تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819990975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حداد عادل:دو گروه اصولگرا انتخابات را به كشمكش بدل نمي كنند/ نظر ما درباره هاشمي نظر رهبري است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حداد عادل:دو گروه اصولگرا انتخابات را به كشمكش بدل نمي كنند/ نظر ما درباره هاشمي نظر رهبري است
دو گروه اصولگرا انتخابات را به كشمكش بدل نمي كنند/ نظر ما درباره هاشمي نظر رهبري است
شيراز - خبرگزاري مهر: عضو كميته منتخب جبهه متحد اصولگرايان گفت: وجود دو گروه اصولگرايي باعث ايجاد كشمكش در صحنه انتخابات كشور نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلي حداد عادل عصر چهارشنبه در همايش اصولگرايان استان فارس تاكيد كرد: اختلافات سليقه اي ميان ما و برخي از دوستان وجود داشت كه اين اختلاف سليقه باعث شد افراد ترجيح دهند با نام جبهه پايداري وارد انتخابات شوند.

وي با اشاره به اينكه تلاش كرديم تا اصولگرايان با يك نام واحد وارد عرصه انتخابات شوند، يادآور شد: تلاش مي كنيم كه كانديداهاي مشترك در ميان اين دو گروه معرفي شود كه در اين راستا اكثر استانها به صورت 100 درصد ليست مشترك ارائه كردند.

عضو كميته منتخب جبهه متحد اصولگرايان در خصوص استان تهران نيز افزود: در تهران نيز سعي خواهيم كرد كه ليست مشترك ارائه كنيم و يا اينكه تعداد مشتركات ميان دو گروه بيشتر باشد.

حداد عادل با اشاره به اينكه جبهه متحد اصولگرايان و جبهه پايداري اختلاف مبنايي ندارند، گفت: هيچگونه اختلاف مبنايي در ميان ما وجود ندارد و اميدواريم اين مشكلات برطرف شود كه با توجه به اين ديدگاه از آيت الله مهدوي كني نيز براي گفتگو دعوت شده است.

وي تصريح كرد: اختلاف در ميان اين دو گروه چشمگير نيست و حتي برخي از افراد مثل دكتر لنكراني نيز وجود دارند كه هم جبهه پايداري و هم جبهه متحد اصولگرايان خواهان حضور وي در گروه خودهستند.

عضو كميته منتخب جبهه متحد اصولگرايان با تاكيد بر اينكه همچنان به سكوت برخي از افراد در مقابل فتنه انتقاد داريم، گفت: اولويت اول ، ايجاد وحدت حداكثري و همبستگي در ميان اصولگرايان است و نبايد فراموش كرد كه آيت الله مهدوي كني و آيت الله يزدي نقش بالايي در انقلاب دارند و مورد اعتماد رهبري هستند.

حداد عادل يادآور شد: در خصوص افرادي كه در مقابل فتنه سكوت كردند درجه بندي قائل هستيم ولي تاكيد ما بر وحدت حد اكثري است و بنا نداريم نهمين دوره انتخابت مجلس شوراي اسلامي را به محل كشمكش اسم ها بدل كنيم.

انتخابات با اخلاق اسلامي اداره شود

عضو كميته منتخب جبهه متحد اصولگرايان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه ايران اسلامي در حال حاضر به عنوان يك الگو براي ديگر كشورهاي دنيا تبديل شده، تاكيد كرد: بايد اين انتخابات بر اساس اخلاق اسلامي اداره شود و دولت نيز بايد در خصوص برگزاري انتخاباتي سالم تلاش كند.

وي با بيان اينكه مردم در انتخاب كانديداهاي خود توجه داشته باشند، افزود: مردم بايد سعي كنند نمايندگاني را وارد مجلس كنند كه ديندار، متدين، پاك و با ديانت باشد كه البته مشخص كردن اين افراد كار مشكلي نيست.

حداد عادل ادامه داد: اصولگرايي بدين معني است كه افرادي خدمت گذار و پاك به مردم معرفي شود.

عضو كميته منتخب جبهه متحد اصولگرايان با تاكيد بر اهميت دهه فجر و انتخابات ايران در جهان يادآور شد: در دنيايي زندگي مي كنيم كه با 15 سال پيش تفاوتهاي فراوان دارد و امروز ايران حساسيت بالايي در جهان دارد و مباحث مربوط به انتخابات و حضور حداكثري مردم در دهه فجر و انتخابات جنبه بين المللي به خود گرفته است.

در خصوص هاشمي رفسنجاني نظر اصولگرايان نظر رهبري است

حداد عادل در ادامه سخنان خود با اشاره به اينكه آيت الله هاشمي رفسنجاني تاكنون موضع رسمي خود را اعلام نكرده، گفت: در خصوص رفسنجاني نظر ما نظر رهبري است و اگر هم اختلاف نظري داريم ما نيز همانند رهبري در واقع حرمت پيشكسوتان را حفظ مي كنيم.

وي تاكيد كرد: راه ما راه امام (ره) و راه رهبري است و از طرفي ايشان رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام هستند.

عضو كميته منتخب جبهه متحد اصولگرايان در خصوص سران فتنه و وابستگان آنان نيز تصريح كرد: آن اشخاصي كه مي دانيد در حصر خانگي هستند و مابقي هم به طور يقين در مقابل بصيرت مردم چاره اي جز سكوت ندارند و به طور يقين بصيرت مردم بسياري از مشكلات را برطرف خواهد كرد.

دولت جريان انحرافي را انكار مي كند

حداد عادل در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص فعاليت جريان انحرافي نيز گفت: دولت وجود جريان انحرافي را انكار مي كند كه البته آنها را هم به بصيرت مردم واگذار مي كنيم.

وي ادامه داد: اگر مقام معظم رهبري نامي از شخص و يا گروهي نمي برند دليل بر نبود آن نيست بلكه نظر اين است كه بايد به هر چيز متناسب با وزن آن برخورد شود و نبايد در اين راستا افراط شود.

عضو كميته منتخب جبهه متحد اصولگرايان در خصوص وضعيت اقتصادي كشور طي مدت گذشته يادآور شد: سكوت 10 روزه دولت در اين راستا جاي تعجب دارد اما به هر حال توانستند با توجه به تشكيل گروه كارشناسي وضعيت را ثابت كنند.

وي در خصوص نحوه برخورد مجلس با دولت نيز گفت: تاكنون سعي كرده ام در اين راستا صحبتي نكنم ولي بايد توجه داشت كه اگر رئيس مجلس در مقابل برخي از رفتارها مدارا مي كند به دليل توجه به مصلحت نظام و كشور است.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن