تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814278450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرسپوليس باز هم براي دربي كامل نيست اگر مازيار، محمد، غلامرضا و عسگر نرسند؟


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: پرسپوليس باز هم براي دربي كامل نيست اگر مازيار، محمد، غلامرضا و عسگر نرسند؟
همه حواس‌ها به دربي 74 است و البته پرسپوليس كه ظاهرا چيزي براي از دست دادن ندارد؛ آنها چهار دربي پياپي را باخته‌اند و حالا كه مصطفي دنيزلي بالاي سر تيم است همه به خاطر ذهنيت قبلي كه از بازي دربي در زمان مربيگري او دارند، شانس برد تيم او را نسبت به استقلالي‌ كه به نظر مي‌رسد در سراشيبي قرار گرفته و 5-4 مهره كارآمدش را نسبت به نيم فصل اول در اختيار ندارد، بيشتر مي‌دانند.
شايد همين حالا بسياري از پرسپوليسي‌ها با اين تصور به استقبال دربي 74 بروند كه تيم ما از هر نظر آماده‌تر از استقلال است و اين بار حتما بايد ببريم اما در واقع همه چيز آنطور كه پرسپوليسي‌هاي خوشبين تصور مي‌كنند نيست.»
البته قطع به يقين مي‌توان گفت وضعيت پرسپوليس نسبت به دربي آخر در جام حذفي بسيار بهتر شده و وضعيت روحي، جسمي و فني بازيكنان قابل مقايسه با آن روزها نيست اما هنوز هم مشكلاتي وجود دارد كه باعث مي‌شود پرسپوليس را حداقل از نظر مهره، برتر از حريفش ندانيم.
پرسپوليس همچنان با محروميت نصرتي و غيبت طولاني ممدوتال مدارا مي‌كند، پس مثل شش بازي اخير كه دنيزلي هدايت تيم را برعهده داشته وي مدافع مياني ذخيره‌اي ندارد تا در صورت نياز روي كمك او حساب كند.
وحيد هاشميان هم به آلمان رفته و غيبت او باعث شده خود به خود ترافيك عجيبي كه دو هفته پيش در خط حمله ايجاد شده بود كمتر شود. اما كمبود مهره پرسپوليس محدود به اين سه بازيكن نمي‌شود چراكه بازي با ذوب‌آهن براي تيم دنيزلي چهار تلفات داشت كه بعيد به نظر مي‌رسد تا فردا آماده حضور در بازي سنگيني مثل دربي شوند.
مازيار زارع، غلامرضا رضايي، عليرضا محمد و حميدرضا علي‌عسگري چهار مهره مصدوم پرسپوليس هستند كه احتمال نرسيدن آنها به بازي فردا بيشتر از حضورشان مقابل استقلال است.
حالا حتما دنيزلي به اين فكر فرو رفته كه در صورت غيبت اين چهار بازيكن تركيب يازده نفره‌اش را چگونه ارنج كند. اولين تركيبي كه به ذهن مي‌رسد و البته بعيد نيست كه به زمين برود اين خواهد بود: دروازه‌بان: حسين هوشيار، مدافعان مياني: عليرضا نورمحمدي و مجتبي شيري، مدافعان كناري: ابراهيم شكوري، مهدي مهدوي‌كيا، هافبك‌ها: حسين بادامكي، محمد نوري و علي كريمي، مهاجمان: جواد كاظميان، هادي نوروزي و مهرداد اولادي.
اگر شانس حضور نفراتي مثل اميرحسين فشنگچي را در تركيب كم و مهره‌هايي مثل آقازماني و زايد را ناچيز بدانيم بايد بررسي كنيم كه در صورت آماده شدن چهار مصدوم تيم و حضورشان در تركيب اصلي چه اتفاقي رخ مي‌دهد.
اگر محمد برسد: مهدوي‌كيا مدافع راست نخواهد بود؛ يا روي نيمكت مي‌نشيند يا به عنوان بال راست بازي مي‌كند كه البته اين اتفاق از ابتداي بازي بعيد به نظر مي‌رسد.
اگر علي عسگري برسد: شايد مثل بازي با ذوب‌آهن مدافع راست باشد، شايد هم مهاجم گوش راست و در آن صورت احتمالا جواد كاظميان جايي در تركيب نخواهد داشت.
اگر مازيار برسد: در اين صورت بادامكي باز هم نيمكت‌نشين خواهد بود و زارع پشت سر نوري و كريمي بازي مي‌كند.
اگر رضايي برسد: اندك شانس‌هاي حضور كاظميان و زايد در تركيب رنگ مي‌بازد و غلام مثل 6 بازي قبلي به عنوان مهاجم گوش براي دنيزلي بازي خواهد كرد.

چهارشنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن