تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820001856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرزباني ايران نقطه عطف ايجاد امنيت در مرزهاي کشور آذربايجان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۴ (۹:۵۶ق.ظ)
فرمانده مرزباني جمهوري آذربايجان: مرزباني ايران نقطه عطف ايجاد امنيت در مرزهاي کشور آذربايجان است موج - فرمانده مرزباني جمهوري آذربايجان با اشاره به گسترش روابط ديپلماتيک سازنده در حوزه هاي مرزي با جمهوري اسلامي ايران، گفت: همواره مرزباني جمهوري اسلامي ايران به عنوان نقطه عطفي در ايجاد امنيت در مرزهاي کشور آذربايجان مطرح بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار قاسم رضايي با همراهي فرماندهان مرزباني آذربايجان غربي، گيلان، اردبيل و جمعي از فرماندهان هنگ‌هاي مرزي هم‌جوار و ديگر مسوولان مرزباني ناجا در صدر هيأتي از طريق پل مرزي "صنم" به خاک جمهوري خودمختار نخجوان وارد شد که ضمن ديدار با "واسف طالب اف"، صدراعظم و رئيس پارلمان اين جمهوري خودمختار، در اجلاس مشترک مرزبانان جمهوري اسلامي ايران و جمهوري آذربايجان شرکت کرد.
در ابتداي اين اجلاس، فرمانده مرزباني ناجا با تقدير از فعاليت‌هاي کارکنان مرزباني آذربايجان و جمهوري نخجوان به سطح بالاي تعاملات دو کشور در خصوص کنترل امنيت در نوار مرزي اشاره کرد و گفت: بحمدالله با تلاش و پيگيري‌هاي شبانه‌روزي کارکنان مرزباني دو کشور، امروز شاهد رشد چشمگير امنيت در مرزهاي جمهوري اسلامي ايران و جمهوري آذربايجان و جمهوري خودمختار نخجوان هستيم و اميد است با افزايش سطح اين روابط و تعاملات سازنده شاهد پيشرفت هرچه بيشتر امنيت در مرزهاي دو کشور باشيم.
رضايي همچنين به نکات مثبت و مشترک دو کشور در مباحث ديپلماتيک تأکيد کرد و افزود: مرزباني ايران و جمهوري آذربايجان به دنبال اهداف مشترک در رشد امنيت و غلبه بر ناهنجاري‌هاي مرزي هستند.
وي با بيان اينکه بايد مرزباني دو کشور فعاليت‌هاي خود را در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ساير جرائم مرزي افزايش دهند، از فرمانده مرزباني جمهوري آذربايجان خواست تمامي تلاش خود را در راستاي افزايش همکاري‌هاي خود با مرزباني جمهوري اسلامي ايران به کار گيرد.
در ادامه اين اجلاس، فرمانده مرزباني جمهوري آذربايجان، سپهبد "الچين قلي اف"، ضمن تقدير و تشکر از اقدامات مؤثر فرماندهي مرزباني ناجا با اشاره به گسترش روابط ديپلماتيک سازنده در حوزه‌هاي مرزي، گفت: همواره مرزباني جمهوري اسلامي ايران به‌عنوان نقطه عطفي در ايجاد امنيت در مرزهاي کشور آذربايجان مطرح بوده و اميد است ما نيز بتوانيم با حرکت به سمت ايجاد تعامل سازنده بين دو کشور گامي در راستاي ارتقاي ضريب امنيت در حوزه‌هاي مرزي برداريم.
لازم به ذکر است در ادامه برگزاري اين اجلاس دوسويه، مصوبات نشست‌هاي قبلي پيگيري و در خصوص ارتقاي امنيت مرزهاي مشترک بحث و گفت و گو شد و در اين رابطه تفاهم‌نامه همکاري به امضاي طرفين رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن