تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802497086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت بمب اتمي در دکترين دفاعي جمهوري اسلامي ايران وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ فروردين ۱۳۹۴ (۱۲:۲۵ب.ظ)
نوبخت: ساخت بمب اتمي در دکترين دفاعي جمهوري اسلامي ايران وجود ندارد موج - سخنگوي دولت و رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي گفت: ساخت بمب اتمي و استفاده از تسليحات اتمي، در دکترين دفاعي جمهوري اسلامي ايران وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، محمدباقر نوبخت با بيان اين مطلب اظهار کرد: يکي از مهمترين ويژگي هاي پانزدهمين سفر استاني دولت، اين است که اين سفر، نخستين سفر در سال دولت و ملت، همدلي و همزباني است.
وي ادامه داد: مردم گيلان با استقبال پرشور از رييس جمهوري و کاروان دولت تدبير و اميد، پيامي به دنيا مخابره مي کنند و آن، حمايت مستحکم و همه جانبه از دولت است.
وي شب گذشته در گفت وگويي که به صورت زنده از سيماي مرکز گيلان پخش مي شد، تصريح کرد: يکي ديگر از ويژگي هاي پانزدهمين سفر استاني دولت به گيلان، اين است که اين سفر، اولين سفر پس از مبارزه طاقت فرساي مذاکره کنندگان هسته اي در ايام نوروز براي استيفاي حقوق ملت ايران است.
رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي با اشاره به مذاکرات هسته اي ايران و گروه 1+5 گفت: ساخت بمب اتمي و استفاده از تسليحات اتمي، در دکترين دفاعي جمهوري اسلامي ايران وجود ندارد.
وي ادامه داد: آنچه طرف مقابل از اين مذاکرات به عنوان برد تلقي مي کند، منع يا محدوديت ايران در دستيابي به تسليحات اتمي است حال اينکه اساساً ما قصد ورود به اين حوزه را نداريم.
نوبخت اضافه کرد: ورود ايران به موضوع غني سازي با بهره گيري از توانمندي هاي داخلي نيز براي ما برد محسوب مي شود و نهايت تلاش خود را در فرصت باقي مانده تا تيرماه براي استيفاي حقوق ملت انجام مي دهيم.
وي در بخش ديگري از سخنانش به سفر استاني رييس جمهوري به گيلان اشاره و اظهار کرد: امسال، با تلاش مديران و حمايت دولت، سال خوبي از نظر ايجاد اشتغال براي جوانان و فعال شدن بسياري از ظرفيت ها خواهد بود.
سخنگوي دولت سفرهاي استاني رييس جمهوري و کاروان تدبير و اميد را داراي وجوه ممتازه اي با سفرهاي قبل که به استان ها انجام مي شد، خواند و گفت: در دولت يازدهم، پيش از سفر، همه موضوعات مورد مطالعه قرار مي گيرد و قول و وعده اي که به مردم داده مي شود يا مصوباتي که به تصويب مي رسند، جزو موضوعات بلندمدت نيست.
نوبخت ادامه داد: اين پروژه ها و مصوبات بايد در همان سال يا حداکثر تا نيمه سال بعد نهايي شده و مردم از آنها منتفع شوند و سازمان مديريت و برنامه ريزي، بر روند اجراي آنها نظارت مي کند.
وي با اشاره به جلسات متعددي که استاندار، مديران کل و نمايندگان گيلان در مجلس شوراي اسلامي با معاونان رييس جمهوري و وزرا داشته اند، افزود: در اين جلسات، نيازها اعلام و بررسي شد و يش نويس اوليه مصوبات تهيه و به رييس جمهوري ارائه شد و دکتر روحاني در جلسه شوراي اداري استان، جمع بندي آن را اعلام مي کند.
سخنگوي دولت از تعطيلي يا نيمه تعطيل بودن برخي واحدها و شهرک هاي صنعتي گيلان ابراز تأسف کرد و گفت: اين واحدها نياز به سرمايه در گردش دارند و ما تلاش کرده ايم در توزيع اعتبارات، توازن را رعايت کنيم تا مشکلات، به درستي شناسايي و برطرف شود.
وي همچنين به کاستي ها و نواقص گيلان در بخش راه و نيز بازديدهاي خود از آزادراه رشت - قزوين اشاره و خاطرنشان کرد: در حاليکه پيشتر فقط 140 ميليارد تومان براي تکميل اين پروژه اعتبار در نظر گرفته شده بود، هم اينک، دولت يازدهم يک هزار ميليارد تومان براي تکميل 11 کيلومتر باقي مانده اين آزادراه اعتبار اختصاص داده است.
سخنگوي دولت تکميل آزادراه را يکي از موضوعات مورد تاکيد رييس جمهوري عنوان و تصريح کرد: برنامه هاي خوبي در زمينه خط ريلي گيلان و راه آهن قزوين - رشت - انزلي - آستارا در نظر گرفته شده که با بهره برداري از آن، رشد اقتصادي اين استان، به طور چشمگيري افزايش مي يابد.
وي از اهتمام دولت نسبت به رفع مشکلات کشاورزان خبر داد و با يادآوري پرداخت تمامي مطالبات چايکاران شمال کشور افزود: آيت الله قرباني نماينده ولي فقيه در گيلان نيز به نمايندگي از چايکاران، در يکي از خطبه هاي نماز جمعه رشت، مراتب تشکر خود را از دولت اعلام کرد.
نوبخت ظرفيت ها و پتانسيل هاي گيلان را بي نظير خواند و بيان کرد: مي کوشيم تمامي زمينه هاي استفاده از اين ظرفيت ها را فراهم کنيم تا گيلان و مردم اين استان به آنچه استحقاق دارند، برسند.
رييس جمهوري و هيأت دولت، چهارشنبه بيست و ششم فروردين ماه جاري پانزدهمين سفر استاني را به گيلان انجام مي دهند.
رييس جمهوري و کاروان دولت تدبير و اميد پيش از اين به استان هاي خوزستان، هرمزگان، سيستان و بلوچستان، ايلام، لرستان، چهارمحال و بختياري، اردبيل، خراسان رضوي، زنجان، گلستان، خراسان جنوبي، بوشهر، اصفهان و قم سفر کرده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن