تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820607044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جام‌جهاني فوتسال - برزيلبرزيل و اسپانيا فيناليست شدند / ايتاليا در آخرين ثانيه ناكام ماند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جام‌جهاني فوتسال - برزيلبرزيل و اسپانيا فيناليست شدند / ايتاليا در آخرين ثانيه ناكام ماند
تيم‌هاي ملي فوتسال برزيل و اسپانيا با برتري مقابل حريفان خود به ديدار نهايي ششمين دوره مسابقات فوتسال جام جهاني 2008 برزيل راه يافتند.

به گزارش خبرگزاري مهر، سالن "ماركانازينهو" شهر ريودوژانيرو روز گذشته ميزبان چهار تيم برتر فوتسال جهان بود تا از دل رقابت آنها دو تيم برتر ديدار نهايي انتخاب شوند. در پايان رقابت اين چهار تيم، اسپانيا و برزيل راهي ديدار نهايي شدند و دو تيم ايتاليا و روسيه برگزار كنند ديدار رده بندي جام جهاني ششم خواهند بودند.

در نخستين بازي روز گذشته تيم ملي فوتسال برزيل، ميزبان مسابقات به ديدار روسيه رفت و همچون هفت بازي اخير خود با اقتدار به پيروزي رسيد. برزيل با شكست 4 بر2 اين حريف اروپايي به ديدار نهايي ششمين دوره مسابقات جام جهاني صعود كرد تا براي پنجمين بار حضور در فينال اين رقابت‌ها را تجربه كند.

در اين بازي براي برزيل شوماخر (3)، فالكائو (7)، وينيسيوس (18) و گابريل (37) گلزني كردند و گل‌هاي تيم روسيه نيز توسط پولا (17) و دامير خاماديف (25) به ثمر رسيد.

در ديگر ديدار مرحله نيمه نهايي ديروز دو تيم اسپانيا و ايتاليا مقابل هم صف آرايي كردند كه در پايان تقابل 50 دقيقه‌اي اين دو تيم اسپانيايي‌ها موفق به شكست 3 بر 2 رقيب هميشگي خود شدند.

آدريانو با گل به خودي در آخرين ثانيه بازي ايتاليا را ناكام گذاشت

اين بازي در پايان وقت 40 دقيقه با نتيجه تساوي يك بريك به اتمام رسيد. ابتدا دانيل در دقيقه چهار اسپانيا را پيش انداخت و با گل دقيقه 27 آدريانو كار به تساوي كشيده شد. با اين نتيجه كار دو تيم به دو وقت اضافه پنج دقيقه‌اي كشيده شد. در وقت‌هاي اضافه نيز اسپانيا ابتدا در دقيقه 44 با گل فرناندو پيش افتاد اما تنها چهار دقيقه بعد فرناندو گرانا كار را به تساوي كشاند.

بازي با نتيجه تساوي 2 بر2 ادامه روبه پايان بود و همه آماده حضور دو تيم در ضيافت پنالتي‌ها بودند كه آدريانو بازيكن تيم فوتسال ايتاليا به اشتباه دروازه تيم خود را گشود. اين گل كه در آخرين ثانيه بازي به ثمر رسيد و برتري 3 بر2 را از آن اسپانيا كرد تا اين تيم حريف برزيل در ديدار نهايي شود.

بدين ترتيب ديدارهاي رده بندي و فينال ششمين دوره مسابقات جام جهاني فردا و پس فردا طبق برنامه زير برگزار خواهد شد:
ديدار رده بندي
شنبه - 27/7/87
* روسيه - ايتاليا

ديدار فينال
يكشنبه - 28/7/87
* برزيل - اسپانيا
 جمعه 26 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن