تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820627312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوچكترين خطا از سوي كانديداها فضا را براي تحركات دشمن آماده مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: كوچكترين خطا از سوي كانديداها فضا را براي تحركات دشمن آماده مي‌كند
عضو خبرگان رهبري با بيان اينكه بيانات رهبر فرزانه انقلاب و راهكارهاي انتخاباتي ايشان حجت را بر همه تمام كرده است، گفت: كانديداهاي مجلس نهم بايد با تكيه بر تقوا و تاسي از فرمايشات رهبري تلاش كنند كه انتخاباتي پرشور با حضور گسترده مردم و كمترين تخلفات داشته باشيم.


آيت الله احمد علم الهدي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در تشريح بيانات رهبر فرزانه انقلاب و طرح مهمترين راهبردهاي انتخاباتي، گفت: راهبردهاي انتخاباتي كه از سوي رهبري مطرح شده، راه را براي همه روشن كرده است و همه آحاد ملت، مسئولان و كانديداهاي مجلس نهم بايد از اين رهنمودها تبعيت كنند.
عضو خبرگان رهبري در تحليل حساسيت هاي انتخابات آتي مجلس، تصريح كرد: انتخابات مجلس نهم، اولين انتخابات در ايران نيست، بلكه برگزاري 33 دوره انتخابات به عناوين مختلف در طي سالهاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي و مشاركت سياسي مردم در عرصه هاي مختلف، نشان از آگاهي و بلوغ فكري ملتي دارد كه همواره پشتيبان نظام و ولايت فقيه بوده اند.
علم الهدي ادامه داد: پس از انتخابات سال 88 و بروز فتنه هاي انتخاباتي، برخي چهره ها كه حائز آراء مردم نشدند، با طرح شائبه هاي مختلف از جمله تقلب، حضور ميليوني مردم ايران را زيرسوال بردند و اين حركت آنها چالش هاي بسياري را طي چند ماه در كشور ايجاد كرد.
امام جمعه مشهد، افزود: فتنه هاي سال 88 تمام شد و ملت با بصيرت ايران، در تائيد رهبري و نظام مقابل دشمنان داخلي و خارجي ايستادند و با خلق حماسه 9 دي، بار ديگر بر جمهوري اسلامي ايران، مهر تائيد زدند.
وي با بيان اينكه انتخابات مجلس نهم، اولين انتخابات پس از فتنه 88 است، تصريح كرد: انتخابات مجلس نهم، اولين همه پرسي پس از هجمه هاي سال 88 است و از اين بابت، دشمنان نظام سعي در مخدوش كردن فضا و ايجاد چالش هاي امنيتي براي ناامن جلوه دادن كشور دارند، كه رهبر فرزانه انقلاب، به اين مسائل هشدار دادند.
عضو خبرگان رهبري در توصيه به كانديداهاي مجلس نهم، گفت: مراقب افكار و رفتار خود باشيد؛ چرا كه در حال حاضر دشمنان نظام تلاش مي كنند تا از هر شرايطي به نفع مقاصد شوم خود بهره بگيرند و كوچكترين خطايي كه از سوي هر كانديدايي صورت بگيرد، فضا براي تحركات دشمن، آماده مي شود.
علم الهدي با بيان اينكه رهبر فرزانه انقلاب در توصيه هاي انتخاباتي خود حجت را بر همه تمام كردند، افزود: رهبري به چالش هاي امنيتي در آستانه انتخابات هشدار دادند و از كانديداها خواستند كه پس از اعلام نتايج انتخابات تابع قانون باشند و قدم در مسيري نگذارند كه برخي راي نياورندگان انتخابات سال 88 گذاشتند.
وي افزود: كانديداها در انتخاب شيوه هاي تبليغاتي دقت نظر داشته باشند تا خداي نكرده، آبرو و شخصيت افراد، تخطئه نشود.
امام جمعه مشهد، رعايت اصل تقوا را مهمترين راهبرد در تبليغات انتخاباتي دانست و خاطرنشان كرد: كانديداها براساس صداقت، وعده‌هايي را به مردم بدهند كه محقق مي شوند و طرح مسائل دور از واقعيت و دروغ پردازي براي جذب آراء بيشتر، دور از اخلاق سياسي و ديني است.
علم الهدي تاكيد كرد: سلامت انتخابات با رعايت قانون تضمين مي شود و همه دستگاههاي اجرايي و نظارتي انتخابات بايد در چارچوب قانون، فضا را براي ورود به جريان انتخابات آماده كنند و پس از انتخابات، در حفظ آراء مردم تلاش كنند.
عضو خبرگان رهبري در تائيد يكي ديگر از فرمايشات رهبري، خطاب به مردم گفت: آنچه نظام را در مقابل هجمه ها و خطرات دشمنان بيمه كرده است، حضور مردم در شرايط مختلف و همراهي آنها با نظام بوده است، از اين رو همه آحاد ملت بايد به تبعيت از رهنمودهاي رهبري و دقت ويژه، كانديداهاي اصلح خود را انتخاب و با حضور پرشور در انتخابات، دشمنان را مايوس كنند./ج

دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن