تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812731604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه از فوتبال
بهترين داور آسيا ديدار ايران - قطر را قضاوت مي كند
كميته داوران فدراسيون بين المللي فوتبال «روشن ايرماتوف» ازبكستاني را به عنوان داور ديدار ايران - قطر در هفته ششم و پاياني از مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا انتخاب كرد.
بهترين داور سال 2011 آسيا را در امر قضاوت اين بازي كه روز چهارشنبه 10 اسفندماه 1390 در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي شود، «عبدوخميدولو رسولف» از ازبكستان و «باخادير كوچكاروف» از قرقيزستان همراهي خواهند كرد. داور چهارم ديدار ايران - قطر نيز «ولاديسلاو تسيتلين» از ازبكستان است.
ونگر جانشين مورينيو در رئال مادريد
روزنامه ديلي ميل انگليس از علاقه فلورنتينو پرس رئيس باشگاه رئال مادريد براي عقد قرارداد با آرسن ونگر خبر داد.
پس از شكست چند باره رئال مادريد در ال كلاسيكو، رسانه هاي اسپانيايي از احتمال جدايي ژوزه مورينيو از اين تيم در پايان فصل جاري خبر دادند. بنا بر بندي كه در قرارداد ژوزه مورينيو آمده است، او در صورت جدايي از رئال مادريد بايد 20 ميليون يورو غرامت پرداخت كند.
به نوشته اين روزنامه انگليسي ونگر پس از يواخيم لو سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان از بيشترين شانس براي هدايت رئال مادريد برخوردار است. از رافا بنيتس سرمربي سابق ليورپول و اينتر هم به عنوان نفر سوم ياد مي شود. اگر آرسن ونگر در اين فصل نتواند با تيمش سهميه ليگ قهرمانان اروپا را براي فصل آينده كسب كند در معرض خطر اخراج از آرسنال قرار مي گيرد. ونگر پيش از اين هم در سال 2009 از سوي مادريدي ها پيشنهاد مربيگري داشت اما در آن برهه از زمان پيشنهاد آن ها را ردكرد.
پرداخت پاداش 12 ميليوني به ملواني ها
سخنگوي باشگاه ملوان انزلي از پرداخت پاداش 12 ميليون ريالي به بازيكنان و كادر فني اين تيم به خاطر پيروزي برابر پرسپوليس و راه آهن خبر داد. افقي با اعلام خبر فوق، مجموع پاداش پرداخت شده را 400 ميليون ريال اعلام كرد و گفت: پاداش فوق الذكر از سوي بهمني رئيس هيأت مديره با هدف قدرداني از زحمات مجموعه كادر فني و بازيكنان كه با كسب نتايج اخير پاسخگوي حمايت هواداران هميشه همراه ملوان بودند و غيرت و تعصب خود را به پيراهن ملوان نشان دادند، قبل از بازي حساس ملوان برابر ذوب آهن اصفهان پرداخت شد.
كسر 10 درصد از مبلغ قرارداد بازيكنان و مربيان نفت
مديرعامل باشگاه نفت تهران از كسر 10 درصد مبلغ قرارداد بازيكنان و كادر فني اين تيم به دليل نتايج ضعيف خبر داد.منصور قنبرزاده مدير عامل باشگاه نفت تهران پس از سومين شكست متوالي تيمش در ليگ برتر اعلام كرد 10 درصد از قرارداد بازيكنان و كادر فني اين تيم به عنوان جريمه كسر مي شود.
قلعه نويي: شهرداري را شانسي برديم
سرمربي تراكتورسازي پس از پيروزي يك بر صفر تيمش برابر شهرداري تبريز مي گويد تيمش اين بازي را شانسي برده است. امير قلعه نويي در نشست خبري پس از بازي با شهرداري تبريز گفت: خوشحالم كه توانستيم سه امتياز بازي را به دست بياوريم. از نتيجه راضي هستم اما از نحوه بازي تيمم نه. نيمه دوم بازي را بايد واگذار مي كرديم و شهرداري به مراتب از ما بهتر بود. ما شانس آورديم كه توانستيم بازي را ببريم. بازي با شهرداري سخت تر از استقلال بود چون شهرداري در اين بازي استرس نداشت و راحت فشار مي آورد.
قلعه نويي در پايان درباره مشكلات مالي تراكتورسازي گفت: تراكتورسازي سه اسپانسر دارد ولي پولي نمي بينيم اما به عشق مردم تحمل مي كنيم تا مسئولي به دادمان برسد.
دنيزلي:بازي تحت تاثير فونيكه سي و ضعف معمارزاده بود
سرمربي پيروزي پس از شكست 4 بر 2 برابر نفت آبادان گفت: بازي بين 2 بازيكن بود؛ يكي فونيكه سي و ديگر ضعف دروازه بان ما.
در حالي كه خبرنگاران آباداني نشست خبري دنيزلي را به دليل عدم شركت او در نشست خبري پيش از بازي تحريم كرده بودند سرمربي پيروزي گفت: ترك اتاق خبري توسط خبرنگاران يك حركت نادرست بود چون ما از قبل گفته بوديم نمي توانيم در نشست خبري پيش از مسابقه شركت كنيم.
وي افزود: برنامه پروازي ما به نشست خبري نمي خورد. در هيچ جاي دنيا مرسوم نيست به جز بازي هاي ملي چنين نشست هايي برگزار شود. اميدوارم سازمان ليگ اين قانون را اصلاح كند چون اين قانون جالبي نيست. حداقل اگر نمي خواهند اين قانون را بردارند طوري برنامه ريزي كنند كه نشست ها در هتل محل اقامت تيم ميهمان برگزار شود و برنامه ها به هم نريزد. ما هيچ وقت نمي توانيم برنامه هايمان را با شخص ديگري وفق دهيم.
دنيزلي در خصوص بازي گفت: نتوانستيم كار مهمي انجام دهيم و بازي بين 2 بازيكن بود؛ يكي بازيكن خوب حريف يعني فونيكه سي و ديگر ضعف دروازه بان ما كه اميدوارم در بازي هاي آينده اين مشكل را حل كنيم.
دنيزلي با تاكيد بر ضعف ميثاق معمارزاده در بازي امروز و عدم هماهنگي وي با مدافعان پيروزي عنوان كرد: در برنامه هاي تمريني بايد موضوع را حل كنيم. يكي از ضعف هاي پيروزي سريع گل خوردن است كه اين مسئله تيم را از نظر روحي و رواني تحت تاثير قرار مي دهد و ما بايد آن را حل كنيم.
دايي: اگر اجازه بدهند همه تيم ها را مي بريم!
سرمربي تيم فوتبال راه آهن پس از رقم خوردن ششمين شكست تيمش در ليگ برتر بازهم داور را به عنوان عاملي اصلي اين شكست معرفي كرد.
علي دايي سرمربي تيم فوتبال راه آهن پس از شكست 2 بر 1 تيمش مقابل مس سرچشمه در نشست خبري اظهار داشت: ما امروز فوتبالي نباختيم بلكه به داوري باختيم و داوري بود كه تيم برتري در زمين را مشخص كرد. همه صحنه هايي كه داور سوت زد عليه تيم راه آهن بود. در حاليكه همه ديدند تيم ما از نظر فني بسيار سرتر و بسيار برتر از تيم مس سرچشمه بود.وي با بيان اينكه من در عمر فوتبالي خود هرگز نديدم كه بازيكني دو اخطار بگيرد و از زمين اخراج نشود، اما در بازي امروز يك بازيكن تيم مس سرچشمه دو اخطار از داور دريافت كرد و داور او را از زمين اخراج نكرد. بايد اين موضوع را پيگيري كنيم كه چرا بايد چنين اتفاقي بيفتد. وي يادآور شد: اين صحنه مرا ياد بازي با پيروزي انداخت كه آقاي عسگري در آن بازي با شهامت درباره اشتباهات داوري صحبت كرد، در اين جا هم بايد همين كار را انجام دهد.وي تصريح كرد: قطعا جايگاه تيم راه آهن جايي كه ايستاده ايم نيست و اگر اجازه دهند همه را مي بريم و در جدول رده بندي صعود خواهيم كرد.سرمربي تيم راه آهن همچنين در خصوص نرفتنش به هند به منظور بازي در تيم منتخب جهان گفت: اصلا اينطور نبود كه من به كمك هايم اعتماد نداشته باشم بلكه اعتماد كامل دارم اما دلم نيامد تيمم را در اين بازي حساس تنها بگذارم و بروم.

پنجشنبه|ا|6|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن