تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820661675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگيري سارقان فيوجي كه از خانه‌هاي افاغنه سرقت مي‌كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دستگيري سارقان فيوجي كه از خانه‌هاي افاغنه سرقت مي‌كردند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - حوادث

سارقان طايفه فيوج كه تحت عنوان مامور از خانه اتباع افغان سرقت مي‌كردند، ‌توسط پليس دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، سرهنگ محمديان ـ رييس پليس آگاهي تهران بزرگ ـ گفت: با دريافت شكايت‌هايي در سركلانتري‌هاي نهم و پنجم تهران درباره مراجعه افرادي به منازل افاغنه ساكن در محدوده جنوب تهران، ماموران پليس، اقدامات لازم براي رسيدگي به اين شكايات را آغاز كردند.

وي افزود: طبق گفته شكات، اين افراد به همراه دو خودرو پژو 206 و پژو 405 به خانه اتباع افغان تحت عنوان ماموران مبارزه با مواد مخدر مراجعه و اقدام به بازرسي منازل و سرقت وجوه نقد و طلاهاي ساكنان مي‌كردند.

سرهنگ محمديان با اشاره به اين كه ماموران پليس با به دست آوردن برخي از سرنخ‌ها موفق شدند، يكي از سارقان را در كرج شناسايي و دستگير كند، گفت: با دستگيري اين سارق كه از طايفه فيوج بود، در 20 مهر ماه امسال يك زن و يك مرد كه از اعضاي ديگر اين باند بودند نيز در خودروي خود در قم شناسايي و دستگير و به پايگاه نهم آگاهي تهران انتقال داده شدند.

وي افزود: متهمان پس از دستگيري درباره شگرد سرقت‌هاي خود عنوان كردند كه به بهانه استخدام يك كارگر افغان، خانه اتباع افغان را شناسايي كرده و زماني كه از نبودن مردي در خانه مطمئن مي‌شدند، به عنوان مامور به درب خانه رفته و اقدام به سرقت مي‌كردند.

سرهنگ محمديان با بيان اين كه طبق گفته متهمان دستگير شده، اين سارقان در ساير شهرستان‌هاي پايتخت دست به سرقت زده‌اند، گفت: سارقان فيوج تاكنون به 26 فقره سرقت كه هر كدام از سرقت‌ها بين دو تا هفت ميليون تومان ارزش ريالي داشته اعتراف كردند. همچنين دو سارق فيوج ديگر اين پرونده نيز متواري هستند.

رييس پليس آگاهي تهران بزرگ از كساني كه به اين شيوه مورد سرقت قرار گرفته و يا سارقان پس از ورود به خانه‌شان موفق به سرقت نشده‌اند، درخواست كرد كه به پايگاه نهم آگاهي تهران براي شناسايي متهمان مراجعه و يا با شماره تلفن 55904040 ـ 021 تماس بگيرند.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن