تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798586144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش تعامل صنعت و دانشگاه ؛فصلی نو در بهبود اقتصاد استان البرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


همایش تعامل صنعت و دانشگاه ؛فصلی نو در بهبود اقتصاد استان البرز استان‌ها > البرز - نشستی پیرامون سومین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در اتاق بازرگانی،صنایع ، معادن و کشاورزی استان البرز و با حضور اصحاب رسانه تشکیل شد .میزبان همایش مذکور که به زودی و در روزهای 9 و 10 اردیبهشت ماه برگزار می شود، اتاق بازرگانی البرز می باشد که برنامه های برگزاری آن توسط این نهاد و با همکاری مراکز آموزشی و پژوهشی اتاق ایران،اتاق البرز،دانشگاه های استان و صنایع برتراستان پایه ریزی شده و اجرا می شود.در خصوص ارایه مقاله ها نیزتا کنون 240 مقاله برای همایش برگزیده شده که از این تعداد 35 مقاله آماده چاپ در کتاب مجموعه مقالات خواهد بود.همچنین 140 چکیده مقاله چاپ شده در دو روز برگزاری همایش در اختیار حاضران قرار می گیرد.

نیوشا فتحی زاده-خبرآنلاین البرز: در نشست فوق حسین طوسی رییس اتاق بازرگانی،صنایع ، معادن و کشاورزی استان البرز در خصوص برگزاری این همایش اظهار داشت:هماهنگی های لازم پیرامون نحوه برگزاری همایش از مهرماه سال گذشته انجام شده و در شورای سیاست گذاری نیز مسائل و مشکلات همایش مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد:در نتیجه این اقدامات ،جلسات متعددی طی 6 ماه گذشته برگزارو در کنار آن کمیته های مختلفی همچون علمی،فنی-تخصصی،اجرایی،تشریفات برگزاری ،هماهنگی و تبلیغات نیز تشکیل شد.در این میان حضور سازمان ها و ارگان های دولتی،صنایع استان،بعضی از تشکل های صنعتی و تخصصی،دانشکده های استان،مراکز پژوهشی و نهادهای دیگر جهت برگزاری همایش بسیار پررنگ بوده است ،زیرا قرار است یک اتفاق علمی مهم در استان رخ دهد که با استقبال گسترده علاقمندان به همایش ،می تواند زمینه ساز برداشتن گام های موثر بعدی را در راستای تحقق اتفاق های علمی مثبت در استان باشد.
رییس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به تشکیل سمینارها و همایش های بیشمار در نقاط مختلف کشور گفت:سومین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در البرز نیز در راستای برنامه های قبلی و بهبود ارتباط علمی صنعت و دانشگاه صورت می گیرد که متولی آن اتاق بازرگانی استان و اتاق ایران است.
وی افزود:برنامه های این همایش در مسیری پیش می رود که بتوان از حالت تئوریک و ارایه مقاله خارج شده و در عمل از پتانسیل ها و ارزش های این دو نهاد علمی(دانشگاه ) و اقتصادی(صنعت)در کنار هم بهره برد.لذا جهت دستیابی به این مهم، البرز بعد از استان های یزد و کرمان سومین برگزار کننده همایش قرار گرفت تا بتواند تعامل لمی میان دانشگاه ها و صنایع استان برقرار کند.
طوسی در ادامه به فعالیت های همایش اشاره داشته و افزود:موضوعاتی مانند گسترش فرهنگ کارآفرینی فن آورانه،آشنایی محققین و اعضای هیات علمی دانشگاه های بین مراکز علمی دانشگاه ها و پژوهشکده ها با نیازبخش های مختلف اقتصادی،ارتقاء هم افزایی پژوهش های کاربردی بین مراکز علمی-پژوهشی و بنگاه های صنعتی،تولیدی و خدماتی،تبادل تجربیات از طریق هم اندیشی و تعامل سیاست گذاران،دولتمردان ،فعالان اقتصادی وهمچنین دانشگاهی از جمله فعالیت های اصلی همایش می باشد.
رییس اتاق بازرگانی البرز همچنین بیان داشت:محورهای ارایه مقاله ها نیز مشتمل بر 9 محور می باشد که به عنوان نمونه تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی،تاثیرهم افزایی دانشگاه و صنعت در بومی سازی فن آوری،کسب و کار دانشجویی و کارورزی هدفمند،ویژگی دانشگاه های نسل سوم(دانشگاه های کارآفرینی) از جمله این محورها می باشد.

کلید واژه ها: سرمایه‌گذاری صنعتی - استان البرز -




چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 15:13:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن