تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812738748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

27 روز تا بهارستان نهم؛اعلام عدم ارتباط حدادعادل با جبهه پايداري/ انصراف يك كانديداي خبرگان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 27 روز تا بهارستان نهم؛اعلام عدم ارتباط حدادعادل با جبهه پايداري/ انصراف يك كانديداي خبرگان
اعلام عدم ارتباط حدادعادل با جبهه پايداري/ انصراف يك كانديداي خبرگان
اعلام عدم ارتباط حدادعادل با جبهه پايداري، قطعي شدن 20 نامزد جبهه پايداري در تهران، انصراف محسن غرويان از كانديداتوري مجلس خبرگان، اعلام پايندي قاليباف به تصميمات جبهه متحد، رد صلاحيت تنها يك نماينده اصلاح‌طلب و فعاليت 120 شبكه فارسي زبان عليه انتخابات 90 از جمله خبرهاي انتخاباتي امروز است.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به شفاف شدن فضاي سياسي كشور در آستانه انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اين گزارش سعي دارد به مهمترين و آخرين اخبار انتخاباتي در 27 روز باقيمانده تا خلق حماسه اي ديگر از سوي ملت بصير ايران بپردازد.

تصور عدم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ساده‌انگارانه است
يك عضو شوراي مركزي جبهه متحد اصولگرايان با بيان اينكه متاسفانه دوستان ما در جبهه پايداري معتقدند كه چون اصلاح طلبان در انتخابات حاضر نيستند خوب است كه اصولگرايان با هم رقابت كنند، گفت: تصور عدم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ساده‌انگارانه است.

محمدرضا باهنر نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني مهر، در پاسخ به اين سئوال كه نظر وي درخصوص ارائه ليست هاي جداگانه از جانب اصولگرايان چيست؟ گفت: ما همواره به دنبال وحدت بين اصولگرايان و ارائه يك ل همچنان هم براي ارائه يك ليست واحد تلاش مي كنيم.

مردم بايد بدانند نمايندگاني كه پيش خريد شده‌اند چه كساني هستند

يك عضو كميته بانوان جبهه متحد اصولگرايان نيز همچنين با اشاره به برنامه جريان انحرافي براي انتخابات مجلس نهم بيان داشت: جريان انحرافي در نظر داشت كه ۱۵۰ نماينده را به مجلس نهم وارد كند. در جريان دور كاري هم برخي از همين نمايندگان اصول گرا قصد داشتند كه اقدامات صورت گرفته براي دولت و افرادي كه شاخص آنها ولايت بود را زير سؤال ببرند و آن را توجيه كنند.

افتخاري با بيان اينكه اگر جريان‌هاي خاكستري در كنار اقليت قرار بگيرند مي‌توانند تاثيرگذار باشند افزود: و البته عده‌اي از نمايندگان هم براي حضور در مجلس بعد، تحت تاثير جريان انحرافي هستند، كه شناختن اين افراد سخت است ولي مردم بايد عملكرد آنها را بررسي كنند و از افراد آگاه به پشت صحنه بپرسند كه نمايندگاني كه براي دوره بعد پيش خريد شدند چه كساني هستند.

عضو كميته بانوان جبهه متحد تاكيد كرد: نماينده‌اي كه هزينه كلان براي انتخابات خرج كند، بايد توضيح دهد كه اين بودجه را، به خصوص در شهرستان‌ها از كجا آورده است. كسي كه با جريان‌هاي قدرت و ثروت پيوند مي‌خورد و هزينه‌هاي خاصي انجام داده است بايد دانست كه آنها نماينده مردم شهيدپرور نيستند.

فعاليت 120 شكبه فارسي زبان عليه ايران
رئيس كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي عنوان كرد: در شرايط فعلي 120 شبكه فارسي زبان در حال فعاليت هستند كه 110 شبكه عليه كشور و براي نا اميدن كردن مردم ما فعاليت مي كنند و قصد دارند بعد از انتخابات نيز با نشان دادن صفهايي كوتاه از حضور مردم و صحنه سازي هاي اينچنيني بگويند كه مشاركت در انتخابات كم بوده و مردم استقبال نكردند.

به درخواست ستاد نمازجمعه تهران، بروشورهاي تبييني جبهه متحد توزيع نشد
حسين طلا در گفتگو با سايت اطلاع رساني جبهه متحد اصولگرايان با اشاره به تماسهاي مكرر امت حزب الله مبني بر عدم توزيع بروشورهاي انتخاباتي جبهه متحد اصولگرايان در نمازجمعه شهر تهران براي آشنايي بيشتر با ديدگاههاي جبهه متحد گفت: بروشورهاي انتخاباتي جبهه متحد شامل رهنمودهايي وحدت بخش از رهبر معظم انقلاب و بياناتي از آيت الله مهدوي كني، آيت الله يزدي، دكتر ولايتي، دكتر حدادعادل و ساير بزرگان و همچنين پاسخ به برخي شبهات و نيز تبيين منشور اصولگرايي و... براي توزيع در نمازجمعه تهران آماده شده بود كه توزيع نشد.

وي افزود: به دليل تاكيد ستاد نمازجمعه تهران، جبهه متحد اصولگرايان از توزيع اين بروشورها خودداري كرد

ابوترابي: آيت الله مهدوي و آيت الله يزدي براي تقويت جريان اصولگرا به ميدان آمدند

نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي گفت: جبهه متحد اصولگرايان براي رسيدن به اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب، پر شور كردن صحنه انتخابات و اتحاد اصولگرايان حول ولايت فقيه و فراهم كردن زمينه انتخابات بهتر، بهترين ها را براي تشكيل مجلسي كارآمد و نظامي مقتدردر نظر گرفته است.

ابوترابي بيان كرد: جبهه اصولگرا براي ايجاد بستر مشاركت مردم و وحدت و انسجام اصولگرايان حول مقام ولايت براي تشكيل مجلس كارآمد كه ثمره آن اقتدار نظام است تشكيل شد و شخصيت هايي مانندآيت الله مهدوي كني با بيش از نيم قرن تلاش سياسي و نقش آفريني به عنوان بازوي فقيه و بصير رهبر معظم انقلاب در اين عرصه حضور يافته اند همچنين آيت الله يزدي نيز براي وحدت، انسجام، ارتقاء سطح آگاهي و بصيرت و تقويت جريان اصولگرا و نظام جمهوري وارد عرصه شده اند.

حبيبي:امروز انتخابات خط مقدم جنگ با دشمن است
محمدنبي حبيبي در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در خطبه هاي نمازجمعه تهران اظهار داشت: همانطور كه رهبر انقلاب انتخابات را مصونيت بخش انقلاب دانستند، امروز حضور گسترده مردم در پاي صندوق هاي رأي و برپايي يك انتخابات شورانگيز خط مقدم جنگ با دشمنان نظام است.

وي حضور گسترده مردم در صحنه هاي مختلف انقلاب را موجب پيشرفت و غلبه بر دشمنان دانست و گفت: انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي يك برگ مهم از صفحات كتاب انقلاب اسلامي است كه اين بار هم نيز مردم بصير ايران هرچه باشكوهتر اين برگ را ورق خواهند زد.

روابط عمومي جبهه متحد: فهرستهاي منتشره گمانه زني است
روابط عمومي جبهه متحد اصولگرايان در بيانيه اي اعلام كرد: در دو سه روز گذشته مجددا فهرست هايي منتشر شد كه بيشتر از اينكه مبتني بر واقعيت باشد بر پايه حدس و گمان تنظيم و منتشر شده بود به طوري كه در مورد برخي از اين افراد هيچ بحثي در شوراي مركزي، هيات داوري و هيات اجرايي جبهه متحد اصولگرايان، صورت نگرفته است.

تاكنون نيز صرفا در مورد نامزدهاي روحاني و بانوان فهرست جبهه متحد تصميم گيري شده و در مورد 18 نامزد باقي مانده فهرست هنوز هيچ تصميم گيري انجام نشده است و شوراي مركزي جبهه متحد در حال بررسي معيارها و دريافت نظرسنجي از مراكز دقيق سنجش افكار عمومي است.

مالك شريعتي تشريح كرد: مضار رقابت دروني اصولگرايان

عضو شوراي مركزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي اعتقاد دارد: چنانچه دو فهرست جداگانه از اصولگرايان در تهران منتشر شود، بسيار محتمل است كه عناصر خارج نشين جريان فتنه - حتي يك روز قبل از انتخابات كه ديگر فرصتي براي مقابله با آن نيست - وارد عمل شده، از فرصت دو پاره شدن آراي اصولگرايان استفاده كنند و بخشي از بدنه راي خود را با كمك ابزارهايي سريع و سهل الوصول چون شبكه هاي اجتماعي مجازي (فيس بوك، توئيتر و گوگل پلاس) به پاي صندوقها بياورند و براي اين كار تنها 20% آراي شبكه اي موسوي يعني حدود 435 هزار راي كافي است درحاليكه بخشي از آن در گذشته به طور معمول در اختيار اصلاح طلبان بوده است. بازبيني آراي عليرضامحجوب در مجلس هفتم (200 هزار) و مجلس هشتم (300 هزار) به دليل حضور قطعي او در انتخابات مجلس نهم مفيد است تا بدانيم رسيدن آراي اصلاح طلبان به مرز 400 هزار راي در تهران با سازماندهي شبكه هاي مجازي چندان غيرمحتمل و اصلا خيال پردازانه نيست.

قنبري خبر داد: رد صلاحيت تنها يك نماينده اصلاح طلب

سخنگوي فراكسيون اقليت مجلس با بيان اينكه صلاحيت تمامي نمايندگان اصلاح‌طلب به غير از يك نماينده از سوي شوراي نگهبان تائيد شده است، گفت كه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات در افزايش مشاركت مردم تاثيرگذار است.

قنبري با بيان اينكه رقابتي شدن و رقابتي بودن فضاي انتخابات تضمين كننده مشاركت گسترده است، تصريح كرد: ميزان مشاركت مردم در انتخابات بستگي به احساس آنها مبني بر ميزان رقابتي بودن انتخابات و حضور سليقه‌ها مختلف دارد.

وي در پاسخ به سؤالي درباره تائيد صلاحيت‌ نمايندگان اصلاح‌طلب مجلس گفت: صلاحيت تمامي نمايندگان اصلاح‌طلب مجلس به غير از آقاي اقبال محمدي، تائيد شده است.

آيت الله اميني:به كساني كه ديگران را تخريب مي‌كنند رأي نمي‌دهم
امام جمعه قم در توصيه‌اي به كانديداهاي انتخابات گفت: سعي كنيد به مردم وعده‌هايي كه قدرت انجام آن را نداريد ندهيد.

آيت الله اميني افزود: متاسفانه نامزدهاي انتخابات براي اينكه راي مردم را به دست آورند به مردم وعده مي‌دهند و بعد در عمل به وعده ناتوان مي‌مانند و مردم را بدبين مي‌كنند.

وي با اشاره به الزامات تبليغات نامزدهاي انتخابات مجلس گفت: نامزدهاي انتخابات سعي كنند در تبليغات از خوبي‌هاي خودشان بگويند.

آيت الله اميني غيبت و تخريب ديگران را گناه بزرگي دانست و گفت: من در راي دادن دقت مي‌كنم كه به كساني كه چهره ديگران را تخريب مي‌كنند راي ندهم.

مديرعامل موسسه همشهري : قاليباف به تصميات جبهه متحد اصولگرايان پايبند است
مديرعامل موسسه همشهري گفت: وحدت اصولگرايان توصيه شهردار تهران بوده و وي همچنان بر پايبندي به تصميم‌ها و جمع بندي جبهه متحد اصولگرايان از يكسو و پرهيز از هر گونه سهم خواهي، تكروي و لطمه به يكپارچگي عملي جبهه اصولگرايي از سوي ديگر تاكيد دارد.

مهدي ذاكري يادآور شد: خبر ارسال نامه از سوي آقاي قاليباف به جبهه متحد كه از سوي يكي از سايت هاي خبري منتشر شده بود، صحت ندارد.

محسن غرويان از كانديداتوري مجلس و خبرگان رهبري انصراف داد
حجت الاسلام محسن غرويان استاد حوزه و دانشگاه در نامه اي به فرمانداري مشهد از كانديداتوري نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري اعلام انصراف كرد.

وي اعلام كرد: براي كانديداتوري خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي از مشهد مقدس نام نويسي كردم كه امروز به صورت رسمي در نامه اي به فرمانداري انصراف خودم را اعلام داشتم.

حجت الاسلام غرويان اظهار داشت: با توجه به اين كه بنده خراساني هستم از اين جهت بر اساس وظيفه از اين شهر كانديدا شدم.

وي در خصوص دلايل انصراف خود، تصريح كرد: از آنجايي كه وقت كافي براي تبليغات در مشهد را نداشتم؛ از اين رو از كانديداتوري انتخابات خبرگان و مجلس شوراي اسلامي در مشهد انصراف دادم.

حداد عادل ارتباط تشكيلاتي خود با جبهه پايداري را رد كرد
عضو كميته داوري جبهه متحد اصولگرايان گفت: من از همان ابتدا عضو جبهه متحد بودم و ارتباط تشكيلاتي با جبهه پايداري ندارم.

حدادعادل در خصوص اين سئوال كه ظاهرا موضع شما بين جبهه هاي متحد و پايداري مشخص نيست و حتي ممكن است عضو جبهه پايداري باشيد نيز تصريح كرد: من از همان ابتدا عضو جبهه متحد بودم و ارتباط تشكيلاتي با جبهه پايداري ندارم ولي همواره به اتحاد دعوت كرده ام. البته من سخنران جلسه اي بودم كه جبهه پايداري در آن اعلام موجوديت كرد.

۲۰ نامزد جبهه پايداري در تهران قطعي شد
جبهه پايداري انقلاب اسلامي 20 نامزد خود را براي قرار گرفتن در ليست تهران به طور قطعي مشخص كرد.

بر اساس اين گزارش، شنيده حاكي است 20 نامزد قطعي جبهه پايداري براي شهر تهران به شرح زير است: 1- غلامعلي‌ حدادعادل 2- حجت‌الاسلام ناصر سقاي‌بي‌ريا 3- محمد كوثري 4- حجت‌الاسلام قاسم روانبخش 5- مسعود ميركاظمي 6- حجت‌الاسلام مرتضي آقاتهراني 7- علي‌اصغر زارعي 8- حجت‌الاسلام حميدرسايي 9- حجت‌الاسلام محمود نبويان 10- مهدي‌ كوچك‌زاده 11- حجت‌الاسلام روح‌الله حسينيان 12- فاطمه آليا13-زهره سادات لاجوردي 14- حسن حميدزاده 15- مجتبي رحماندوست 16- محمد سليماني 17- محمدهادي زاهدي وفا 18- بيژن نوباوه 19- زهره طبيب زاده 20-سيدمهدي هاشمي

بي‌بي‌سي: اصلاح‌طلبان هرگز مانند امروز آشفته و به هم ريخته نبوده‌اند
بي بي سي فارسي، اصلاح طلبان را آشفته تر از هميشه توصيف كرد و نوشت: سبزهايي كه شعار جمهوري ايراني دادند، از اصلاح طلبان مذهبي گذشته بودند و ميرحسين موسوي و مهدي كروبي براي آنان صرفا بهانه بود.

سايت رسانه دولتي انگليس در مطلبي به قلم يكي از اعضاي فراري حلقه كيان (مجيد محمدي)، اصلاح طلبان همسو با خاتمي را « به هم ريخته ترين و آشفته ترين طيف مخالفان حكومت» خواند و نوشت: كسي نمي داند چه تعداد از اين اصلاح طلبان مذهبي به طيف برانداز پيوسته اند و چه تعداد هنوز به حاكميت وفادارند و مي خواهند در انتخابات شركت كنند؛ همان طور كه در دهه 70 يا 80 نمي دونستيم چه تعداد از آنها مذهبي يا باورمند به ولايت فقيه مانده اند و چه تعداد تغيير عقيده داده اند. اما سبزهاي فعال در روز قدس و عاشوراي سال 88 با شعارهايي مثل «جمهوري ايراني» و «نه غزه نه لبنان» نشان دادند از اصلاح طلبان مذهبي گذشته اند و موسوي و كروبي براي آنان صرفا بهانه هايي براي فعاليت در عرصه عمومي بوده اند.

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن