تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819507054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم آل خلیفه 21 جوان بحرینی را بازداشت کرد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رژیم آل خلیفه 21 جوان بحرینی را بازداشت کرد
همزمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات اتومبیل رانی در بحرین و بیم از تظاهرات اعتراضی مردم این کشور، شبه نظامیان وابسته به رژیم آل خلیفه با یورش به اماکن مسکونی، دستکم 21 جوان بحرینی را بازداشت کردند.
کد خبر: ۴۹۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ - 15 April 2015


 همزمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات اتومبیل رانی در بحرین و بیم از تظاهرات اعتراضی مردم این کشور، شبه نظامیان وابسته به رژیم آل خلیفه با یورش به اماکن مسکونی، دستکم 21 جوان بحرینی را بازداشت کردند.
 
به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی اللؤلؤه، مسابقات اتومبیل رانی به "فرمول یک" جمعه آینده در پیست در منطقه الصخیر در جنوب بحرین برگزار خواهد شد.
 
در یورش نیروهای رژیم آل خلیفه، دهها واحد مسکونی در 15 منطقه این کشور از جمله منامه پایتخت، مورد بازرسی قرار گرفت .
 
در همین راستا، نیروهای لباس شخصی رژیم آل خلیفه در منطقه بنی جمره در منامه، یک نوجوان معترض را هدف گلوله های ساچمه ای خود قرار دادند و او را به شدت مجروح کردند. این نوجوان در گذشته نیز هدف گلوله های ساچمه ای قرار گرفته بود.
 
سازمانهای مدافع حقوق بشر و نهادهای بین الملل تاکید کردند که در آستانه برگزاری مسابقات فرمول یک در بحرین، موارد نقض حقوق بشر در این کشور افزایش چشمگیری داشته و وضعیت زندانیان سیاسی بحرینی وخیم تر شده است .
 
** رژیم بحرین صلیب سرخ جهانی را فریب داد
 
از سوی دیگر بر پایه همین گزارش، ابراهیم العرادی یکی از فعالان سیاسی بحرین در صفحه شخصی خود در توییتر فاش کرد که وزارت کشور، مقامات صلیب سرخ جهانی را در هنگام بازدید از زندان مرکزی "جو" فریب داد.
 
به گفته العرادی، ماموران رژیم آل خلیفه در هنگام بازدید مقامات صلیب سرخ جهانی از زندان مرکزی جو، زندانیان سیاسی شکنجه شده را پنهان کردند.
 
العرادی خاطرنشان کرد که تماسهایی از خانواده های زندانیان دریافت کرده که طی آن بر شکنجه شدن فرزندان اسیر خود تاکید کردند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن