تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812777879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در پرسپوليس جاسوس نداريم داريوش مصطفوي: قطبي تا پايان قراردادش بركنار نخواهد شد بگذاريد حتي يك نفر هم در فوتبال آبرو داشته باشد!


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: در پرسپوليس جاسوس نداريم داريوش مصطفوي: "قطبي" تا پايان قراردادش بركنار نخواهد شد بگذاريد حتي يك نفر هم در فوتبال آبرو داشته باشد!


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: از رسانه‌ها درخواست مي‌كنم كه صادق باشند و اصل صداقت را مبناي كارشان قرار دهند تا با كمك يكديگر بتوانيم در رشد و پيشرفت تيم پرسپوليس قدم برداريم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)؛ داريوش مصطفوي در نخستين نشست خبري باشگاه پرسپوليس كه پنج‌شنبه در مركز بين‌المللي همايش‌هاي رايزن برگزار شد، ابتدا و در پاسخ به سوال خبرنگار يكي از خبرگزاري‌ها مبني بر اين كه آيا شما از تصميم "علي كريمي" براي عدم حضور در تركيب تيم ملي فوتبال ايران اعلام حمايت كرده‌ايد؟ و اين كه چرا هنوز وضعيت كميته‌ي انضباطي باشگاه پرسپوليس مشخص نيست؟ گفت: بگذاريد حتي يك نفر در فوتبال آبرو داشته باشد. برخي از شما خبرنگاران حتي براي يك نفر از كساني كه در ورزش كار مي‌كنند، آبرو نگذاشته‌ايد و من با تجربه‌ي زيادي كه در ورزش كشور دارم به خوبي به اين مساله واقف هستم. هيچ مديري نمي‌تواند چنين حرفي بزند و از تصميم بازيكنش مبني بر عدم حضور در تيم ملي حمايت كند. چطور مي‌شود من چنين كاري را كرده باشم.

وي افزود: من براي اين خبرگزاري كه چنين صحبت‌هايي را به دروغ از قول من منتشر مي‌كند، متاسفم.

مصطفوي ادامه داد: من خودم بارها گفته‌ام كه بازيكنان پرسپوليس وظيفه دارند در هر شرايطي به تيم ملي كمك كنند. تيم ملي متعلق به فرد نيست و بهتر است با كمك به آن در پيروزي‌هايش دخيل باشيم و دل هواداران و دل مردم را شاد كنيم.

وي ادامه داد: يكي از روزنامه‌ها نوشته است كه برادرزاده‌ي "مصطفوي" اسپانسر باشگاه پرسپوليس خواهد شد، بايد بگويم كه برادرزاده‌ي من 9 سال دارد و اين خبر كذب محض است.

مصطفوي در خصوص غيبت "ابراهيم توره" نيز گفت: نامه‌اي را به فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) و هم‌چنين فدراسيون ايران مي‌نويسيم كه اين بازيكن مدتي است از كشور خارج شده و غيبت غير موجه دارد تا نسبت به اين مساله از سوي آنها توجه خاصي شود.

مصطفوي هم‌چنين در پاسخ به سوالي مبني بر اختلاف موجود در هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: در يك هيات مديره ممكن است افراد با سليقه‌هاي مختلف كار كنند اما، اين اختلاف‌ها تنها در مورد خط مشي آنهاست و مشكل خاص ديگري كه منجر به اختلاف شود نداريم. اگر برخي خبرنگاران مي‌گويند حضور كمرنگي نسبت به اعلام اخبار باشگاه پرسپوليس و يا مصاحبه‌هاي مختلف پيدا كرده‌ايد، در پاسخ بايد بگويم كه اگر قرار باشد مطالبي كه برخي از آنها به دروغ از قول من چاپ مي‌كنند وجود داشته باشد، آري حضورم كمرنگ شده، اما از نظر خودم هيچ كمرنگي در اعلام اخبار باشگاه پرسپوليس و يا انجام مصاحبه ندارم چرا كه اگر غير از اين بود در اين جلسه حضور نمي‌يافتم.

وي افزود: پست من در باشگاه پرسپوليس علاوه بر حضور در هيات مديره مديريت باشگاه نيز است كه طبق آن هيچ كس اجازه‌ي دخالت در امور اجرايي باشگاه را ندارد و تمام تصميمات و اقدامات در اين زمينه با من است. كما اين كه من هم در حيطه مسئوليت سرمربي تيم هيچ دخالتي ندارم و قطبي در آن بخش اختيار تام دارد.

مصطفوي هم‌چنين در مورد شايعه بركناري افشين قطبي پس از نتايج اخير پرسپوليس خاطر نشان كرد: قرارداد ما با افشين قطبي 2 ساله است و او به هيچ وجه تا پايان اين مدت از سمت خود بركنار نمي‌شود و ما قصد خداحافظي با او را نداريم. من هرگونه شايعه‌اي در اين زمينه را تكذيب مي‌كنم و اعلام مي‌كنم كه ما تازه قطبي را به دست آورده‌ايم و قصد داريم از توانمندي‌هاي او براي رشد تيم پرسپوليس استفاده كنيم. ما عملكرد قطبي را زير نظر گرفته‌ايم و وقتي مي‌بينيم در بازي مقابل استقلال پس از 11 پاس سالم و صحيح موفق به گل زني مي‌شويم، نشان مي‌دهد كه روي اين تيم كار شده است و درآينده ثمرات بيشتري خواهد داشت.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: از شما رسانه‌ها مي‌خواهم كه صادق باشيد واصل صداقت را مبناي كارتان قرار دهيد تا با كمك به يكديگر بتوانيم در رشد و پيشرفت تيم پرسپوليس قدم برداريم. مطمئنا بنده صحبت‌هاي خطرناكي كه در برخي روزنامه‌ها و يا از طريق تلكس يك خبرگزاري خاص منتشر مي‌شود را تكذيب مي‌كنم و معتقدم چنين مسائلي جز ضربه زدن به پرسپوليس و فوتبال هيچ سود و فايده‌ي ديگري ندارد.

مصطفوي درادامه درباره‌ي امضاي نهايي قرارداد اسپانسر باشگاه پرسپوليس به خبرنگاران گفت: قول داده بوديم كه اسپانسرهايي با رقم‌هاي بالاتر را براي تيم پرسپوليس جذب كنيم اما، مذاكرات مختلفي با شركت‌هاي گوناگون صورت گرفت كه هر يك به دلايلي منتفي شد. اميدوارم حضور اسپانسر جديد بتواند مقدمه‌اي براي حضور اسپانسرهاي قوي‌تر در فوتبال ايران و باشگاه‌هاي بزرگ باشد. البته در بحث درآمدزايي باشگاه‌ها صدا وسيما هم بايد فكري بكند و درآمد مناسبي را بابت پخش بازي‌هاي ما پرداخت كند و توجه داشته باشد كه اين همه پولي كه پرسپوليس در زمينه‌هاي گوناگون خرج مي‌كند از كجا پرداخت مي‌شود.

مصطفوي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر ضعيف بودن كانال‌هاي انتشار خبر از سوي باشگاه پرسپوليس و يا شايعاتي مبني بر وجود جاسوس در اين باشگاه تصريح كرد: هيچ جاسوسي در باشگاه نداريم اما، سعي مي‌كنيم كانال‌هاي ارتباطي‌مان را با روزنامه‌ها و رسانه‌هاي مختلف قوي‌تر كنيم. فكر مي‌كنم از روز شنبه تصميماتي اتخاذ شود تا چندين نفر به كادر روابط عمومي فعلي اضافه شوند تا ما بتوانيم دراين زمينه قوي‌تر عمل كنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس هم‌چنين درباره‌ي كيفيت كمك‌هاي حسين هدايتي به باشگاه پرسپوليس و اين كه آيا هدايتي تنها براي حل مشكلات مالي پرسپوليس به جمع هيات مديره پرسپوليس اضافه شده است يا خير؟ گفت: هدايتي انسان باشخصيتي است كه كمك‌هاي مادي و معنوي بسياري را به پرسپوليس داشته است. او از هيچ تلاشي براي پيشرفت و موفقيت پرسپوليس دريغ نكرده و حضورش در كنار ما بسيار تاثير گذار است. مطمئنا پس از دريافت پولي كه بابت حق اسپانسر تيم در آينده نزديك خواهيم داشت، سعي مي‌كنيم هزينه‌هاي "هدايتي" را در تيم پرسپوليس جبران كنيم.

انتهاي پيام
 جمعه 26 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن