تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814040001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير آموزش و پرورش : پرداخت سرانه دانش اموزي اغاز شده است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: وزير آموزش و پرورش : پرداخت سرانه دانش اموزي اغاز شده است
تهران / واحد مركزي خبر/ علمي و فرهنگي 1387/05/29
وزير آموزش و پرورش از واريز مبلغ 24 ميليارد تومان سرانه دانش اموزي به حساب مدارس خبر داد.
عليرضا علي احمدي در حاشيه نشست خبري امروز خود با خبرنگاران در مصاحبه با خبرنگار واحد مركزي خبر افزود : سرانه دانش آموزي با فقدان حسابهاي الكترونيكي مدارس مواجه شده بود كه اين مشكل برطرف و پرداخت اين سرانه به حساب بانكي مدارس اغاز شده است .
وي اضافه كرد : اين سرانه سومين مرحله از سرانه دانش اموزي در سال تحصيلي 87-86 است كه از طريق ستاد وزارتخانه با هماهنگي با مناطق آموزش وپرورش به طور مستقيم به حساب مدارس واريز شده است .
علي احمدي تاكيدكرد: سرانه دانش اموزي مدارسي كه حسابهاي بانكي انها مشكل داشته است نيز با بر طرف شدن اين مشكل به زودي پرداخت خواهد شد .
وي در باره حل مشكل كسر بودجه اموزش و پرورش نيز گفت : ماجلسات مشتركي با دولت و مجلس شوراي اسلامي در خصوص حل مشكلات اموزش و پرورش بويژه كسر بودجه اموزش و پرورش داشته ايم و مبلغ كسري بودجه اموزش و پرورش دركميسيون هاي اموزش و تحقيقات و معاونت برنامه ريزي و راهبردي رئيس جمهور توافق شده است و در مرحله تعيين راهكارهاي تامين منابع و ارائه طرح يا لايحه از طرف نمايندگان مجلس هستيم .
وي خاطر نشان كرد : هم اكنون براي پرداخت بخشي از مطالبات گذشته و حال فرهنگيان بويژه پاداش پايان خدمت و اضافه كاري با مشكل روبرو هستيم و اميدواريم با تلاش دولت و مجلس سقف بودجه اموزش و پرورش افزايش يابد و مشكلات بودجه اي اين وزارتخانه بويژه پرداخت حقوق براي كساني كه جذب اين وزارتخانه مي شوند تا حدودي برطرف شود .
وي در پاسخ به اين سئوال كه چرا برخي مديران مدارس حتي با دريافت سرانه دانش اموزي نيز در
زمان ثبت نام از اوليا كمك مالي دريافت مي كنند گفت : ما مشاركت اوليا را براي مشاركت دراداره مدارس نياز داريم كه منحصر به كمك هاي مالي هم نمي شود اما مدارس نبايد وجهي را به صورت اجباري از اوليائ دانش اموزان در زمان ثبت نام طلب كنند كه در غير صورت با مديران متخلف برخورد مي شود.
وي به تعامل وزارت اموزش و پرورش با مجلس شوراي اسلامي اشاره كرد و گفت : تعامل خوبي ميان اعضاي كميسيون اموزش و تحقيقات و فراكسيون فرهنگيان وجود دارد ، البته طرح سئوال و استيضاح از وزيران دولت نيز حق نمايندگان مجلس است و ما نيز پاسخگو هستيم .
تصويردارد.
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن