تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820797436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجموعه قضایی استان از اشتغال و اقتصاد سالم حمایت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دادستان اردبیل : مجموعه قضایی استان از اشتغال و اقتصاد سالم حمایت می کند خبرگزاری پانا:دادستان اردبیل گفت : مجموعه قضایی استان از اشتغال و اقتصاد سالم حمایت می کند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۶ فروردين ساعت 14:54

دادستان اردبیل = خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، ناصر عتباتی در اولین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل در سال 1394، با بیان اینکه مجموعه قضایی استان در خدمت اشتغال و اقتصاد سالم است و حمایت خود را از آن اعلام می دارد، افزود : مجموعه قضایی در کنار این حمایت خود، با فعالیت های ناسالم اقتصادی نیز مبارزه می کند. وی با بیان اینکه هرچقدر در بحث اشتغال و اقتصاد تلاش مضاعف داشته باشیم، از آن طرف آسیب های اجتماعی کاهش می یابد، تصریح کرد : گاهی اوقات مجرمان متاثر از بحث های اجتماعی و محیطی دست به اعمال خلاف می زنند.  عتباتی با اشاره به اینکه در حین بررسی پرونده ها متوجه مشکلات اقتصادی مجرمان می شویم، خاطرنشان کرد : بسترهای اقتصادی در اشتغال را آسان کنیم و در حوزه های مختلف از ظرفیت های موجود استفاده کنیم تا باعث کاهش جرایم شویم. دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با دعوت از تولیدکنندگان به توجه به بنیاد تعاون زندان، گفت : در زندان ها زندانیانی هستند که دارای حرفه و مهارت هستند و تولیدکنندگان می توانند با توجه به تخصص خود با انجمن حمایت و بنیاد تعاون تعامل داشته باشند تا از امکانات نیروی انسانی آنان استفاده کنند. وی با اشاره به فروش عسل در حاشیه جاده اردبیل به سرعین، خواستار فکر اساسی در این خصوص شد و افزود : 90 درصد عسل فروشان حاشیه جاده ای بر خلاف قانون حریم جاده ها عمل می کنند و سازمان راه و شهرسازی باید در این خصوص اقدامات قانونی انجام دهد. عتباتی خواستار بررسی کیفیت عسل هایی که در کنار جاده ها عرضه می شوند شد و تصریح کرد : می توان با ایجاد بازارچه هایی در مسیر اردبیل به سرعین در چندین مکان مختلف، عسل سالم و بهداشتی به مسافران عرضه کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن