تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819960479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شريعتمداري: روحانيون جريانات همسو با دشمن را رصد كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: شريعتمداري: روحانيون جريانات همسو با دشمن را رصد كنند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

مدير مسوول روزنامه كيهان با اشاره به تفاوت انقلاب اسلامي با ساير انقلاب‌هاي ديگر گفت: يكي از اصلي‌ترين تفاوت‌هاي بنيادين انقلاب اسلامي ايران با ساير انقلاب‌ها اين است كه ايدئولوژي و مكتب انقلاب همراه انقلاب نيامده است و از پيش مردم آن را مي‌شناختند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حسين شريعتمداري در همايش بصيرت با بيان اين مطلب اظهار كرد: در انقلاب روسيه در اكتبر 1917 ماركسيسم براي مردم آن كشور شناخته شده نبود، نظرات لنين، استالين برخلاف ماركس بود، اما همه به نام ماركسيسم ترويج مي‌شد و طبيعي بود كه هركس به گونه‌اي آن را تفسير مي‌كرد.

وي در ادامه با اشاره به انقلاب كبير فرانسه گفت: در انقلاب كبير فرانسه نيز مردم اومانيزم از راه رسيده را نمي‌شناختند.

شريعتمداري با بيان اين‌كه «امام راحل (ره) در انقلاب اسلامي ايران احياگر اسلام ناب محمدي بودند» اظهار كرد: در انقلاب اسلامي ايران امام خميني (ره) دين جديدي نياوردند بلكه غباري كه در سال‌هاي طاغوت برچهره اسلام نشسته بود را از چهره اسلام زدودند.

وي افزود: مردم با نداي امام راحل (ره) احساس مي‌كردند گمشده تاريخي خود را يافته‌اند و اين بيانگر اين است كه انقلاب اسلامي ايران بر پايه باورهاي ديني مردم شكل گرفته است.

شريعتمداري با بيان اين‌كه «مردم ايران در زماني كه خطر احساس كنند در ميدان حضور مي‌يابند» گفت: از آنجايي كه انقلاب اسلامي ايران با باورهاي مردم گره خورده است، مردم هر گاه خطري احساس كنند به ميدان مي‌آيند.

مدير مسوول روزنامه كيهان در ادامه به فرمايشات امام راحل (ره) در خصوص جايگاه انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت: امام خميني (ره) اين قرن را قرن غلبه مستضعفان بر مستكبران جهان مي‌دانستند و مي‌فرمودند: آيا شما فكر نمي‌كنيد 14 ستون كاخ كسري كه در روز ميلاد پيامبر اكرم (ص) فرو ريخت نشان دهنده فرو ريختن كاخ‌هاي استكبار و استبداد در اين 14 قرن باشد.

وي تصريح كرد: امروز دشمن در اوج ضعف قرار گرفته و نظام سلطه بين‌المللي نيز ضعيف‌ترين دوران خود را طي مي‌كند.

شريعتمداري با بيان اين‌كه «دشمن عقبه‌هاي استراتژيك خود را از دست داده است» اظهار كرد: ملت‌ها با برپايي انقلاب‌هاي اسلامي عقبه دشمن را به نفع انقلاب اسلامي مصادره كرده‌اند.

شريعتمداري تصريح كرد: وقتي اوباما نيروهايش را از عراق فراخواند، نشريه فابرز در آمريكا خطاب به اوباما نوشت: 9 سال در عراق بوديد چه بدست آورديد، 4 هزار نظامي از دست داديد در حالي كه آمار تلفات آن‌ها 7 هزار نفر است.

مدير مسوول روزنامه كيهان به ديگر سوال‌هاي نشريه فابرز اشاره كرد و گفت: اين نشريه مي‌نويسد در دوران اشغال عراق 7 هزار ميليارد دلار هزينه كرديم در حالي كه ديگر منابع نوشته‌اند 11 هزار ميليارد دلار.

وي افزود: اكنون آمريكا در منطقه با مشكلات زيادي روبه رو است.

شريعتمداري با بيان اين‌كه «هم‌اكنون جمهوري اسلامي در نقطه بالايي از قدرت و اقتدار قرار گرفته است» گفت: رهبر معظم انقلاب تأكيد دارند جمهوري اسلامي درخشان‌ترين دوران تاريخ را سپري مي‌كند، اما در عين حال دشمن هم بيكار ننشسته است.

وي با اشاره به وضعيت داخلي نظام گفت: آمريكا هم اكنون چندين ضربه از الگوي انقلاب اسلامي در منطقه خورده است، و امروز به دنبال وارد كردن ضربه به اين الگو است.

مدير مسوول روزنامه كيهان با اشاره به انتخابات مجلس هم گفت: جريان فتنه و بخشي از اصلاح طلبان مي‌گويند ما انتخابات را تحريم نمي‌كنيم اما شركت هم نمي‌كنيم در حالي كه اين معنايش همان تحريم است.

شريعتمداري در اين همايش توصيه كرد: روحانيون اهداف دشمن را رصد كنند تا بتوانند جريانات همسو با دشمن را بشناسند.

وي افزود: وقتي هدف اصلي دشمن كشف شد جهت حركت‌ها را مي‌توان شناخت.

شريعتمداري گراني ارز و دلار را در هفته‌هاي اخير براي ضربه زدن به الگوي انقلاب دانست و اظهار كرد: برخي در قضاياي اخير براي ضربه زدن به نظام سياه نمايي مي‌كنند.

شريعتمداري با بيان اين‌كه «برخي ماه‌هاي آخر سال را ماه‌هاي بحراني مي‌دانستند» گفت: آن‌ها بر اين باور بودند كه در اين ايام بايد با آمريكا مذاكره شود و هدف اصلي‌شان هم ضربه زدن به الگوي انقلاب اسلامي بود.

وي در ادامه اصلي‌ترين هدف دشمن را شكستن الگوي انقلاب اسلامي دانست و گفت: امروز دنباله‌هاي داخلي دشمن نيز همين هدف را دنبال مي‌كنند.

مدير مسوول روزنامه كيهان با بيان اين‌كه «دشمن با سياه نمايي و ايجاد اختلافات داخلي قصد خدشه وارد كردن به الگوي انقلاب را دارد» اظهار كرد: دشمن مي‌گويد ما به پيچ بزرگ تاريخ نزديك شده‌ايم در حالي كه دو جريان در مسير انقلاب اسلامي و در جريان دشمن به سرعت در حال حركت هستند.

شريعتمداري با بيان اين‌كه «ما به راه و هدف اصلي نگاه مي‌كنيم» گفت: خط اصلي مردم خط رهبر است و هر كس در اين مسير باشد از او حمايت خواهند نمود و هر كس زاويه بگيرد به همان اندازه از او زاويه خواهند گرفت.

مدير مسوول روزنامه كيهان در پايان اظهار كرد: دولت نهم، دولت پاكدستي بود، اين دولت شجاع بود و خدمات بسياري ارائه كرد و هر كس آن را انكار كند بي انصافي است.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن