تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803922386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات با مردم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات با مردم
راهكار خانم ابتكار براي كاهش آلودگي!

در اخبار تلويزيون مشاهده كردم كه خانم ابتكار، ابتكار به خرج دادند و براي كم شدن ‌آلودگي هوا راهكار ارائه دادند. ايشان فرمودند شهروندان خودرو شخصي بيرون نياورند. سؤال من از وي اين است كه چرا خودشان از خودرو شخصي استفاده مي‌كنند؟ چرا خودشان با دوچرخه كه هم كم‌هزينه است و هم وسيله پاك، رفت‌وآمد نمي‌كنند؟ اگر هوا آلوده است، براي همه چنين است و اگر استفاده از خودرو خوب نيست براي همه خوب نيست. چرا هر يك از اعضاي شوراي شهر و وزرا يك خودرو در اختيار دارند اما مردم بايد از وسيله نقليه عمومي استفاده كنند؟

يك شهروند

هدف از افزايش مبلغ جرايم رانندگي چيست؟

روزنامه اطلاعات مورخه 26 دي 1390 نوشته بود كه افزايش مبلغ جرايم رانندگي به منظور بازدارندگي از خلاف رانندگان صورت گرفته است و نه براي افزايش منبع درآمد دولت. پس لطفاً دولت پول‌هاي دريافتي را به حساب معلولان و پرورشگاه‌ها بريزد تا مردم باور كنند دولت به فكر سود و منفعت خود نيست.

رشت ـ يك شهروند

چرا به درخواست‌كنندگان سلاح شكاري تحويل مي‌دهيد؟

روزنامه اطلاعات در صفحه 8 مورخه 27 دي 1390 از قول آقاي عيسي قنبري، معاون امنيتي استاندار آذربايجان غربي نوشته بود تاكنون 4000 قبضه سلاح شكاري به درخواست‌كنندگان تحويل داده شده است و پيش‌بيني مي‌شود اين رقم تا پايان سال به 15 هزار قبضه افزايش يابد. سؤال من اين است درحالي كه نسل بيشتر حيوانات و پرندگان در حال انقراض است آيا تحويل اين همه سلاح شكاري به درخواست‌كنندگان باعث نابودي حيات وحش در كشور نمي‌شود؟

توكلي

چرا وزارت اطلاعات از دانشمندان هسته‌اي محافظت نمي‌كند؟

درخصوص ترور دانشمندان هسته‌اي كشورمان از مسئولان وزارت اطلاعات مي‌پرسم كه چرا با اين همه امكانات و پيشرفت، از اين نخبگان محافظت نمي‌كنند تا جامعه‌اي عزادار نشود و بعد به فكر انتقام‌گيري نيفتيد؟

يك شهروند

2 سؤال از راهنمايي و رانندگي

راهنمايي و رانندگي كه جريمه‌ها را تا اين اندازه افزايش داده است، لطفاً پاسخ دهد به عنوان مثال در حدفاصل ميدان خراسان تا ميدان امام حسين(ع) چه تسهيلاتي براي توقف اضطراري خودروها وجود دارد تا راننده‌اي چند دقيقه خودرواش را ‌آنجا پارك كند و بيمارش را به مطب پزشك ببرد و يا قبوض خود را به بانك بپردازد؟ همچنين چرا حداكثر سرعت مجاز در جاده‌ها براي تمامي خودروها، از يك بنز آخرين مدل با سرعت بالا با پرايد، به يك اندازه است و راننده خودروي اولي اگر فقط 5 كيلومتر در ساعت سرعت بيشتري بگيرد از پرايد جلو بزند، بايد جريمه شود؟

شهروند تهراني

تختي و حبيبي مدال طلا گرفتند

با تشكر از روزنامه اطلاعات به دليل درج خبري در بزرگداشت مرحوم عبدالله مصطفوي، قهرمان كشتي ايران و جهان، در اين خبر آمده بود كه مرحوم مصطفوي مربي تيم ملي كشتي ايران در مسابقات المپيك ملبورن استراليا بوده است كه در آن مسابقات عبدالله موحد و تختي توانستند مدال طلا را كسب كنند. حال آن كه عبدالله موحد در المپيك 1968 مدال طلا گرفت و در المپيك 1956 ملبورن شادروان غلامرضا تختي و امامعلي حبيبي توانستند به مدال طلا دست يابند.

از پيشكسوتان كشتي ايران

پرهيز از آزادي زودهنگام مجرمان خطرناك

به نظر من يكي از دلايل افزايش جرايم در كشور، آزادي زودهنگام و بي‌موردزندانيان مرتكب جرايم خشن نظير چاقوكشي، خفت‌گيري و كيف‌قاپي يا مجروح كردن افراد بي‌گناه است كه اگر قوانين مجازات اسلامي در مورد مجرمان با قاطعيت به اجرا درآيد، از ميزان جرايم ياد شده به نحو چشمگيري كاسته خواهد شد.

شهروند تهراني

فريب تبليغات ماهواره‌اي را خوردم

با اين كه هشدارهاي مسئولان را در مورد خودداري

از خريد محصولات خارجي كه در ماهواره تبليغ مي‌شوند، در روزنامه اطلاعات خوانده بودم، باز هم فريب خوردم و يك دستگاه به اصطلاح ترك سيگار را خريدم كه وسايل داخل آن، ناقص است و هيچگونه

كارآيي ندارد.

خريدار نادم وسيله ترك سيگار

خداوند به اين اساتيد طول عمر باعزت عطا فرمايد

خداوند متعال به دكتر اسلامي ندوشن، دكتر باستاني پاريزي و دكتر منوچهر ستوده افتخارات تاريخ و فرهنگ و ادب ايران، طول عمر باعزت عطا فرمايد و مرحوم دكتر محمد اسماعيل رضواني، پژوهشگر تاريخ و مطبوعات را قرين رحمت خود سازد.

توسلي ـ دانش‌آموخته سال 50 رشته تاريخ

فروش اجناس فوق تقلبي در خيابان فردوسي!

از مغازه‌اي واقع در اوايل خيابان فردوسي يك دستگاه دريل برقي خريدم كه روي جعبه‌اش نوشته شده بود گريد (درجه) 13 كه بالاترين درجه كيفيت محصول است و همچنين داشتن 5 گواهينامه استاندارد و اجازه صادرات به اروپا و 12 نوع كاربرد و كارايي. اما همين

كه آن را به منزل بردم تا امتحان كنم، اولاً كه از سوراخ كردن حتي يك تكه چوب هم عاجز بود و ثانياً پس از دقايقي، دود از موتور آن برخاست و بلااستفاده شد! اين روزها كه انواع وسايل برقي نظير «دريل»

در مراكزي مانند خيابان فردوسي فروخته مي‌شود، چرا كنترلي بر كيفيت آنها صورت نمي‌گيرد، تا اين اجناس بدتر از تقلبي، از بازار جمع‌آوري گردند؟ لااقل اجناس تقلبي 30 تا 50 درصد قابليت‌هاي اجناس واقعي را دارند، نه اين كه به محض زدن دوشاخه آنها به برق، دچار اتصالي

شوند و بسوزند!

مصلحي

استفاده از كلاه ايمني اجباري شود

شهروندان بندرانزلي هر روز شاهد موتورسواري جوانان و نوجواناني در خيابان‌هاي اين شهر هستند كه از كلاه ايمني استفاده نمي‌كنند كه اين بي‌احتياطي در مواردي منجر به فوت برخي از آنها بر اثر حوادث رانندگي شده است. از راهنمايي و رانندگي بندرانزلي انتظار مي‌رود براي حفظ جان اين جوانان كه از سرمايه‌هاي انساني كشور هستند، استفاده از كلاه ايمني را براي موتورسواران، اجباري و در غير اين صورت از رفت‌وآمد آنان در سطح شهر، جلوگيري كنند.

بندرانزلي ـ احمد يعقوبيه مقدم

فوق‌العاده ويژه حقوق‌ها به بازنشستگان هم تعلق گيرد

اخيراً معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رياست جمهوري اعلام كرده است كه افزايش فوق‌العاده ويژه حقوق‌ها به كاركنان شاغل دولت پرداخت مي‌شود. حال آن كه براساس قانون مديريت خدمات كشوري هر جا كه امتيازي به كاركنان شاغل تعلق مي‌گيرد، بايد به بازنشستگان هم پرداخت شود تا عدالت در مورد آنان، رعايت شده باشد.

بندرانزلي ـ يك شهروند

تعطيلي خانه فرهنگ

خانه فرهنگ خيابان زنجان شمالي از يك ماه پيش به دليل پايان يافتن مدت اجاره ساختمان آن، تخليه و تعطيل شده است و خانواده‌هاي هنرجويان بخصوص واحد مهدكودك و پيش‌دبستاني با اين كه بارها در دفتر شهردار منطقه 2 حضور يافته‌اند و با سامانه تلفني 1888 شهرداري تماس گرفته‌اند، هنوز در مورد تهيه ساختمان جديد براي خانه فرهنگ زنجان، اقدامي صورت نگرفته است. از شهرداري تهران درخواست داريم در اين مورد اقدام عاجل به عمل آورد.

از ساكنان محله شادمان و خيابان زنجان شمالي

ضمانت بازنشسته را نپذيرفتند

در مورد يك دعواي ساده خانوادگي به يكي از دادسراها احضار شدم كه متأسفانه با من برخورد مناسبي صورت نگرفت و مرا به بازداشتگاهي انتقال دادند كه كثيف و تاريك بود. در ضمن ضمانت يك بازنشسته را قبول نكردند و گفتند بايد ضامن، داراي جواز كسب باشد كه معلوم نيست همه افراد چگونه مي‌توانند چنين كاسبي را پيدا و معرفي كنند؟

تلفن به خط ارتباطي

خصوصي‌سازي به چه معناست؟

مدت 11 سال سابقه كار در مركز اطلاعات تلفن 118 كرمان را دارا هستم. امسال مسئولان مربوطه پس از كسر ساعت كار به صورت اجباري، عنوان كردند كه قرارداد جديد را با حقوق ماهيانه 215 هزار تومان مي‌بندند و اختيار براي ادامه كار يا انصراف از كار با كارگران است. از رئيس اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات بپرسيد كه آيا خصوص‌سازي به معناي زير پا گذاشتن حقوق كارگران است؟ با چنين نرخ تورمي چگونه مي‌توان با حقوق 200هزار تومان امرار معاش كرد؟

كرمان ـ يكي از كاركنان مركز اطلاعات تلفن

بيكار ماندن جوان‌ها

متأسفانه جوانان تحصيلكرده و مستعد در بهبهان بيكار مانده‌اند حال آنكه ارگان‌هاي دولتي مشغول به جذب بازنشستگان و دادن حقوق دوباره به آنان هستند.

بهبهان ـ يك شهروند

شهرداري منطقه 2 رسيدگي كند

كوچه سيزدهم واقع در شهرك غرب، فاز پنجم، سيماي ايران، كوچه‌اي بن‌بست است و ساكنان آن غالباً افراد مسن و كهنسال هستند كه به آرامش و سكوت نياز دارند اما متأسفانه مالكان پلاك 1 و 8 كوچه، خانه مسكوني خود را به واحدهاي اداري و تجاري تبديل كرده و مخل آسايش اهالي شده‌اند. لطفاً شهرداري منطقه 2 رسيدگي كند.

به نمايندگي از اهالي كوچه 13 شهرك غرب

مردم عادي با بالا رفتن ارز ضرر مي‌كنند

از قول آقايي به نام «محمدي» در ستون خط ارتباطي روزنامه اطلاعات نوشته بوديد «خوشحال شديم كه ارز گران شده است چون صادركنندگان پول بيشتري گيرشان مي‌آيد.» نام من هم محمدي است اما با گفته‌هاي ايشان كاملاً مخالفم. يعني ما كه صادر كننده نيستيم و فرزند دانشجو در خارج از كشور داريم و مجبوريم دلار 1100 توماني را به قيمت 1700 تومان بخريم انسان نيستيم. پس سود و منفعت ما چه مي‌شود؟ آيا سود كردن صادركنندگان كافيست؟ ما افراد عادي در اين اوضاع از كجا بياوريم و چگونه زندگي كنيم؟

محمدي

تقاضا از دفتر رياست جمهوري

از مسئولان دفتر رياست جمهوري تقاضامندم افرادي دلسوز را استخدام كنند تا هر روز خط ارتباطي روزنامه اطلاعات را بخوانند و به سمع و نظر آقاي احمدي‌نژاد برسانند تا مشكلات مردم زودتر و سريع‌تر حل شود.

بازنشسته معلول لشكري

وزن شيرهاي پلاستيكي چقدر است؟

روي شيرهاي پلاستيكي (يارانه‌اي سابق) نوشته مي‌شود «وزن 200 ± 800» منظور چيست؟ يعني وزن شير يك ليتر است يا 600 گرم. لطفاً موضوع را روشن كنيد؟

احمدي

استانداري خوزستان رسيدگي كند

حدود سه سال پيش مبلغي را بابت واگذاري منازل تعاوني مسكن شهرداري اهواز واريز كردم. چندي قبل دوباره از اعضاء خواستند تا سقف 29 ميليون تومان پول واريز كنند اما بعد مبلغ به 35 ميليون تومان افزايش يافت. هيچگونه اطلاع‌رساني هم صورت نمي‌گيرد. از استانداري خوزستان و سازمان مسكن و شهرسازي خواهشمندم رسيدگي كنند.

اهواز ـ نعمتي

چرا قيمت دارو 4 برابر شده؟

يك كارمند هستم و حقوق كارمندي دريافت مي‌كنم. همسرم به بيماري ام‌اس مبتلاست. هميشه اين دارو را از بيمه98 هزار تومان تهيه مي‌كردم اما اين ماه براي آن 330 هزار تومان پرداختم و ديگر قادر به پرداخت اين مبلغ نيستم. مگر حقوق ما كارمندان افزايش يافته كه قيمت دارو چهار برابر شده است.

مسعود

پاسخ مسئولان

پاسخ شهرداري منطقه 3 تهران در مورد پايانه مترو حقاني

احتراماً، در پاسخ به درخواست شهروند محترم مندرج در روزنامه اطلاعات مورخ 21 دي ماه در ارتباط با پايانه مترو شهيد حقاني خواهشمند است دستور فرمائيد جوابيه ذيل درج گردد:

بستن مسير دسترسي قبلي بعلت قرار گرفتن زمين فوق در پروژه احداث مجموعه پاركينگ و ساختمانهاي اداري و تجاري مي‌باشد و جهت تسهيل در استفاده شهروندان محترم از امكانات پايانه اتوبوسراني و تاكسيراني حقاني مسير دسترسي جديد به مجموعه پايانه احداث شده است.

آقابيگي

مدير روابط عمومي

پاسخ شركت واحد اتوبوسراني تهران در مورد دستگاه كارت خوان

احتراماً، با عنايت به مطلب مندرج در آن روزنامه به تاريخ 26/10/1390 ، با عنوان «اتوبوس‌هاي ريالي دستگاه‌هاي كارت خوان خود را از كار انداخته‌اند» به آگاهي مي‌رساند: استفاده از دستگاه كارت خوان در كليه خطوط‌هاي تندرو و همچنين اتوبوس‌هاي جمعي شركت (ملكي) و تعدادي از اتوبوس‌هاي جمعي شركت‌هاي خصوصي ميسر و شهروندان محترم مي‌توانند به منظور انجام سفرهاي درون شهري از مزاياي دستگاه مذكور بهره‌مند گردند. عليهذا نصب دستگاه در تعدادي از اتوبوس‌هاي بخش خصوصي و استفاده از آنها منوط به راه‌اندازي برنامه رايانه‌اي توسط شركت فناوري ارتباطات شهرداري تهران كه در آينده نزديك اقدام مي‌گردد. در اين رابطه شهروندان محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مي‌توانند مراتب را به منظور بررسي دقيق موضوع با ذكر شماره اتوبوس، تاريخ، ساعت و مكان مورد نظر از طريق انعكاس به سامانه 1888 اعلام نمايند.

فريگرد رزم‌آزما

مشاور مديرعامل در امور اطلاع رساني و تبليغات

پاسخ وزارت آموزش و پرورش درباره آموزش زبان انگليسي در مدارس ايراني

عطف به مطلب مندرج درآن روزنامه مورخ 4/10/90 «آسيب‌شناسي آموزش زبان انگليسي در مدارس ايراني» به اطلاع مي‌رساند، به استناد موارد مطروحه در مطالب ارسالي عوامل و عللي مختلف و متنوع از جمله امكانات آموزشي مانند آزمايشگاه زبان، معلم مسلط و مجرب، ساعات آموزشي كافي، سن يادگيري زبان و توجه به دوران حساس يادگيري زبان كه معمولاً به سنين پايين اطلاق مي‌شود، انگيزه، ديدگاه نسبت به زبان و غيره در آموزش زبان خارجي دخالت دارند كه بسياري از آنها از حيطه اختيارات دفتر برنامه‌ريزي و تاليف كتاب‌هاي درسي عمومي و نظري اين وزارتخانه خارج است.يكي از ابزار مهم در اين زمينه كتاب درسي است كه بايد به موازات عوامل ياد شده به خدمت آموزش درآيد و اگر اين موارد با يكديگر همسو و هم‌جهت نشوند و يكي از آن‌ها دچار نقص شود فرايند آموزشي مختل خواهد شد و حتي با بهترين كتاب درسي هم دچار مشكل خواهيم بود. فلذا اين دفتر در صدد است با تدوين راهنماي برنامه درسي جامع به تمامي مهارتهاي زباني و هم‌چنين ارتباطات مؤثر و كاربردي توجه كافي نمايد تا بتوانيم در امر آموزش زبان انگليسي موفق شويم، خواهشمند است طبق قانون مطبوعات و رسانه نسبت به درج جوابيه اين مركز در آن رسانه اقدام لازم صورت گيرد.

علي فرهادي

رئيس مركز اطلاع‌رساني و روابط عمومي

پاسخ شركت آب و فاضلاب استان تهران در مورد دريچه‌گذاري

بازگشت به درج مطلبي در آن روزنامه محترم در ستون «خط ارتباطي اطلاعات با مردم» در تاريخ 25/10/90 با عنوان «براي فاضلاب دريچه بگذارند» لازم مي‌داند به استحضار برساند، به دليل تداخل خط لوله گاز و خط اصلي جمع‌آوري فاضلاب، عمليات اجرايي همچنان در اين منطقه ادامه دارد، البته مشكل انتشار بوي نامطبوع از محل حفاري به طور موقت با نصب پالت فولادي حل شده است. با مرتفع شدن مشكل تداخل اين دو خط و تكميل شدن اجراي خط اصلي اين خيابان تا 2 ماه آينده مشكل فاضلاب محله نيز به صورت كامل برطرف خواهد شد.

قادر خاني‌زاد

مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل





دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن