تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819620010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسدود شدن جاده هاي شمال شرقي ايران به دليل برف و كولاك/آخرين خبرها از مسيرهاي مسدود شده


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: مسدود شدن جاده هاي شمال شرقي ايران به دليل برف و كولاك/آخرين خبرها از مسيرهاي مسدود شده
محيط زيست - برف و كولاكي كه از سه شنبه هفته گذشته به ايران وارد شده و بسياري از مسيرهاي شهرها و روستاها را مسدود كرده، به شمال شرقي ايران رسيد.


به گزارش خبرآنلاين خبرهايي كه برف و كولاك جاده اي منتشر شده، نشان مي دهد مسدود شدن جاده ها به شمال شرقي ايران رسيده است.

ابوالفضل باقرنيا، مديركل راه و ترابري استان خراسان شمالي گفت: به دليل بارش برف و كولاك شديد راههاي بيش از 300 روستاي اين استان بسته شد. راههاي روستايي بسته شده مربوط به شهرستانهاي بجنورد، مانه و سملقان، اسفراين، شيروان، فاروج، گرمه و جاجرم است. احتمال بسته بودن ديگر راههاي روستايي استان نيز وجود دارد، ولي مسوولان محلي تنها آمار اين تعداد روستاها را دادند.

به گفته او به علت بارش برف و كولاك شديد در گردنه امين الله، محور بجنورد- جنگل گلستان تا اطلاع ثانوي بسته است: همچنين محور چمن بيد به شهرستانهاي گرمه و جاجرم نيز به علت بارش برف و كولاك براي حفظ جان رانندگان و مسافران تا اطلاع ثانوني بسته است.

باقرنيا گفت: تردد در محور بجنورد - مشهد و همچنين محورد بجنورد- اسفراين تنها با زنجير چرخ امكانپذير است.

بارش برف از عصر روز گذشته در استان خراسان شمالي شروع شده و براساس پيش بيني اداره كل هواشناسي استان تا عصر امروز نيز ادامه خواهد داشت.

همچنين فرماندار شاهرود به ايرنا گفت: محورشاهرود -آزادشهر و توسكستان - گرگان به دليل بارش شديد برف مسدود است. به دنبال بارش برف و بوران وبرودت هوا وهمچنين لغزندگي جاده هاي شهرستان شاهرود اين محورها بسته شده و ديگر محورهاي اين شهرستان باز و تردد در آنها امكان پذير است.

اما از سوي ديگر، خبر مي رسد 200خودرو گرفتار در برف شديد وكولاك جاده فيروزكوه نجات يافتند. معاون راهداري اداره كل راه و ترابري استان مازندران با اعلام اين خبر گفت: اين عمليات امدادي با همكاري نيروهاي تلاشگر راهداري استان هاي مازندران و تهران در منطقه سرچمن محور ارتباطي فيروزكوه صورت گرفت.

او با اشاره به مسدود بودن جاده هاي هراز و كندوان، گفت: اين دو محور ارتباطي به علت بارش برف شديد و كولاك از شب گذشته بسته شده و امكان تردد خودروها ميسر نيست.

نجفي از بارش شديد برف و كولاك در منطقه پلور تا امام زاده هاشم در جاده هراز خبر داد و گفت: نيروهاي راهداري با تمام توان و بهره گيري از امكانات در تلاش هستند تا اين محورهاي ارتباطي را بازگشايي كنند.

پيش از اين اعلام شده بود تمام مسيرهاي مواصلاتي شمال كشور، به دليل برف و كولاك مسدود است.

4747

جمعه|ا|14|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن