تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799045028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش جمهوری اسلامی ایران از پایه گزاران پدافند غیرعامل در کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سردار جلالی در پیامی بمناسبت روز ارتش:
ارتش جمهوری اسلامی ایران از پایه گزاران پدافند غیرعامل در کشور است
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، از عناصر اصلی اقتدار جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات و از مهم ترین پایه گزاران پدافند غیر عامل در کشور است.


به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی بمناسبت 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی، این نیرو را بعنوان یکی از اصلی و مهم ترین پایه گزاران پدافند غیر عامل نام برد،متن پیام بدن شرح می باشد:


فروردین هر سال برای همه مردم ایران اسلامی به ویژه دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، يادآور درایت و عنایت رهبر کبیر انقلاب اسلامی است، تا به نام ارتشی مزین گردد که با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های خود در طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در سال‌های جنگ تحمیلی نشان دهد ، ارتش جمهوری اسلامی ایران، از عناصر اصلی اقتدار جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات و از مهم ترین پایه گزاران پدافند غیر عامل در کشورو جزء به یاد ماندنی ترین و باشکوه ترین روزهای سال است.


تاریخ خونبار انقلاب اسلامی ما را به این حقیقت رهنمون می سازد كه بدنه ارتش باحركت توفنده و ستم سوز انقلاب همراه و همدل بود و فرزندان راستين اسلام همچون شهید صیاد شیرازی و هزاران انسان آزاده پيوندي عميق و قلبي، با معمار بزرگ انقلاب و به دور از هياهو در روند پيروزي انقلاب سهيم بودند،حضرت علی علیه‏السلام در بخشی از نامه به مالک اشتر می‏فرماید: "لشکریان به فرمان خدا، پناهگاه استوار رعیت ، زینت ، وقار زمامداران، شکوه دین و راه‏های تحقق امنیت کشورند. امور مردم جز با سپاهیان استوار نگردد. "این کلمات، بیانگر اهمیت و جايگاه والای نیروهای مسلح است و سزاوار است هر نیروی مسلحی چون ارتش به نقش و موقعیت خود توجه کند و مردم نیز به عظمت ورسالت نیروی مسلح عنایت لازم را داشته باشند.


بی شک "همدلی و همزبانی دولت و ملت "که با رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری در راس برنامه ها و سرلوحه کار ها قرارگرفته، مرهون مجاهدت نیروهای نظامی انتظامی ،خصوصا نیروی زمینی قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ، یکی از عناصر خدمتگزار ، فداکار و ایثارگر دوران 8 ساله دفاع مقدس که شهامت و جسارت تعدی و تجاوز به کشور را از دشمنان گرفته و محیطی پایدار و باثبات فراهم آورده است،اگر چه عواملی چون ثبات قوانین و مقررات، استفاده از ابزارهای نظارتی و عملکرد دستگاه های قضایی در ایجاد امنیت نقش مهمی ایفا می کنند، اما در این میان امنیت مرزها و ثبات سیاسی از اهمیتی حیاتی و اساسی برخوردار است. عملکرد مطلوب نیروهای نظامی و انتظامی شرایطی مستعد برای پی ریزی دفاعی مبتنی بر دانش، برنامه ریزی، خلاقیت و تلاش در فضایی رقابتی و سالم را فراهم ساخته است و اینک بر ماست تا ضمن پاسداشت خون شهدا و مجاهدت جانبازان و ایثارگران در راه حفظ دستاوردهای آنان و استفاده از شرایط به وجود آمده برای " دولت و ملت همدلی وهمزبانی "همت گماریم.


ارتش جمهوری اسلامی ایران با رهبری خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا و برخورداری از سرمایه های جوان و خلاق و بهره گیری از دانش روز دنیا در تولید جنگ افزارهای دفاعی منحصر به فرد، توانسته است پله های ترقی، پیشرفت، اقتدار و افتخار را در زمینه های مختلف علمی، نظامی و آموزشی تا حد عالی طی نماید که امروز به عنوان یکی از مقتدرترین نیروهای مسلح در منطقه و جهان مطرح است.لذا با گراميداشت ياد شهداي والامقام ، روز ارتش را به فرماندهي معظم کل قوا حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي)، فرماندهان و کارکنان متعهد، مؤمن و انقلابي ارتش جمهوري اسلامي ايران تبريک گفته و توفيق و سربلندي اين نيروي پرتوان را براي ادامه مسير دفاع و صيانت از اين مرز و بوم از درگاه ايزد منان خواستار است.


انتهای پیام/





اخبار مرتبط

‌‌دستاوردهای فاخر ارتش و نیروهای مسلح ‌نماد قدرت بازدارندگی کشور است
۲۹ فروردین روز تولد ارتش و ظهور فصلی نوین در تاریخ پایمردی این سازمان نظامی است
عاقبت مسلمان‌کشی و مظلوم‌کشی در یمن شوم است
رونمایی از 5 دستاورد نزاجا انجام شد
29 فروردین روز تجلیل از دلاوری‌های سلحشور مردان ارتش
زیردریایی جدید ایران در حال آزمایش




۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن