تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812795165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شريف‌زاده:برنامه مشترك صداي آشنا و جام‌جم روي آنتن مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شريف‌زاده:برنامه مشترك صداي آشنا و جام‌جم روي آنتن مي‌رود
برنامه مشترك صداي آشنا و جام‌جم روي آنتن مي‌رود
مدير شبكه جهاني راديو صداي آشنا از پخش برنامه‌اي از نوفل لوشاتو درباره خاطرات امام خميني (ره) به صورت همزمان در راديو صداي آشنا و شبكه جام‌جم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبري تشريح برنامه‌هاي دهه فجر شبكه جهاني راديو صداي آشنا با حضور محسن شريف‌زاده مدير اين شبكه پيش از ظهر امروز در ساختمان شهداي راديو برگزار شد.

شريف‌زاده هدف از برپايي اين نشست را معرفي برنامه‌هايي دانست كه به مناسبت سي‌وسومين سالگرد انقلاب اسلامي و آغاز بهار سي‌وچهارم در اين شبكه تدارك ديده شده و افزود: همچنين تغييراتي در كنداكتور اعمال شده كه اين تغييرات از پنجم بهمن ماه در جدول پخش با افزودن 10 برنامه جديد اعمال مي‌شود و اين برنامه‌ها را متناسب با نياز و شرايط ايرانيان خارج از كشور آماده كرده‌ايم.

وي ادامه داد: دهه فجر امسال نيز از ويژگي خاصي برخوردار است و در حالي سي‌وچهارمين بهار پيروزي را جشن مي‌گيريم كه ميوه درخت تناور انقلاب اسلامي در آن سوي مرزها كام بسياري از حق‌طلبان و جويندگان استقلال و آزادي و ارزش‌هاي اسلامي را شيرين كرده است. موج بيداري اسلامي كه از اواخر سال 89 آغاز شد و شكل‌گيري اين جريان مبارك به سقوط دو مستكبر منطقه منجر شد و رژيم مبارك و قذافي را به زانو درآورد.

مدير شبكه جهاني صداي آشنا اين اتفاقات را دليلي بر پرشكوه‌ و پررنگ‌تر جلوه كردن دهه فجر امسال قلمداد و اظهار كرد: به همين دليل ما در صدديم به شكل گسترده‌تري به اين ماجرا بپردازيم و ايرانيان خارج از كشور كه شايد سال‌هاست وطن خود را نديده‌اند را با دستاوردهاي انقلاب آشنا سازيم.

وي افزود: در همين راستا قرار شد خبرنگاري براي ماموريت به پاريس برود و با حضور در نوفل لوشاتو محل اقامت حضرت امام(ره) با سالمندان اين محله به گفتگو بپردازد و خاطرات روزهاي اقامت ايشان گزارش تهيه كند. اين برنامه با عنوان "راديو آفتاب" به صورت مشترك با شبكه جام جم همزمان از راديو و تلويزيون روي آنتن مي‌رود و جالب اينكه لوگوي حك شده بر ميكروفن اين خبرنگار نيز از يك سو آرم صداي آشنا و سوي ديگر آرم جام‌جم را روي خود دارد.

شريف‌زاده از فعاليت هر 6 گروه صداي آشنا براي تدارك برنامه‌هاي ويژه خبر داد و گفت: گروه رويدادها و تحليل بين الملل در اين زمينه چهار برنامه تدارك ديده كه "بهار در زمستان" در 11 قسمت روزشمار انقلاب و تحليل كارشناسانه آن به همراه بررسي تاثير اين رويداد در جهان اسلام را خواهد داشت. برنامه‌هاي "ديدگاه"، "مشروح خبر" و بخش‌هاي خبري نيز در اين زمينه تدارك ديده شده‌اند.

وي ادامه داد: گروه فرهنگ و تمدن برنامه "صبح تازه، آفتاب نو" و "فرارو" را به روي آنتن مي‌برد و گروه هنر و ادبيات نيز با "سلام ايران" دستاوردهاي هنري انقلاب اسلامي را بررسي كرده و به معرفي هنر ايراني اسلامي مي‌پردازد. گروه جامعه و زندگي دو برنامه خواهد داشت كه "به وقت تهران" با هدف اطلاع رساني و گزارش از نمايشگاه‌ها، همايش‌ها و فعاليت‌هاي هنري فرهنگي در دهه فجر و "كانون مهر" با هدف بررسي تعامل اعضاي خانواده در ايام پيروزي انقلاب روي آنتن خواهند رفت.

مدير راديو صداي آشنا همچنين از برنامه "زنگ ورزش" توليد گروه ورزش و تفريحات نام برد و درباره تغييرات جدول پخش اين شبكه توضيح داد: سه برنامه اذان‌گاهي تدارك ديده‌ايم كه "كوچه‌هاي آسمان" براي اذان صبح، "نوبت عاشقي" براي اذان ظهر و "لحظه ديدار" از سوي گروه دين و انديشه براي اذان مغرب در نظر گرفته شده‌اند.

وي "نشاني آفتاب" را به عنوان ديگر برنامه گروه دين و انديشه معرفي و اظهار كرد: گروه هنر و ادبيات سه برنامه تازه به جدول پخش افزوده‌اند كه "گيشه" همزمان با جشنواره فيلم فجر به بررسي اتفاقات روز هنر سينماي ايران و جهان مي‌پردازد، "بيكرانه" ادبيات عرفاني را بازخواني كرده و به معرفي عرفان اصيل ايراني اسلامي مي‌پردازد و "پرنيان" نيز با هدف گسترش شعر و زبان فارسي در قالب مشاعره ارائه مي‌شود.

شريف‌زاده در پايان به معرفي برنامه‌هاي جامعه و زندگي پرداخت و گفت: دو برنامه "هميشه بهار" و "صد دانه ياقوت" به صورت جنگ پخش مي‌شوند كه اولي براي مخاطب جوان و دومي براي مخاطب كودك و نوجوان است. برنامه "ايراندخت" اين گروه نيز در قالب يك مونولوگ نمايشي به مسائل مربوط به زنان مي‌پردازد.

جدول پخش شبكه جهاني راديو صداي آشنا پنجم بهمن همزمان با نخستين روز ربيع‌الاول تغيير خواهد كرد.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|27|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن