تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814276830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته بيست و چهارم ليگ برتر/چشم سپاهاني‌ها به ساق پاي پرسپوليسي‌ها/ نفت به تراكتور رسيد!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هفته بيست و چهارم ليگ برتر/چشم سپاهاني‌ها به ساق پاي پرسپوليسي‌ها/ نفت به تراكتور رسيد!
چشم سپاهاني‌ها به ساق پاي پرسپوليسي‌ها/ نفت به تراكتور رسيد!
خبرگزاري مهر - گروه ورزشي: هفته بيست و چهارم ليگ برتر بدون شك تحت تاثير نتيجه دربي تهران قرار دارد. پرسپوليسي‌ها مي‌توانند با پيروزي برابر استقلال علاوه بر شكستن طلسم ناكامي‌هاي خود، زمينه صدرنشيني سپاهان را هم فراهم كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بيست و چهارم ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور طي روزهاي پنجشنبه و جمعه هفته جاري با برگزاري 9 ديدار پيگيري مي‌شود كه دربي تهران مهمترين مسابقه اين هفته محسوب مي‌شود، گرچه ديدار تيم‌هاي نفت تهران و تراكتورسازي تبريز هم جذابيت و حساسيت خاص خودش را دارد. سپاهان هم درصورت شكست استقلال در دربي و پيروزي در رشت، مي‌تواند به صدرجدول ليگ برسد. در زير نگاهي گذرا به ديدارهاي اين هفته ليگ برتر خواهيم داشت:

ذوب‌آهن اصفهان - شاهين بوشهر
تساوي برابر پرسپوليس در آزادي براي شاگردان بحران زده ابراهيم‌زاده ارزش يك پيروزي را داشت. بازيكنان تيم ذوب‌آهن پس از اين نتيجه و با توجه به قول‌هاي مساعد مسئولان باشگاه، براي جبران ناكامي‌هاي گذشته و بازگشت به روزهاي اوج به فكر پيروزي خانگي برابر شاهين بوشهر هستند. البته شاگردان فيروز كريمي كه پس از پيروزي خانگي هفته گذشته برابر مس سرچشمه از جمع قعرنشينان فاصله گرفته‌اند، به 3 امتياز اين بازي نياز مبرمي دارند.
نتيجه ديدار رفت: شاهين بوشهر يك - ذوب‌آهن اصفهان يك

صباي قم - مس سرچشمه كرمان
براي تيمي كه در آستانه بازگشت به دسته اول قرار دارد، برايش تنها پيروزي در تمام بازي‌هاي خانگي و خارج از خانه اهميت دارد زيرا از دست دادن هر امتيازي آنها را به سقوط نزديك‌تر مي‌كند. شاگردان اصغر شرفي در بازي روز پنجشنبه كار سختي در زمين صباي قم شگفتي ساز ليگ دارند كه در دو ديدار گذشته تنها يك امتياز كسب كرده و از جمع تيم‌هاي مدعي ليگ فاصله گرفته است. شاگردان ويسي در اين ديدار در انديشه كم كردن امتيازهاي خود با 3 تيم صدرنشين هستند و عنايتي هم براي به ثمر رساندن گل شماره 100 خود در ليگ برتر برابر تيمي است كه براي نيافتادن انتحاري بازي مي‌كند.
نتيجه ديدار رفت: مس سرچشمه كرمان صفر - صباي قم يك

مس كرمان - سايپاي البرز
روزهاي پرنوسان و حاشيه مس با بلاژويچ همچنان ادامه دارد. آنها كه هفته پيش در ثانيه‌هاي پاياني پيروزي را با تساوي برابر داماش عوض كردند، در اين بازي تنها به فكر رسيدن به پيروزي هستند تا ضمن فرار از جمع مثلث فانوس بدستان ليگ، شكست سنگين دور رفت برابر اين تيم را جبران كنند. سايپا هم كه در دو ديدار گذشته خارج از خانه دو پيروزي 3 بر صفر كسب كرده، در اين بازي در انديشه تكرار اين موفقيت است تا شانس خود را براي رسيدن به رده ششم جدول امتحان كند.
نتيجه ديدار رفت: سايپا البرز4 - مس كرمان 2

استقلال - پرسپوليس
شهرآورد پايتخت ديگر نيازي به هيچ توضيحي ندارد، مسابقه‌اي كه هميشه لقب مهمترين، حساسترين و حتي پرحاشيه‌ترين مسابقه ليگ را به خود اختصاص داده است. در اين مسابقه پرسپوليس در انديشه جبران چهار شكست‌هاي متوالي برابر استقلال در ليگ و جام حذفي است و استقلال هم براي تداوم موفقيت‌هايش در شهرآورد تهران و حفظ صدرجدول به قصد شكست دادن حريف سنتي‌اش را دارد. آبي‌پوشان مي‌دانند ناكامي در اين بازي ممكن است صدرجدول را به رنگ زرد اصفهاني تغيير دهد.
نتيجه ديدار رفت: پرسپوليس صفر - استقلال 2

داماش گيلان - سپاهان اصفهان
بحث خريد سهام باشگاه داماش توسط حسين هدايتي خبري خوشي براي كادرفني و بازيكنان تيم داماش است زيرا در صورت عملي شدن اين اتفاق، آنها را از بحران مالي فعلي كه در ناكامي‌هاي اين تيم نقش پررنگي داشته است، نجات مي‌دهد. شاگردان تارتار روز جمعه در زمين خانگي ميزبان سپاهان هستند و شايد اين خبر انگيزه آنها را براي ناكام گذاشتن قهرمان دوره گذشته ليگ بيشتر كند. در سوي ديگر ميدان سپاهاني‌ها در حاليكه از نتيجه شهرآورد مطلع هستند و در صورت باخت استقلال اين انگيزه را دارند كه براي تصاحب صدرجدول، داماش را در خانه‌اش شكست دهند اما در صورت تساوي يا برد آبي‌پوشان تهران، اين تيم اصفهاني تنها براي حفظ رده دوم جدول به ميدان خواهد رفت.
نتيجه ديدار رفت: سپاهان اصفهان 3 - داماش گيلان يك

نفت تهران - تراكتورسازي تبريز
اين ديدار 6 امتيازي تحت الشعاع شكست پرحرف و حديث رقابت هفته گذشته تراكتورسازي با استقلال قرار دارد. شاگردان قلعه‌نويي درحالي برابر نفت به ميدان مي‌روند كه نمي‌توان تاثيرات منفي آن باخت در روحيه‌شان را ناديده گرفت. به هر صورت تراكتورسازي براي بازگشت به آرامش به پيروزي در اين بازي دل بسته است، گرچه نگاهي هم به عملكرد دو تيم استقلال و سپاهان داشته و خواهان ناكامي آنها در ديدارهاي حساس تهران و رشت است. البته آنها كار سختي را برابر شاگردان جوان و با انگيزه حسين فركي دارند، تيمي كه پس از 3 شكست متوالي، با كسب تساوي در زمين سايپا به آرامش نسبي رسيده و براي بازگشت به روزهاي خوب ابتداي فصل و كم كردن امتيازش با صدرنشينان اميدوار به كسب 3 امتياز اين بازي خانگي است.
نتيجه بازي رفت: تراكتورسازي تبريز يك - نفت تهران 2

فجرسپاسي شيراز - راه آهن شهرري
برنده رقابت شيراز، به آرامش نسبي مي‌رسد؛ اين بهترين تعبير براي بازي 6 امتيازي فجر و راه‌آهن است. شاگردان ياوري كه هفته گذشته در اصفهان مغلوب سپاهان شدند، قصد دارند به روند موفقيت‌هاي خانگي ادامه داده و سومين پيروزي خانگي را برابر تيم راه‌آهن جشن بگيرند كه در اينصورت فاصله خود را از قعرنشينان ليگ بيشتر مي‌كند. شاگردان دايي هم كه با پيروزي برابر شهرداري تبريز تا حدودي به آرامش رسيده‌اند، با تفكر موفقيت وارد زمين حافظيه مي‌شوند. قطعا نتيجه مساوي به سود هيچكدام از دو تيم نبوده و ممكن است آنها را بارديگر به پرتگاه سقوط نزديك كند.
نتيجه بازي رفت: راه آهن شهرري يك - فجرسپاسي شيراز يك

شهرداري تبريز - فولاد خوزستان
شكست در زمين راه‌آهن و سومين ديدار بدون پيروزي باعث شد شاگردان مديرروستا به رده هفدهم ليگ سقوط كنند. براي اين تيم هم تنها پيروزي مهم است و تساوي چاره دردشان نيست، پس بايد در ورزشگاه خانگي فولادخوزستان يكي از تيم‌هاي مطرح نيم فصل دوم را شكست دهند، تيمي كه پس از دو شكست متوالي، با پيروزي در شهرآورد خوزستان به شرايط مطلوب بازگشته و در خارج از خانه هم مي‌تواند براي هر تيمي خطرناك باشد.
نتيجه بازي رفت: فولادخوزستان صفر - شهرداري تبريز صفر

صنعت نفت آبادان - ملوان بندرانزلي
هفت مسابقه بدون گل خورده، ركوردي ارزشمند براي تيم ملوان است. آنها اميدوارند اين ركورد را در آبادان هم حفظ و ارتقا دهند. اين تيم كه در هفته گذشته صباي قم را در خانه شكست داد، براي رسيدن به ميانه‌هاي جدول و جبران شكست دور رفت برابر برزيلي‌هاي ليگ، با انديشه كسب 3 امتياز به ميدان مي‌رود. شاگردان كاستا هم كه در 4 ديدار گذشته طعم پيروزي را نچشيده‌اند، برابر تماشاگران متعصب خود در انديشه جبران ناكامي‌ها خصوصا شكست سنگين برابر سپاهان هستند. پيروزي در اين بازي آنها را اميدوار به رسيدن به نيمه بالايي جدول مي‌كند اما باخت، روزهاي تلخ‌تري را براي كاستا پرتغالي و اين تيم آباداني رقم خواهد زد.
نتيجه بازي رفت: ملوان بندرانزلي يك - صنعت نفت آبادان 2

برنامه كامل ديدارهاي هفته بيست و چهارم ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور به شرح زير است:
پنجشنبه - 13/11/90
* ذوب‌آهن اصفهان - شاهين بوشهر، ساعت 15:30، ورزشگاه ذوب آهن فولادشهر اصفهان
* صباي قم - مس سرچشمه كرمان، ساعت 15:30، ورزشگاه يادگار امام (ره) قم
* مس كرمان - سايپاي البرز، ساعت 15:30، ورزشگاه شهيد باهنر كرمان
* استقلال - پرسپوليس، ساعت 18، ورزشگاه آزادي تهران
جمعه - 14/11/90
* داماش گيلان - سپاهان اصفهان، ساعت 15:30، ورزشگاه شهيد عضدي رشت
* نفت تهران - تراكتورسازي تبريز، ساعت 15:30، ورزشگاه شهيد دستگردي تهران
* فجرسپاسي شيراز - راه آهن شهرري، ساعت 15:30، ورزشگاه حافظيه شيراز
* شهرداري تبريز - فولاد خوزستان، ساعت 15:30، ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز
* صنعت نفت آبادان - ملوان بندرانزلي، ساعت 16، ورزشگاه تختي آبادان

جدول رده بندي ليگ برتر:

تاريخ انتشار، تهران: ۱۲:۰۲ , ۱۳۹۰/۱۱/۱۲

--------------------------------------------------------------------------------
امانت داري و اخلاق مداري
استفاده از اين خبر فقط با ذكر منبع " خبرگزاري مهر " مجاز مي باشد

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن