تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820520856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خطيب جمعه شهركرد: دشمن منتظر اشتباه و غفلت مسئولان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: خطيب جمعه شهركرد: دشمن منتظر اشتباه و غفلت مسئولان است
خبرگزاري فارس: نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد گفت: دشمن براي ضربه زدن به انقلاب در كمين اشتباهات و عفلت مسئولان نشسته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهركرد، محمدرضا ناصري امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه شهركرد با تاكيد بر ضرورت درس گرفتن از حوادث صدر اسلام، به علت شكست مسلمانان در جنگ احد اشاره كرد و افزود: در آن جنگ ابتدا مسلمانان بر كفار غلبه يافتند، اما غفلت، غرور، اشتباه و نافرماني عده‌اي از مسلمانان كه مسئوليت حفاظت از يك تنگه برعهده آنان نهاده شده بود، باعث وارد آمدن ضربه به اسلام شد.
وي با بيان اينكه هم‌اكنون انقلاب اسلامي در مرحله حساسي واقع است، تصريح كرد: همه و به وي‍‍‍‍‍‍ژه مسئولان بايد مراقب باشند كه دشمن درصدد است تا از روزنه‌هاي هر چند كوچك نفوذ كرده و به اسلام و انقلاب ضربه وارد سازد.
به گفته وي، آنگاه كه مسئولان در پي هواي نفس خويشند و يا منافع فردي و جناحي خود را ترجيح مي‌دهند، در غفلت به سر مي‌برند.
امام جمعه شهركرد به مسئولان هشدار داد كه هر خطا، عفلت و اشتباه آنان در تاريخ براي هميشه ثبت و در حافظه تاريخ خواهد ماند و از اين رو بايد در اين مقطع حساس مراقبت بيشتري نسبت به رفتار و انجام وظايف محوله داشته باشند.
ناصري همچنين با گراميداشت هفته نيروي انتظامي به وظيفه خطير و حساس اين نيرو اشاره كرد و افزود: آن لحظه‌هايي كه ما در خواب هستيم و يا در آرامش و آسايش به سر مي‌بريم، عده‌اي هستند كه بيدارند تا اين آرامش را براي ما حفظ كنند.
وي حفظ سلامت اجتماعي جامعه را از جمله اساسي‌ترين وظايف ناجا عنوان كرد و افزود: در سال‌هاي اخير حركت‌هاي خوبي در كشور و از جمله تهران بزرگ براي مبارزه با مفاسد اخلاقي و اجتماعي صورت گرفته كه اين حركت‌ها بايد تداوم داشته و در سراسر كشور پيگيري شود.
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري همچنين با اشاره به در پيش بودن فصل سرما و ريزش برف و باران و يخبندان در اين استان از مسئولان ذي‌ربط خواست تا پيشاپيش براي كاهش اثرات اين حوادث برنامه‌ريزي كرده و آمادگي لازم را داشته باشند.
انتهاي پيام/ش
 جمعه 19 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن