تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803278720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به برخی موضع گیری‌های دولت در سال 93


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گزارش/
نگاهی به برخی موضع گیری‌های دولت در سال 93
در روزهای آغازین سال 1394 با ورق زدن کارنامه دولت، برخی از مواضع افراد برجسته آن، بالاخص رئیس جمهوری را بازنگری می‌کنیم، اما قضاوت در مورد اینکه دولتمردان تا چه حد بر مواضع خود پایدار بوده اند، بر عهده خوانندگان است.

نگاهی به برخی موضع گیری‌های دولت در سال 93
به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، در روزهای آغازین سال 1394 با ورق زدن کارنامه دولت، برخی از مواضع افراد برجسته آن، بالاخص رئیس جمهوری را بازنگری می‌کنیم، اما قضاوت در مورد اینکه دولتمردان تا چه حد بر مواضع خود پایدار بوده اند، بر عهده خوانندگان است.




خوشحالم انتقاد از دولت آسان است/ رسانه‌های منتقد و صداوسیما هرچه می‌خواهند می‌سازند
6 فروردین 93



رئیس جمهوری "روحانی" در جلسه هیئت دولت گفت :بسیار خوشحالم که امروز انتقاد از دولت سهل و ساده انجام می‌گیرد! سایت‌های منتقدان، برنامه‌های صدا و سیما و روزنامه های آنها هرچه بخواهند می نویسند و می سازند! فکر نمی‌کنم هیچ زمانی اینچنین بدون دغدغه و به راحتی از شخص رییس‌جمهوری، از کار دولت و راه دولت نقد و انتقاد می کردند. ما پذیرای انتقاد هستیم و آن را قبول و مفید و لازم می‌دانیم.


این دولت آمده تا جلو افراط‌ها را بگیرد
6 فروردین 93


رئیس جمهوری "روحانی" با بیان اینکه دولت همیشه با دروغ، تهمت و افترا مخالف بوده و هست تاکید کرد: این دولت آمده تا جلو افراط‌ها را بگیرد! بدترین افراط‌ها دروغ و تهمت است. بدترین افراط‌ها نگفتن واقعیت‌ها به مردم است.امیدواریم اینها رفع شود و به تدریج کنار رود و انتقاد سازنده و واقعی در کشور ما باشد.


هدفمان در سیاست خارجی صلح، دوستی و آشتی است
6 فروردین 93


"حسن روحانی" در جلسه هیت دولت گفت: در زمینه سیاست خارجی و داخلی یک هدف مهم داریم و آن هدف مهم صلح و دوستی و آشتی است و این را دولت ادامه خواهد داد؛ هم در داخل و هم در خارج. در داخل هم باید به صلح و آشتی و برادری و مشارکت و تعاون و انسجام و وحدت برسیم. در دنیای خارج هم باید به رفع تنش‌ها، اعتمادسازی و تعامل سازنده برسیم. در هر دو زمینه دولت طی هفت ماه سال گذشته موفق بوده و ان شاء‌الله امسال همان راه و مسیر را ادامه خواهد داد.


دولت هيچ گاه تصور اينکه به اطلاعات محرمانه مردم سرک بکشد، ندارد
۲۰ فروردين ۱۳۹۳


"اسحاق جهانگیری" معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اينکه دولت هيچ گاه تصور اين که به اطلاعات محرمانه مردم سرک بکشد ، ندارد افزود: مردم مطمئن باشند دولت ابزارهاي مختلفي براي راستي آزمايي از بانک هاي اطلاعاتي که چيز پنهاني نيست ، دارد ولي من فکر مي کنم با ثبت نام نکردن بخش قابل توجهي از مردم در حدي که نيازهاي دولت تامين شود، نيازي به ورود به آنها نباشد.


وی تصريح کرد: جاهايي که اين منابع مصرف خواهد شد در بخش درمان و در امنيت غذايي قشرهاي ضعيف ، در مسئله محيط زيست و حتي آموزش کودکان در مناطق محروم در نظر گرفته شده است که دولت با جمع آوري منابع حاصل از انصراف از دريافت يارانه نقدي مجموعه اين افراد نيازمند را شناسايي و به گونه اي عمل کند که به توانمند سازي آنها کمک کند.


جهانگیری گفت: ما تعداد انصرافي ها و ميزان عايدي دولت از اين محل و جاهايي که هزينه شده را اعلام خواهيم کرد و من قول مي دهم هر سه ماه يک بار به مردم گزارش هزينه کرد را به اطلاع مردم برسانم، يعني مردم بدانند چه کارهايي انجام شده است.


منافع اروپا در گرو تعامل و احترام متقابل با ایران است
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳


محمد نهاوندیان گفت: عدم انحراف به سوی سلاح هسته‌ای و استفاده نظامی از انرژی اتمی در ایران براساس اصول مذهبی و اخلاقی است، نه به دلیل فشارهای خارجی؛ به همین دلیل است که با شفافیت حداکثری از مذاکرات استقبال می‌کنیم.


رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه ما در تأسیسات هسته‌ای چیزی برای مخفی کردن نداریم، گفت: برخی قدرت‌ها از زبان تهدید استفاده می‌کنند، اما معتقدیم با تهدید امنیتی باید برخورد امنیتی شود و ملت ایران نسبت به زبان تهدید حساسیت دارد.


وی ادامه داد: مسیر تهدید، مسیر بن‌بستی است و باید مسیر دیگری باز شود و آن مسیر اعتماد و احترام متقابل است.


دولت مصلحت‌های بلند مدت را فدای مسائل کم اهمیت نخواهد کرد
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳


دکتر روحانی با تشریح اولویت‌های کشور، مبانی قانونی و نیز اشاره به سال«اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: مجلس و نمایندگان مردم به خوبی از محدودیت‌ منابع کشور آگاهند و می‌دانند که دولت به خاطر عهدی که به مردم سپرده است، مصلحت‌های بلند مدت کشور را فدای مسایل کم اهمیت و کوتاه مدت نمی‌کند.


رئیس‌جمهور با تشریح ساختار روابط قوا در نظام‌های ریاستی و پارلمانی ادامه داد: قانون اساسی معیار عملکرد قواست و نمایندگان محترم مجلس برای نظارت بر قوه مجریه وظایف و اختیاراتی دارند و از جمله می‌توانند در خصوص چگونگی انجام وظایفی که وزرا بر اساس قانون بر عهده دارند، طرح سوال کنند.




افزایش نرخ کرایه‌های اتوبوس و مترو با نظر ستاد هدفمندی یارانه‌ها مغایرت دارد
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳


"سیدحسین هاشمی" استاندار تهراندرباره افزایش قیمت‌ بلیت اتوبوس و مترو گفت: طبق قانون، قیمت‌ها برای افزایش کرایه‌ها توسط شورای شهر اعلام می‌شود، چنانکه شاهد بودیم در رابطه با تاکسی‌ها ۲۵ درصد افزایش قیمت از سوی شورای شهر مصوب شده و از دیروز به مرحله اجرا درآمد. 


وی افزود: درباره افزایش کرایه‌های مترو و اتوبوس قرار بود طبق نظر ستاد هدفمندی یارانه‌ها این مورد به تاخیر بیفتد، اما شهرداری تهران علی‌رغم نظر ستاد هدفمندی وارد عمل شده و متاسفانه نرخ کرایه‌های اتوبوس و بلیط مترو را افزایش داد.


گسترش روابط با همه کشورها بویژه همسایگان برای دولت حائز اهمیت است


رئیس جمهوری "روحانی" با تاکید بر ضرورت تلاش سفرای کشورمان در جهت توسعه مناسبات جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها، تصریح کرد: گسترش روابط با همه کشورها بویژه همسایگان برای دولت حائز اهمیت است.


روحانی در دیدار با سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران در کشورهای لبنان، کرواسی، کویت، قبرس، لهستان و آکردیته لیتوانی و نماینده دائمی ایران در سازمان همکاری اسلامیبا اشاره به اینکه همکاری‌های بین‌المللی باید به عنوان یک اصل در اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها مدنظر باشد، افزود: امروز بسیاری از مسایل بین‌المللی بدون همکاری و هم‌صدایی کشورها قابل حل نیست و این همکاری‌ها هیچ منافاتی با مستقل بودن کشورها نخواهد داشت.


روحانی: تغییر سبک زندگی جامعه اسلامی به سبک غربی فاجعه است/ وقتی رسانه‌ای اسلامی است یعنی دروغ نمی‌گوید
۰۴ خرداد ۱۳۹۳


حجت الاسلام "روحانی" در اجلاس مجمع رادیو و تلویزیون‌های کشورهای اسلامیگفت: امروز رسانه‌ها تصویر را نه منعکس می‌کند که می‌سازد، که تولید می‌کند و در این روزگار است که اگر ما نتوانیم با قدرت از فرهنگمان صیانت کنیم، سبک زندگی جامعه اسلامی به تدریج سبکی غربی خواهد شد و کم کم خانه و خانواده غربی خواهد شد و کم کم رابطه زن و شوهر، فرزند و پدر، جوان دختر و پسر و در جامعه ما غربی خواهد شد و می‌رسد به روزی که از نو بت‌ها به جای "لا اله الّا الله" ظهور و بروز می‌کنند و این فاجعه بزرگی برای دنیای اسلام است که با جاهلیتی از نو مواجه شود.


رئیس جمهور افزود: در جنگ 33 روزه که باید به آن افتخار کنیم بیش از پیروزی در میدان نبرد و جنگ، پیروزی رسانه مقاومت در برابر صهیونیست‌هاست، در جنگ اعراب و اسرائیل در سال 1967 مهم نبود که در آن جنگ چه کسی غالب شده و چه کسی مغلوب، مهم این بود که مردم در نجف در قهوه‌خانه‌ها که جمع می‌شدند به رادیوی کشورهای عربی گوش نمی‌کردند، دنبال صدای عربی اسرائیل بودند تا خبر واقعی جنگ را بشنوند، این فاجعه بود نه اینکه فرودگاه‌های مصر بمباران شد، این فاجعه بدتر بود که می‌خواستند سخن صدق را از صدای صهیونیست‌ها بشنوند، این تراژدی به حمدالله در جنگ 33 روزه به عکس شد، در جنگ 33 روزه صهیونیست‌ها تلاش می‌کردند تا خبر واقعی جنگ را از صد ای مقاومت بشنوند که این افتخار برای دنیای اسلام است.


اطاعت از رهبر انقلاب اسلامی پیروی از خط امام راحل است
۱۴ خرداد ۱۳۹۳


حجت‌الاسلام والمسلمین "سیدمحمود علوی" وزیر اطلاعات به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(س)و یوالله 15 خرداد طی پیامی گفت: اماما! به پیروی از فتوایِ شما، همه ساله در این ایام، اقامه عزا نموده و با یادآوریِ روزهای حضورت، سرود ادامه راهت را زمزمه می‌نمائیم که:


ما برآنیم که جز راهِ تو، راهی نرویم


بنده، باید که کند پیروی از مولایش


و پیروی از مولای ما، ماندن در عهد و پیمان با پور حیدر و خلف صالح خمینی کبیر(ره) مقام معظم رهبری دام ظله می‌باشد.




ملت ایران از تلاش برای دستیابی به دانش هسته‌ای عقب‌نشینی نخواهد کرد
۲۶ خرداد ۱۳۹۳


"اسحاق جهانگیری" در دیدار رائول کاسترو رئیس جمهور کوبا اظهار داشت: برخی کشورها علی رغم داشتن تسلیحات هسته‌ای، در ان پی تی عضویت ندارند و اجازه بازرسی نیز به آژانس نمی‌دهند.


وی با تاکید بر اینکه ملت ایران به هیچ عنوان از تلاش برای دستیابی به دانش هسته‌ای عقب‌نشینی نخواهد کرد، گفت: البته در این زمینه آماده شفاف سازی هستیم و آژانس می‌تواند بر فعالیت‌های ما نظارت کند.


گزارش از: علی کاظمی
انتهای پیام/


اخبار مرتبط

مشکلات منطقه باید از طریق سیاسی و همکاری جمعی حل شود/ آمادگی تهران برای توسعه همکاری با امان
نشست‌های خبری سخنگوی دولت در سال 94 با شیوه جدید برگزار می‌شود
غرب بداند که فرهنگ تسلیم ناپذیری امام از سوی رهبری و دولت ادامه دارد/ مذاکره کنندگان متدین و انقلابی هستند
از همکاری نکردن شوراها با وزارت کشور، کلی حرف دارم




۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن