تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798358140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به قوت و ضعف های ال جی در مقایسه با رقبا |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نگاهی به قوت و ضعف های ال جی در مقایسه با رقبا
اخیرا مشخصات آخرین هوشمند شرکت ال جی یعنی G4 که تا حدود دو هفته دیگر قرار است رونمایی از آن در مراسمی رسمی از سوی شرکت ال جی صورت پذیرد، در سطح اینترنت منتشر شده است. اما در حالی که تعدادی از تحلیلگران هوشمند جدید ال جی را برگ برنده ای برای این شرکت در رقابت با غول های بازار میدانند، برخی دیگر از نگاهی متفاوت هوشمند جدید و در مجموع سری G گوشی های این شرکت را با انتقادات خود استقبال میکنند.
کد خبر: ۴۹۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸ - 14 April 2015



نگاهی به قوت و ضعف های ال جی در مقایسه با رقبا
اخیرا مشخصات آخرین هوشمند شرکت ال جی یعنی G4 که تا حدود دو هفته دیگر قرار است رونمایی از آن در مراسمی رسمی از سوی شرکت ال جی صورت پذیرد، در سطح اینترنت منتشر شده است. اما در حالی که تعدادی از تحلیلگران هوشمند جدید ال جی را برگ برنده ای برای این شرکت در رقابت با غول های بازار میدانند، برخی دیگر از نگاهی متفاوت هوشمند جدید و در مجموع سری G گوشی های این شرکت را با انتقادات خود استقبال میکنند.
به گزارش «تابناک» شرکت ال جی همواره سعی کرده است در رقابت شدیدی که در بازار گوشی های هوشمند به ویژه در بین دو غول بزرگ یعنی سامسونگ و اپل برقرار است، جایگاهی در خور برای خود پیدا کند. گوشی های هوشمند سری G این شرکت البته خط مقدم جبهه ال جی برای این رقابت بوده است و به ویژه آنکه هوشمند G3 با معرفی برخی امکانات جدید همچون استفاده از صفحه نمایش با وضوح QHD برای اولین بار توانست توجه بازار را به خود جلب کند. هوشمند جدید این شرکت که قرار است تا دو هفته آینده رسما رونمایی شود، از چندی پیش به شکل تدریجی معرفی شده است و روز گذشته نیز ویژگیهای اصلی این هوشمند به شکل تقریبی رونمایی شد. از جمله برترین ویژگیهای این هوشمند گویا تغییراتی در طراحی قاب پشتی و استفاده از چرم در آن و همچنین شارژ به شکل وایرلس است:
نگاهی به قوت و ضعف های ال جی در مقایسه با رقبا

اما همین موضوع منجر به آن شده است از روز گذشته، به شکل پراکنده در شبکه های اجتماعی و وب سایت های تکنولوژی انتقاداتی به خط سیر ال جی در ساخت گوشی های سری G این شرکت شکل بگیرد. از مهمترین این انتقادات که بسیاری از کاربران و تحلیلگران به ویژه در شبکه های اجتماعی نسبت به این رونمایی و هوشمند جدید دارند، این است که شرکت ال جی چندان حرکت مهمی را در ساخت هوشمند جدید خود نسبت به نسخه پیشین آن یعنی G3 نداشته است. آنگونه که از مشخصات این هوشمند البته تا کنون پیدا است، G4 بر مبنای هر آنچه که G3 داشته است بنا شده و به غیر از مواردی جزئی در طراحی و امکانات جانبی، تفاوت اساسی با هوشمند G3 ندارد. این انتقاد تا حد زیادی وارد است. بر اساس آنچه از مشخصات G4 روز گذشته بدست می آید باید اذعان کرد که G4 حداقل در سخت افزار چیز زیادی برای ارائه کردن به کاربران ندارد. هر آنچه که به لحاظ سخت افزاری در هوشمند G3 شاهد آن بودیم تقریبا به همان شکل در G4 نیز وجود دارد که از جمله آن باید به پردازشگر و حافظه رم این گوشی اشاره کرد. پردازشگر این هوشمند جدید حتی از نسخه قبلی ضعیف تر ( Snapdragon 805 یا 808 ) خواهد بود و حافظه رم نیز در دو نسخه 2 و 3 گیگابایت عرضه خواهد شد. همچنین صفحه نمایش QHD این گوشی نیز چیز جدیدی نسبت به نسخه قبلی ندارد و در حالی که ال جی در G3 با ارائه صفحه نمایشی با وضوح بسیار بالا پیشتاز بود، گویا در G4 قافیه را در این حوزه نیز باخته است و هیچ شعبده ای در این خصوص در کلاه خود ندارد:
نگاهی به قوت و ضعف های ال جی در مقایسه با رقبا

نکته دیگری که به شدت مورد انتقاد به ویژه از سوی کاربران قرار دارد، عقب بودن ال جی در رقابت با سایر رقبا است. در حالی که در سال میلادی جدید ال جی بسیار دیر تر از رقبایی همچون اپل و سامسونگ و حتی اچ تی سی اقدام به رونمایی از هوشمند پرچم دار خود میکند، اما تکنولوژی هایی که قرار است در این هوشمند به کار گرفته شود، نسبت به موارد مشابه در رقبای ال جی چیز چندان جدید نیست. به عبارت دیگر بسیاری از کاربران ال جی در خصوص عقب ماندن این شرکت در ارائه سخت افزارها و امکانات جدید در این هوشمند نسبت به سامسونگ به ویژه و اپل، نارضایتی دارند. برای مثال یکی از مواردی که در شبکه های اجتماعی از سوی کاربران در خصوص G4 مورد انتقاد قرار گرفته است، این بوده که در حالی که سامسونگ و اپل در سال جدید دو نسخه متفاوت در طراحی را از هوشمند های خود ارائه کرده و برای مثال Galaxy S6 Edge تجربه ای متفاوت از این هوشمند را برای کاربران فراهم می آورد، اما ال جی همچنان خط سیری را پیش میگرد که از سال 2013 به ندرت تغییری داشته است. استفاده از قاب چرمی در پشت G4 نیز گویا علیرغم زیبایی های خاصی که به این گوشی بخشیده است، نتوانسته چندان ذائقه کاربران را ارضا کند. به ویژه آنکه در خصوص استفاده از چرم در گوشی هوشمند انتقاداتی نیز شده است از جمله این که این قاب منجر به ضخامت بیشتر هوشمند در جیب و همچنین از فرم افتادن این ماده در برابر شرایط زمانی و محیطی به علاوه آسیب پذیری آن در برابر خراشیدگی است. این در حالی است که برخی از وب سایت های تخصصی همچون Phone Arena به مقایسه G3 در برابر سایر رقبا و بر شمردن ویژگیهای مثبت و منفی این هوشمند پرداخته اند که در بسیاری از موارد هوشمند ال جی از رقبای خود عقب است و از آنجایی که گفته میشود G4 نیز بر مبنای G3 بنا شده است، این قیاس در خصوص پرچم دار جدید ال جی نیز میتواند موضوعیت داشته باشد. در زیر میتوانید مقایسه G3 را با سایر رقبای بزرگ و کوچک ال جی ببینید:






























این همه در حالی است که هنوز G4 به شکل رسمی رونمایی نشده است و این احتمال به شدت وجود دارد که تا زمان رونمایی رسمی از آن همه این شرایط تغییر کند و شاید G4 با نمایی متفاوت و با تکنولوژی هایی رقابتی وارد بازار هوشمند ها شود. اما آنچه تا کنون مشخص شده، این است که G4 نکته ای چندان جدید برای ارائه به کاربران در برابر رقبای خود ندارد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن