تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819902593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره ملي نهج البلاغه دانشگاهيان كشور برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جشنواره ملي نهج البلاغه دانشگاهيان كشور برگزار مي شود
جشنواره ملي نهج البلاغه دانشگاهيان كشور برگزار مي شود
جشنواره ملي دوسالانه نهج البلاغه دانشگاهيان كشور در سال 91 برگزار مي شود و آثار رسيده از 15 شهريور تا 15 مهرماه 91 داوري شده و مراسم اختتاميه اين جشنواره در نيمه دوم سال 91 انجام مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امين الله دادگر - دبير اجرايي جشنواره ملي نهج البلاغه در نشست خبري ششمين دوره جشنواره ملي دوسالانه نهج البلاغه دانشگاهيان كشور افزود: زمان اجراي فراخوان و تبليغات اين جشنواره اسفند 90 و فروردين 91 است و متقاضيان مي توانند از 5 تا 25 ارديبهشت 91 در بخش مسابقه بخش مفاهيم ثبت نام كنند.

وي يادآور شد: 10 خرداد ماه 91 نتايج آزمون بخش مفاهيم اعلام مي شود و 20 شهريور 91 نتايج برگزيدگان نهايي بخش مفاهيم معرفي شده و 10 شهريور 91 آخرين مهلت ارسال آثار به دبيرخانه مركزي جشنواره خواهد بود.

وي افزود: اين جشنواره در بخش هاي استادي، دانشجويي و بين الملل، زوج هاي ازدواج دانشجويي، دانشجويان عمره و عتبات گذار، دانشجويان راهيان نور، دانشجويان اعتكاف كننده و دانشجويان حاضر در طرح ضيافت انديشه دانشجويي برگزار مي شود.

دبير اجرايي جشنواره ملي دوسالانه نهج البلاغه دانشگاهيان كشور گفت: داوري آثار رسيده از 15 شهريور تا 15 مهرماه 91 خواهد بود و مراسم اختتاميه اين جشنواره در نيمه دوم سال 91 انجام مي شود.

وي افزود: اين جشنواره از سوي معاونت سياسي فرهنگي نهاد رهبري در دانشگاه ها و با مشاركت وزارتخانه هاي علوم، بهداشت، ورزش و جوانان و دانشگاه آزاد اسلامي، دانشگاه پيام نور، دانشگاه جامع علمي كاربردي، صداوسيما، بسيج دانشجويي، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي و موسسات و بنيادهاي نهج البلاغه در كشور برگزار مي شود.

دادگر خاطرنشان كرد: نهج البلاغه به عنوان گنجينه اي ارزشمند و نوراني در اختيار مسلمانان است كه بايد قدر آن را بدانند و اميدواريم با موج بيداري اسلامي با آمادگي دانشگاهيان در اين بخش و هم فعال كردن دانشگاهيان از طريق بخش بين الملل اين جشنواره بتوانيم از ظرفيت هاي اين كتاب آسماني به نحو موثري بهره بگيريم.

وي به موضوعات علمي اين دوره از جشنواره نهج البلاغه اشاره كرد و يادآور شد: نهج البلاغه و مباحث اعتقادي و كلامي؛ مناسك و عبادات در نهج البلاغه؛ اخلاق و تربيت در نهج البلاغه؛ فتنه و بصيرت در نهج البلاغه؛ سياست در نهج البلاغه؛ اقتصاد در نهج البلاغه؛ حقوق در نهج البلاغه و مباني انديشه حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري از منظر نهج البلاغه از جمله اين موضوعات هستند.

دبير اجرايي جشنواره اظهار داشت: بخش دانشجويي نيز شامل مسابقات آثار پژوهشي با زيرمجموعه هاي ادبي؛ هنري و رسانه، مسابقات مفاهيم با زيرمجموعه هاي كتاب؛ جزوه و بروشور خواني و در نهايت شامل قسمت حفظ نهج البلاغه مي شود.

وي گفت: دبيرخانه مركزي اين جشنواره در دانشگاه آزاد شهر ري مستقر است و همچنين سه اثر برتر و ويژه از ديدگاه هيأت داوران در راستاي سال جهاد اقتصادي و نامگذاري سال 91 در سطح كشوري هداياي ويژه اي دريافت خواهند كرد. امتياز سفر عمره مفرده، كمك هزينه عمره مفرده و سفر عتبات عاليات و مشهد مقدس، كمك هزينه خريد لپ تاب، تنديس جشنواره و لوح تقدير و ده‌ها هداياي ديگر براي برگزيدگان در بخش‌هاي مختلف در نظر گرفته شده است.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|16|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن