تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812687748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرويز مظلومي مطرح كرد: ناهماهنگي بازيكنان مشكل اصلي استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: پرويز مظلومي مطرح كرد: ناهماهنگي بازيكنان مشكل اصلي استقلال
جام جم آنلاين: سرمربي تيم فوتبال استقلال مشكل اصلي اين تيم در نيم فصل دوم مسابقات ليگ برتر را ناهماهنگي بازيكنان عنوان كرد و گفت: مهم اين است كه استقلال قهرمان شود چه با مظلومي و يا چه با فرد ديگري.


پرويز مظلومي در نشست خبري پيش از ديدار تيم‌هاي استقلال و فولاد خوزستان ضمن بيان مطلب فوق گفت: در حال حاضر تلاش مي‌كنيم تا وضعيت پيش آمده را عوض كنيم. هواداران در اين خصوص از ما توقع دارند اما ما نيز از آنها توقع داريم اگر قهرماني مي‌خواهند با حضور خود در ورزشگاه از ما حمايت كنند. مهم اين است كه استقلال قهرمان شود چه با مظلومي و يا چه با فرد ديگري.

دنبال بهانه‌گيري نيستم

وي در همين خصوص افزود: من به دنبال بهانه گيري نيستم. هميشه گفته‌ام كه باخت براي من و برد براي ديگران. اما اعتقاد دارم استقلال نبايد در دو بازي قبل خود امتياز از دست مي‌داد و تساوي در ديدارهاي گذشته حداقل چيزي بود كه تيم استقلال بايد به آن مي‌رسيد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال با بيان اين‌كه تغييرات زيادي داشتيم و اين تغييرات دليل اصلي نتيجه نگرفتن استقلال در نيم فصل دوم بوده است، تاكيد كرد: ‌ما سه بازيكن خارجي را در نيم فصل به خدمت گرفتيم اما به دليل آنكه بازيكنان مصدوم زيادي داشتيم مجبور شديم از اين بازيكنان در شرايطي استفاده كنيم كه از نظر بدني آماده نبودند. به عنوان نمونه الونگ را نبايد بعد از سه جلسه تمرين به بازي مي‌گرفتيم، بلكه بايد از او به تدريج استفاده مي‌كرديم.

ناهماهنگي بازيكنان مشكل اصلي استقلال

مظلومي با تاكيد بر اين‌كه مشكل اصلي استقلال در حال حاضر ناهماهنگي بين بازيكنان تيم است، اظهار كرد:‌ در نيم فصل اول تاكتيك خود را بر مبناي حضور بازيكناني مثل فرهاد مجيدي، جاسم كرار، خسرو حيدري و آندرانيك تيموريان بنا نهاده بوديم و همه ديدند كه در نيم فصل اول و جام حذفي استقلال چگونه در مقابل حريفان خود بازي كرده و امتيازات را از آن خود مي‌كرد اما بعد از آن چند بازيكن ما مصدوم شده و يا از تيم جدا شدند به طوري كه هفت بازيكن خود را در اختيار نداشتيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خاطر نشان كرد: متاسفانه تعطيلات نيم فصل را نيز كه زمان بازسازي تيم بود برخلاف برخي از تيم‌ها به دليل حضور در رقابت‌هاي جام حذفي از دست داديم. همين مساله براي تيم‌هايي مانند مس كرمان و شاهين بوشهر نيز به وجود آمد.

وي در همين خصوص تاكيد كرد: خوشبختانه مصدومان ما شرايط بازي را پيدا كرده و تاكتيك مورد نظر خود را نيز در بين بازيكنان تيم جا انداخته‌ايم، هر چند كه در كوران مسابقات ممكن است بازهم دچار مشكلاتي شويم.

با اين‌كه دو باخت پشت سر هم آورديم اما هنوز صدر جدول در اختيار ماست، مظلومي با بيان اين جمله افزود: در حال حاضر هدف ما اين نيست كه فوتبال زيبا ارائه دهيم بلكه مي‌خواهيم ديگر امتياز را از دست نداده و از كورس قهرماني عقب نيفتيم.

مظلومي در پاسخ به اين پرسش كه آيا شما به برخي از بازيكنان تيم اولتيماتوم داده‌ايد؟، گفت: انتظار ما ‌از برخي بازيكنان بالاتر از آن است كه تا به امروز ارائه كرده‌اند. بازيكناني كه در اصطلاح ستاره ناميده مي‌شوند اما وقتي به درون زمين مي‌روند به اندازه يك بازيكن جوان نيز توانايي ندارند.

وي در همين خصوص نيز تاكيد كرد: من حق دارم كه به عنوان سرمربي تيم به برخي بازيكنان اولتيماتوم بدهم كه اگر چنين شرايطي ادامه داشته باشد ديگر از آنها استفاده نخواهم كرد. من با چند بازيكن خود در اين خصوص صحبت كرده‌ام و هواداران نيز حق دارند كه از چنين بازيكناني انتظار داشته باشند.

از تجربيات زرينچه استفاده مي‌كنيم

سرمربي تيم فوتبال استقلال در پاسخ به مهر در خصوص اين‌كه آيا از حضور زرينچه در برخي از تمرينات تيم نگران نيستيد و آيا نگران نيستيد كه وي جايگزين شما شود، تاكيد كرد: زرينچه به عنوان عضو هيات مديره باشگاه استقلال و مشاور فني فتح الله زاده حق دارد كه در جريان جزئيات فني تيم قرار گرفته و آن را به مديرعامل باشگاه گزارش دهد. ضمن اين‌كه ايشان از پيشكسوتان ارزشمند باشگاه استقلال بوده و بايد از تجربيات وي استفاده كنيم.

وي در همين خصوص تاكيد كرد:‌ من كاري ندارم كه چه كسي جايگزين من مي‌خواهد بشود بلكه من فقط روي كارم تمركز كرده و به دنبال كسب عنوان قهرماني هستم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال تصريح كرد:‌ چنين مسائلي همواره در اطراف تيم‌هاي بزرگ وجود دارد و اگر يك مربي در چند بازي نتيجه نگيرد، عنوان مي‌كنند كه صندلي فلان مربي لرزان است. من از روز اول اين مسائل را مي‌دانستم و اگر قرار باشد روزي از استقلال بروم مي‌خواهم با قدرت رفته باشم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال افزود: هميشه پشت باخت يك تيم برخي‌ها غايب مي‌شوند اما نبايد از ادبياتي استفاده شود كه شرايط تيم را بحراني‌تر كند. بايد تلاش خود را بكنيم تا از اين شرايط خارج شويم و از هواداران نيز انتظار داريم كه به ورزشگاه‌ها بيايند و با قدرت استقلال را حمايت كنند و من نيازي به اين ندارم كه به من در ورزشگاه دوبله سوبله بگويند بلكه مهم اين است كه از استقلال حمايت شود.

وي در پاسخ به پرسشي در خصوص تيم فولاد خوزستان نيز گفت: ‌فولاد تيمي است كه همواره خوب بازي كرده و با هدف و برنامه به ميدان مي‌رود. فولاد نيز مانند هر تيم ديگري داراي نقاط ضعف و قوتي است اما ما در اين بازي محكوم به برد هستيم چون سه امتياز اين ديدار پيش از بازي با تيم‌هاي تراكتورسازي و پرسپوليس از نظر روحي به ما كمك زيادي مي‌كند.

با تاكتيكي كه در بازي با فولاد در نظر گرفته‌ايم مي‌توانيم برنده بازي باشيم، مظلومي با بيان اين جمله در پاسخ به اين پرسش كه اگر جباري مصدوم شود آيا استقلال به مشكل خواهد خورد؟، تاكيد كرد: در برخي از بازي‌ها جباري را در اختيار نداشتيم اما مشكلي براي ما به وجود نيامد اما مصدوميت آندرانيك تيموريان باعث شد كه تيم ضربه بخورد.

وي در همين خصوص اظهار كرد: در حال حاضر هماهنگي تيمي ما نسبت به گذشته كمتر شده و نيم فصل دوم را در حالي شروع كرديم كه هفت بازيكن تاثيرگذار خود را نداشتيم و تا نفرات جديد در تيم جا بيفتند زمان مي‌برد. بزرگ‌ترين تيم‌هاي دنيا نيز اگر سه بازيكن اصلي و تاثيرگذار خود را در اختيار نداشته و يا در اين خصوص دچار جابه‌جايي شوند از نظر تاكتيكي دچار مشكل خواهند شد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خاطر نشان كرد: متاسفانه وقتي نمي‌توانيم گل بزنيم فشار تماشاگران روي سكوها زياد است. بازيكنان ما تا دقيقه 85 بازي دستورات تاكتيكي را به خوبي در زمين پياده مي‌كنند اما وقتي نمي‌توانند گل بزنند در دقايق پاياني بازي به طور همه جانبه شروع به حمله مي‌كنند و از دفاع كردن غافل مي‌شوند كه همين موضوع باعث مي‌شود غافلگير شوند و گل بخورند.

وي در خاتمه تصريح كرد: هواداران بايد قدري صبور باشند چون در فوتبال شرايط اينگونه نيست كه يك تيم بتواند همه حريفان خود را شكست بدهد. آنها بايد تجربه بدي را كه تيم پرسپوليس در نيم فصل اول دچار آن شده بود را به ياد بياورند كه فشار سكوها باعث شده بود با اين‌كه پرسپوليس بازيكنان خوبي دارد فشار و استرس روي آنها وارد شده و تيم به حاشيه برود.

ديدار تيم‌هاي استقلال و فولاد خوزستان در چارچوب هفته بيست و دوم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور از ساعت 18 فردا چهارشنبه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي‌شود.

سه|ا|شنبه|ا|4|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن