تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820338965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار گلستان: امسال 736 پروژه عمراني، توليدي و اشتغال در استان افتتاح يا عمليات اجرايي آن آغاز مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: استاندار گلستان: امسال 736 پروژه عمراني، توليدي و اشتغال در استان افتتاح يا عمليات اجرايي آن آغاز مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - گرگان
سرويس: شهرستان‌ها

استاندار گلستان گفت: توجه به توسعه تجارت و بازرگاني و توانمندسازي روستا در استان در دستور كار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه خزر، مهندس يحيي محمودزاده، افزود: برپايي نمايشگاه توانمند سازي استان و كشور در قزاقستان يكي از برنامه‌هاي ما در توسعه تجارت استان است كه نحوه عملكرد اتاق بازرگاني و سازمان بازرگانان نشان خواهد داد، چه ميزان در اين امر موفق بوده‌ايم.

وي ميزان صادرات استان در سال گذشته را 80 ميليون دلار اعلام و تصريح كرد: از اين ميزان 55 ميليون دلار صادرات استاني بوده است و اولين جلسه كمسيون توسعه صادرات استان تشكيل و مقرر شد اتاق بازرگاني برنامه‌اي در اين خصوص ارائه دهد كه برنامه‌هاي اوليه ارائه شده از سوي اين سازمان، قوي نبود و مقرر شد برنامه جامعي براي تقويت و توسعه تجارت بازرگاني استان و بستر سازي براي سرمايه‌گذاري سرمايه‌گذاران در ديگر كشورها در برنامه آن‌ها ديده شود.

محمودزاده اظهار كرد: امسال 736 پروژه عمراني، توليدي و اشتغال با اعتباري بالغ بر يكهزار و 435 ميليارد ريال افتتاح و يا عمليات اجرايي آن آغاز مي‌شود.

وي ادامه داد: از اين تعداد 492 پرژه عمراني با اعتبار 881 هزار و 877 ميليون ريال و 196 طرح توليدي و اقتصادي با 356 ميليون ريال سرمايه‌گذاري و اشتغال‌زايي يك هزار و 161 نفر افتتاح مي‌شود.

استاندار گلستان يادآور شد: 48 پروژه عمراني، با 195 هزار و 731 ميليون ريال اعتبار در دهه فجر كلنگ‌زني و عمليات اجرايي آن آغاز مي‌شود.

محمودزاده خاطرنشان كرد: افتتاح كارخانه مخازن پلاستيكي بندرگز، راه‌اندازي مركز هسته‌اي كردكوي، بهره‌برداري پست 63 كيلو ولت آق قلا، دامداري 100 راسي شركت شير دوشان گميشان در بندرتركمن، توسعه مرغداري گوشتي كوهپايه و آب‌رساني به مجتمع كوهستان آزاد شهر، بهره‌برداري از هتل علي آباد كتول، كلنگ‌زني بلوار ورودي شهر كلاله، كلنگ‌زني بيمارستان 96 تختخوابي مينودشت، افتتاح ساختمان فرمانداري گنبد و بهره‌برداري از راه، گازرساني، آب‌رساني و خانه بهداشت روستاي ميان كاله راميان، از مهم‌ترين پروژه‌هاي افتتاحي دهه فجر امسال در گلستان است.

وي در پاسخ به سوالي درباره اجرا و افتتاح نشدن پروژه‌ها در دهه فجر سال گذشته و افتتاح اين پروژه‌ها در هفته دولت امسال، اضافه كرد: برخي از پروژه‌هاي عمراني به دليل مشكلات اعتباري و تجهيزاتي به تعويق افتاده است.

استاندارگلستان توجه به ظرفيت حمل و نقل استان، توجه به خطوط ريلي گرگان ـ رشت ـ بندر انزلي، گرگان ـ شرق و گرگان ـ تركمنستان، بحث احداث خط ريلي پر سرعت تهران مشهد و اتصال خطوط ريلي به شمال به جنوب، تقويت آب‌هاي استان و تكميل مطالعات سد شيص كلا، چاي لي و محمدآباد و تسريع در احداث سد نرماب و چل چاي و انجام اكتشافات نفت و گاز، توسعه تجارت بازرگاني، منطقه ويژه اقتصادي منطقه اترك و احداث شهر صنعتي هزار هكتاري را از مهم‌ترين مصوبات سفر دوم هيات دولت به گلستان برشمرد.

انتهاي پيام
 جمعه 8 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن