تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803793997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر مسیر راه آهن اردبیل - میانه قطعی و یا رد نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون وزیر راه و شهرسازی: تغییر مسیر راه آهن اردبیل - میانه قطعی و یا رد نشده است خبرگزاری پانا:معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تغییر مسیر راه آهن اردبیل - میانه قطعی ویا رد نشده است.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۷ فروردين ساعت 15:55

معاون وزیر راه و شهرسازی = خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،میرحسین شفیع در حاشیه بررسی مسایل ومشکلات راه های روستایی چهار شهرستان استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگاران واصحاب رسانه افزود: پروژه راه آهن در قانون بودجه تعریف شده و وزرات راه و شهرسازی ملزم به اجرای آن است.

وی بیان کرد: تمامی پروژه هایی که در قانون و بودجه تعریف شده باید اجرا شوند و در صورت اجرای پروژه های جدید باید اقدامات قانونی و اخذ مجوزه های لازم از سازمان مدیریت انجام شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی افزود: البته در جاهایی که سرمایه گذارانی مایل به سرمایه گذاری در بخش بزرگراه ، فرودگاه و آزاد راه باشند ظرفیت های قانونی وجود دارد.

میرشفیع در خصوص انجام مطالعات پروژه راه آهن اردبیل نیز گفت: مطالعاتی نیز در حوزه فنی وتوسعه ای در دست انجام است که با هدف ارتقای کیفیت انجام می شود.

پروژه راه اهن اردبیل - میانه در سال 1383 شروع شده و تاکنون با وجود چندین بار وعده افتتاح کمی بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: در سالجاری عملیات اجرای آسفالت پنج هزار کیلومتر از راه های روستاهای بالای 50 خانوار کشور آغاز می شود.

میرحسین شفیع در جلسه بررسی مسایل راه های روستایی اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین افزود: در حال حاضر 105 هزار کیلومتر از راه های روستایی در سطح کشور آسفالت شده است.

وی با اشاره به ریزش آسفالت برخی مسیرهای پرتردد روستایی بیان کرد: روکش آسفالت نیز با توجه به منابع و آسفالت موجود بر اساس برنامه ریزی برای سه تا چهار هزار کیلومتر از راه های روستایی انجام می شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی از برخورداری 91 درصد از جمعیت روستایی از راه آسفالت خبر داد وگفت: امید می رود با اجرای آسفالت راه های روستایی در سالجاری این میزان به 93 یا 94 درصد ارتقا می یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه این وزارتخانه مبنی بر برخوردار کردن روستاهای بالای 50 خانوار از آسفالت گفت: با اینکه فصل کاری محدود بوده زیرسازی برخی راه های روستایی نیز انجام نشده پیش بینی می شود آسفالت پنج هزارکیلومتر از راه های روستایی تا پایان شهریورماه سال آینده طول بکشد.

میرشفیع به کاهش تلفات جاده های روستایی در کشور اشاره کرد وافزود: تلاش می شود در سالجاری این تلفات با مشارکت مردم به زیر یک هزار نفر برسد.

وی ادامه داد : جلب مشارکت های مردمی ، خیرین ودهیاران در خصوص آسفالت راه های روستایی مهم ترین موضوعی است که در سال گذشته شروع شده وامسال نیز ادامه می یابد.

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: در سال گذشته یک هزار کیلومتر راه روستایی با کمک مردم آسفالت شده و پیش بینی می شود امسال نیز با مشارکت مردم یک هزار و 500 کیلومتر راه روستایی آسفالت شود.

شفیع با اشاره به برنامه ریزی برای چهار شهرستان اردبیل ، نیر، نمین وسرعین در استان جهت آسفالت گفت: در این خصوص منابع ملی واستانی و همچنین مشارکت های مردمی در این راستا به کار گرفته می شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به محرومیت استان در خصوص راه های روستایی در برخی شهرهای جنوبی وشمالی این استان افزود: توزیع اعتبارات بر اساس شاخص های محرومیت انجام شده وروستاهای بالای 50 خانواری که راه آسفالت ندارند در الویت برخورداری از اعتبارات هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن