تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820570100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دومين همايش بيمه ورزشي در اهواز؛ مديركل تربيت‌بدني خوزستان« بيمه تضمين‌كننده رشد و ترقي جسماني ‌و ‌بهداشت جامعه است 4 درصد از شاخص بيمه در كشور عقب هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دومين همايش بيمه ورزشي در اهواز؛ مديركل تربيت‌بدني خوزستان« بيمه تضمين‌كننده رشد و ترقي جسماني ‌و ‌بهداشت جامعه است 4 درصد از شاخص بيمه در كشور عقب هستيم
خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: ورزشي

خليل صخراوي در دومين همايش بيمه ورزشي كه با حضور جمعي از مسئولان فدراسيون پزشكي ورزشي كشور و امور ورزش استان در اهواز برگزار شد عنوان كرد: در پايان سال 86 قريب به 3 درصد از جمعيت ورزش استان را بيمه كرديم و اگرچه اين آمار، آمار افتخارآميزي نيست ولي در مقايسه با سال‌هاي گذشته نشان از يك اراده و همت در ميان مسئولان دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه خوزستان، در اين همايش كه عصر ديروز در اهواز برگزار شد، مديركل تربيت‌بدني استان خوزستان اظهار داشت: در زمينه بيمه ورزشي در سال 86-85 از جايگاه خوبي در كشور برخوردار نبوديم اما با اراده‌اي كه در ورزش استان ايجاد شد توانستيم در سطح كشور و در بين استان‌هاي برخوردار، رتبه خوبي از حيث فراواني و رشد بيمه احراز كنيم. تا آغاز نيمه دوم سال 87 نزديك به 90 هزار ورزشكار را تحت پوشش بيمه قرار داده‌ايم.

صخراوي خاطرنشان كرد: استان خوزستان در حال حاضر حدود 4 درصد از شاخص بيمه در كشور عقب مي‌باشد و اين عقب‌ماندگي‌ها بسيار نگران كننده است. ورزش چيزي غير از رسيدن به هدفي جز نشاط و شادابي و ترويج ارزش‌هاي پسنديده جامعه نيست. دنياي پيشرفته امروز به ورزش به‌عنوان يك صنعت مي‌نگرد و رسيدن به ايده‌آل‌هاي جامعه و رشد و ترقي ورزش ما تنها از طريق بيمه ميسر خواهد شد. بيمه تضمين كننده رشد و ترقي مسائل جسماني و بهداشت جامعه مي‌باشد و آسايش خاطر خانواده‌ها و ورزشكاران با تكيه بر بيمه تداوم مي‌يابد.

مديركل تربيت بدني استان خوزستان گفت: ما بدون هدف نمي‌توانيم برنامه‌ريزي كنيم و براي فرهنگ‌سازي در زمينه بيمه ورزشي بايد همه دستگاه‌هاي مرتبط با تربيت بدني و ورزش، هيات‌ها و باشگاه‌ها موظف شوند كه برنامه‌ريزي خود را حول محور بيمه تنظيم و تدوين كنند. صنعت بيمه مختص يك سازمان نيست، اين صنعت فرايندي است كه همه مسئولان در آن نقش دارند و همه مجموعه‌ها بايد دست به دست هم دهند تا اين فرايند نه از لحاظ آمار كمي بلكه به عنوان يك تفكر در اجتماع نهادينه شود.

صخراوي بيمه ورزشي را در قياس با ساير بيمه‌ها كاري ارزشمند و مقدس خواند و عنوان كرد: مديران باشگاه‌ها، مسئولان هيات‌ها و اماكن ورزشي بايد به موضوع بيمه ورزشكاران پايبند باشند و اگر كسي در اين زمينه خود را مقيد به انجام اين امر نكند بايد از فعاليت ورزشي منع شود.

وي افزود: كساني كه از موضوع بيمه كردن ورزشكاران خود سرباز مي‌زنند قطعا سايه نظارت و بازرسي را بالاي سر خود احساس نمي‌كنند و اين امر امنيت و جان ورزشكاران را تهديد مي‌كند. در صورتي كه سيستم نظارتي و بازرسي ما بيش از پيش فعال شود انگيزه ورزشكاران در بيمه كردن خود افزايش مي‌يابد. ايجاد فرهنگ بيمه امكان‌پذير نخواهد بود مگر اين كه مسئولان خواهان آن باشند.

مديركل تربيت بدني استان خوزستان اظهار داشت: با اراده و همتي كه در مسئولان ادارات تربيت بدني شاهد هستم و با توجه به رشد خوب بيمه نسبت به سال گذشته، شرايط ما روز به روز بهتر مي‌شود و مي‌توانيم خلاء و نيازهاي خود را در اين زمينه مرتفع سازيم.

انتهاي پيام
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن