تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821067399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت نگاه ويژه اي به تأمين معشيت عشاير دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۴ (۹:۳۲ق.ظ)
دولت نگاه ويژه اي به تأمين معشيت عشاير دارد موج -استاندار آذربايجان غربي گفت: دولت تدبير و اميد نگاه ويژه اي به تأمين معشيت و رفاه عشاير و مرزداران دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، قربانعلي سعادت در ديدار با سران عشاير و طوايف اروميه در سخناني اظهار داشت: عشاير و مرزنشينان، در دوران دفاع مقدس و پيروزي انقلاب اسلامي با نثار خون خود در دفاع از حريم ايران اسلامي و دفاع از مرزهاي کشور نقش موثري ايفاد کردند.
وي ابراز داشت:آنچه مسلم است کشاورزي و دامداري سنتي پاسخگوي مردم مناطق مرزي و عشاير استان نيست و اين مناطق نياز به سرمايه گذاري،توسعه گردشگري و ايجاد واحدهاي صنعتي براي ايجاد اشتغال و منابع جديد درآمدي براي مردم منطقه است.
سعادت با اشاره به آماده شدن طرح ايجاد منطقه ويژه اقتصادي سرو براي تصويب در شوراي عالي مناطق آزاد کشور، اظهار کرد: با تصويب و ايجاد منطقه ويژه اقتصادي سرو به زودي شاهد رونق اقتصادي،حضور سرمايه گذاران در منطقه و ايجاد اشتغال و درآمد براي مرزنشينان و عشاير منطقه خواهيم بود.
استاندار آذربايجان غربي با اشاره به اينکه از حدود 3000 روستاي اين استان، ۱۲۰۰ روستا درمناطق مرزي قرار دارد، گفت: دولت تدبير و اميد با نگاه ويژه به تأمين معشيت و رفاه مرزداران، طرح‌هاي مختلفي را براي توسعه و آباداني مناطق مرزي کشور بويژه استان آذربايجان غربي در نظر گرفته است.
وي با اشاره به نام گذاري امسال به نام "دولت و ملت، همدلي و همزباني" از سوي مقام معظم رهبري، اين نشست را فرصتي براي تجديد وحدت و همدلي ميان مسئولان و عشاير منطقه دانست و اظهار اميدواري کرد با همدلي، همفکري و وحدت بتوان مسائل و مشکلات مرزنشينان استان را حل کرد.
بر اساس اين گزارش، در اين جلسه سران عشاير و طوايف اروميه نيز از حمايت‌هاي استاندار آذربايجان غربي در توجه به معيشت و حل مشکلات عشاير منطقه قدرداني کردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن