تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820054734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پس از توافق گروه‌هاي لبناني حماس ‌و جهاد اسلامي خواستار ياري اعراب براي حل بحران فلسطين شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پس از توافق گروه‌هاي لبناني حماس ‌و جهاد اسلامي خواستار ياري اعراب براي حل بحران فلسطين شدند
خبرگزاري فارس: جنبش حماس و جهاد اسلامي فلسطين با تبريك توافق گروه‌هاي لبناني براي حل بحران اين كشور از كشورهاي مشاركت كننده در حل بحران لبنان، خواستند براي پايان دادن به بحران داخلي فلسطين دست به اقدامي فوري بزنند.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري فرانسه، جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) و جنبش جهاد اسلامي فلسطين امروز چهارشنبه با ابراز خشنودي از توافق گروه‌هاي لبناني براي انتخاب رئيس‌جمهور و پايان دادن به بحران سياسي اين كشور اين توافق را به لبنان و سران آن تبريك گفتند.
حماس و جهاد اسلامي همچنين از كشورهاي عربي خواستند با مشاركت خود مسئله فلسطين و بحران داخلي آن را نيز حل و فصل نمايند.
"فوزي برهوم" سخنگوي جنبش حماس در بيانيه‌اي مطبوعاتي اعلام كرد: جنبش حماس، توافقي را كه گروه‌هاي لبناني در دوحه بدان دست يافتند، تبريك مي‌گويد و اين جنبش قدردان تلاش همه سران لبناني و رهبران گروه‌هاي مختلف آن براي حفظ منافع ملت لبنان است.
برهوم همچنين ضمن خواستار شدن ايفاي نقشي عربي، فعال و كارآمد، خواستار راهكاري براي فلسطين شد كه همه گروه‌هاي فلسطيني را با هدف وحدت صفوف فلسطين و بهبود عرصه داخلي آن براي رويارويي با همه مشكلات و تهديدها در بر بگيرد.
از سوي ديگر "خالد البطش" يكي از رهبران جنبش جهاد اسلامي در بيانه‌اي اعلام كرد: ما از توافق گروه‌هاي لبناني و سازش براي حفظ منافع كه صبح امروز در كشور دوست و برادر ما قطر به دست آمد استقبال مي‌كنيم.
خالد البطش با اشاره به اين توافق افزود: تفاهم لبناني‌ها، كشورشان را از تهديدهاي داخلي و خارجي دور كرد و باعث شد برادران ما در لبنان وحدت و مقاومت شجاعانه‌شان را حفظ و ثابت كنند كه ملت‌هاي عرب از هم جدا نشدني هستند و اجازه نمي‌دهند توطئه‌هاي دنباله‌رو‌هاي قدرت‌هاي خارجي، محقق شود.
البطش تاكيد كرد: توافق لبنان همچنين ثابت كرد ما مي‌توانيم آينده‌ ملت مسلمانمان را خودمان ترسيم كنيم و منافع حياتي‌مان را حفظ نماييم.
اين رهبر جهاد اسلامي نيز از همه اطراف عربي كه در حل بحران لبنان مشاركت كردند درخواست كرد براي حل بحران داخلي فلسطين و شكافي كه ميان گروه‌هاي مختلف آن است دست به اقدامي فوري بزنند.
گروه‌هاي لبناني صبح امروز پس از ما‌‌ه‌ها اختلاف و بحران سياسي، سرانجام به توافق رسيدند كه "ميشل سليمان" فرمانده ارتش لبنان را براي تصدي پست رياست‌جمهوري انتخاب كنند.
انتهاي پيام/+
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 343]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن