تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815610666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همچنان شاهد ناهنجاري‌ در ساخت‌وسازها هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ فروردين ۱۳۹۴ (۱۲:۱ب.ظ)
همچنان شاهد ناهنجاري‌ در ساخت‌وسازها هستيم موج - رئيس شهرسازي ناحيه ۳ منطقه ۷ شهرداري مشهد با بيان اينکه پهنه «سيدي» زماني از مناطق حاشيه‌نشيني شهر مشهد بود، گفت: با شکل‌گيري پهنه‌ها و اقدام‌‌هاي انجام شده براي بازسازي بافت‌هاي فرسوده، اين منطقه از مشهد ديگر جزء بافت‌هاي حاشيه‌نشيني به حساب نمي‌آيد.
به گزارش خبرگزاري موج، با تاکيد بر اينکه از ۱۰ سال گذشته تاکنون طرح پايلوت احياي بافت‌هاي فرسوده و ساماندهي سکونتگاه‌هاي غيررسمي در پهنه سيدي اجرا شده است، گفت: بافت‌هاي فرسوده و سکونتگاه‌هاي غيررسمي در پهنه سيدي مشخص شده و مالکان خانه‌هايي که داراي سند رسمي هستند، براي نوسازي بافت‌هاي خود براي دريافت وام به بانک‌هاي عامل معرفي مي‌شوند.
رئيس شهرسازي ناحيه ۳ منطقه ۷ شهرداري مشهد بابيان اينکه يکي از مشکلات موجود در ساخت شهري پهنه سيدي، اسناد غيررسمي سکونتگاه‌ها است، ادامه داد: حدود ۲۰ درصد از خانه‌هاي موجود در پهنه سيدي داراي سند رسمي هستند که مي‌توانند از تسهيلات بافت فرسوده استفاده کنند و مابقي مالکان گرچه از قشر ضعيف جامعه هستند، نمي‌توانند از اين تسهيلات بهره‌مند شوند.
خليلي با اعلام اينکه بايد براي ساخت‌وساز در پهنه سيدي فرهنگ‌سازي کرد، افزود: اگرچه با شکل‌گيري پهنه‌ها بسياري از تخلفات در ساخت‌وساز کاهش يافته، اما؛ همچنان شاهد ناهنجاري‌هايي در ساخت‌وساز شهري هستيم.
وي اضافه کرد: اداره شهرسازي منطقه ۷ شهرداري مشهد تمامي تلاش خود را کرده تا نظارت‌هاي دقيقي در ساخت ساختمان‌هايي که در منطقه سيدي ساخته مي‌شود، داشته باشند تا اين ساختمان‌ها از لحاظ سازه‌اي، مستحکم و مقاوم باشند.
رئيس شهرسازي ناحيه ۳ منطقه ۷ شهرداري مشهد بابيان اينکه طرح پايلوت اجرايي براي ساماندهي سکونتگاه‌هاي غيررسمي در پهنه سيدي مشهد تقريبا موفق بوده است، گفت: گرچه همچنان تخلفاتي را در زمينه ساخت‌وساز شاهد هستيم، اما؛ در حال حاضر اين منطقه تا حدود زيادي از وضعيت نامناسبي که درگذشته داشت، فاصله دارد و چهره شهري به خود گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن