تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803844840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده اراک: سوگیری حرکت های دولت در سال گذشته نمره قبولی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده اراک: سوگیری حرکت های دولت در سال گذشته نمره قبولی دارد اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: سوگیری حرکت های دولت و اقدامات ثبت شده در کارنامه آن در سال گذشته نمره قبولی دارد.


عباس رجایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سالی که گذشت فشارهای اقتصادی و تحریم ها به عنوان دو عامل جدی خودنمایی کردند، اما دولت با تدبیر و برنامه توانست روند افسار گسیخته رشد تورم را مهار کند.
وی اظهار کرد: اگرچه در حوزه اصلاح قیمت ها راه طولانی باقیست و تنش هایی در بازار وجود دارد، اما تحت کنترل قرار گرفتن رشد تورم از موفقیت هایی بود که راه تضمین برنامه های دولت در سال جدید را گشود و امیدواری بیشتری برای پیگیری اقدامات به همراهی مردم ایجاد کرده است.
رجایی گفت: با وجود اینکه در سال گذشته کشور با کاهش شدید قیمت نفت مواجه شد، اما در حوزه عمرانی با راهبردهای موثر و هدایت با نظارت بودجه ها به سمت تکمیل طرح های نیمه تمام دولت توانست در این حوزه کارنامه موثری از خود به جای بگذارد، ضمن آنکه همراهی تنگاتنگ دولت و مجلس توانست مدیریت بهینه بر کاستی و جبران کمبود اعتبارات باشد.
وی ادامه داد: رویکرد و اقدامات دولت در حوزه محیط زیست در سال گذشته اصولی بوده و از موضوعات مهم در این بخش می توان به اجرایی شدن سیاست تولید و توزیع بنزین یورو 4 و گازوییل فاقد گوگرد در کلانشهرهای تهران، اراک، مشهد، اصفهان و کرج در راستای مهار آلودگی هوا و اصلاح ساختار تولید بنزین در کشور اشاره کرد.
وی افزود: عملکرد قابل قبول در اجرای مفاد برنامه تحول نظام سلامت نیز از کارهای ماندگار دولت در سال 93 بود.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد: تصویب چند قانون کلیدی در مجلس شورای اسلامی از جمله قانون خروج از رکود تورمی و اصلاح ساختار اقتصاد رقابت پذیر بر اساس خواست دولت از کارهای ماندگار پارسال بود که اجرایی شدن مفاد آن در سال جاری گره های کور اقتصاد را باز کرده و ساماندهی بهتری بر امور ایجاد می کند.
رجایی عنوان کرد: بودجه ای که امسال دولت به مجلس شورای اسلامی ارایه کرد ویژگی های خاص زیادی داشت که مهمترین آن کاهش وابستگی درآمدهای کشور به میزان 25 درصد از نفت بود.
وی اظهار کرد: این بودجه در حوزه رونق اشتغال، فرازهای مهمی دارد که به جز سهم تبصره ها و بخش های تولید،کشاورزی، صندوق توسعه ملی و بودجه سرمایه گذاری، تنها در حوزه اشتغال 30هزار میلیارد ریال اعتبار دارد که نشان از جهت گیری خوب دولت و مجلس در مسایل کلان کشور است.
رییس کمیسیون کشاورزی، آب و محیط زیست مجلس شورای اسلامی توضیح داد: سیاست خارجی دولت به ویژه روند مذاکرات از سوی تیم ایرانی از سرفصل های موفقیت دولت در سال گذشته است که با رهنمود های رهبری به خوبی سپری شده است.
رجایی گفت: اگر چه روند مذاکرات اندکی طولانی شده و هرگز نباید حیات اقتصادی کشور به نتیجه مذاکرات گره بخورد اما به ثمر رسیدن این موضوعات می تواند با حذف تحریم آهنگ توسعه و اقدامات کشور را تندتر کند.
وی عنوان کرد: جهت گیری اقدامات دولت در استان مرکزی در سالی که گذشت کارشناسی و منطقی بوده اما تغییر استاندار و طولانی شدن روال انتخاب آن موضوعی است که باید به سرپنجه تدبیر وزارت کشور هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: استان مرکزی پارسال در حوزه صادرات غیرنفتی، رکورد درآمدزایی و موضوعات عمران شهری توفیقات مناسبی داشته و انتظار می رود آهنگ امور در سال آتی با شتاب بیشتری دنبال شده و از سویی نیز توجه به پیوند علم و تولید، مشارکت بیشتر تشکل های غیردولتی در امور اجرایی با ظرافت بیشتری پی گرفته شود.
رجایی در بخشی از سخنانش تعیین شعار سال توسط رهبری را در سنوات قبل برخاسته از درایت و هوشمندی معظم له عنوان کرد و افزود: تعیین شعار امسال با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی از نیازهای پایه کشور برای دستیابی به اهداف کلان است.
وی اظهار کرد: اگرچه نمی توان مدعی بود که در سال گذشته تمام تاکیدهای معظم له در حوزه اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی عملیاتی شده اما در مجموع سوگیری کشور در ایجاد و اتصال حلقه های عملیاتی شدن این مهم بود و باید در سال جدید در سایه همدلی و هم افزایی امکانات و فکر این مهم به ثمر برسد.
رجایی یادآوری کرد: رشد شتابان توسعه عدالت محور با حضور و مشارکت هدفمند فکری و مادی مردم محقق می شود و شاید مهمترین وظیفه دولت در این راستا تدوین برنامه ششم با شاخص ها و مولفه های موثر در اشتغالزایی، رفاه اجتماعی، تثبیت قیمت ها، تولید ثروت و بهبود حوزه اجتماعی و فرهنگی است.
وی عنوان کرد:دولت در راهبردهای امسال باید نگاه به اقتصاد درون زا را با مولفه های ارتقای زیست محیطی گره بزند و در حوزه مبارزه با فساد همگام با قوه قضاییه شرایطی ایجاد شود تا موریانه های اقتصادی از پیکره نظام به طور کامل پاکسازی شده و مردم با امیدواری، آرامش و حمایت بیشتر همراه دولت حرکت کنند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب بیان کرد: اصلاح سیستم بانکی، تسهیل و روان سازی سرمایه گذاری و ارتقای بهره وری از تولید و کشاورزی باید مولفه دولت در سال جاری در راستای شعار سال باشد.
رجایی بیان کرد: همدلی و همزبانی مردم با دولت در این خصوص در انتخاب هدفمند و صحیح است.
وی نقد سازنده را از ابزارهای مهم در ارتقای همدلی و همزبانی ملت و دولت عنوان کرد و گفت: ایران به لحاظ ذخایر و منابع غنی است و باید با برنامه ریزی صحیح و اصولی بستر باروری بیشتر آن را فراهم کند.
6013/1756



02/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن