تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820047073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصر توافقنامه امنيتي با رژيم صهيونيستي را تكذيب كرد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: مصر توافقنامه امنيتي با رژيم صهيونيستي را تكذيب كرد
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1387/11/05
رژيم صهيونيستي در حالي از امضاي توافقنامه امنيتي با مصر درباره تدابير امنيتي در مرزهاي اين كشور خبر مي دهد كه مقامات مصري هرگونه توافق با اين رژيم را تكذيب مي كنند.
به نوشته پايگاه اينترنتي روزنامه القدس فلسطين، منابع اسرائيلي اعلام كردند اين توافقنامه كه كميته سه جانبه اسرائيل آنرا تصويب كرد براي جلوگيري از قاچاق سلاح به نوار غزه امضا شده است.
در همين حال روزنامه جروزالم پست اسرائيل اعلام كرد بخش اعظم اين توافقنامه به مسائل فني و تدابير مصر براي جلوگيري از قاچاق سلاح مربوط مي شود. اين در حالي است كه وزارت خارجه مصر امضاي چنين توافقنامه اي را با اسرائيل تكذيب كرده است.
از سوي ديگر منابع اسرائيلي از موافقت اسرائيل با درخواست مصر براي افزايش تعداد نيروهاي امنيتي مصر در مرزهاي اين كشور با نوارغزه خبر داد و افزود ممكن است تعداد اين نيروها كه هم اكنون هفتصد و پنجاه نفر است به يك هزار و پانصد نفر برسد.
 شنبه 5 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن