تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820761153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله میرعظیمی: چیزی که در گذشته اتفاق افتاده٬ میزان توانایی آنها بوده است/خداوند دروغگو‌ها و تفرقه‌انداز‌ها را دوست ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



آیت‌الله میرعظیمی: چیزی که در گذشته اتفاق افتاده٬ میزان توانایی آنها بوده است/خداوند دروغگو‌ها و تفرقه‌انداز‌ها را دوست ندارد
کمیته راهبردی اصلاح‌طلبان که پیش از سال ۹۴ برگزار شد، در راستای انسجام هرچه بیشتر جریان اصلاحات در سال جدید نیز تاکنون جلساتی را برگزار کرده است.
روز نو : یک استاد حوزه خطاب به دانشجویان گفت: از فضای امنی که برای کشور ما ایجاد شده استفاده کنید و به دنبال ارتقای بنیه علمی خود و کشور باشید.


به گزارش روز نو، آیت‌الله میرعظیمی از اساتید حوزه علمیه قم ظهر امروز در دیدار هیات رئیسه اتحادیه انجمن اسلامی‌های دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر تقویت بنیه علمی کشور٬ اظهار داشت: پس از ۳۶ سال از انقلاب اسلامی که با زحمات امام خمینی و پس از آن رهنمودهای مقام معظم رهبری به این نقطه رسیده٬ جوانان تحصیل‌کرده و دانشگاهی بازوی روحانیت و کشور هستند. 


وی افزود: اگر امروز اسرائیل از نام ایران به خود می‌لرزد٬ به خاطر وجود جوانانی بود که در راه علم گام برمی‌دارد؛ ما با وجود چنین جوانانی انرژی می‌خواهیم چه کار؟ ما یک تار موی جوانان خود را به خیلی چیز‌ها نمی‌دهیم. 


این استاد حوزه با بیان اینکه مسئولان و بزرگان برای موفقیت جوانان و دانشجویان دعا می‌کنند٬ گفت: اگر می‌بینید که روحانیون یا مسئولان و بزرگان کشور علیه استکبار موضع‌گیری کرده و سخنانی را بیان می‌کنند٬ به این دلیل است که می‌دانند شما جوانان و دانشجویان همراه و همگام آن‌ها هستید. 


وی با اشاره به ناامنی‌های موجود در برخی از کشورهای منطقه گفت: امروز هر جای کشورهای خاورمیانه را نگاه می‌کنید درگیری و تنش وجود دارد٬ اما تنها کشوری که امن و امان است ایران است. 


وی گفت: امروز ایران به برکت جمهوری اسلامی به جایی رسیده که اوباما رئیس جمهور امریکا با آن همه روحیه استکباری در کمال خضوع و خشوع رهبر ما را به عنوان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران خطاب می‌کند. واقعا هم آیت‌الله العظمی خامنه‌ای عالم به زمانه است و هم پایه او نداریم. 


آیت‌الله میرعظیمی خطاب به دانشجویان گفت: تلاش کنید از اختلافات دوری کنید و همانطوری که دولت محترم با مسئولیت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی موفق شده و سیاست او هم سیاست اعتدال است و رهبر معظم انقلاب هم ایشان را حمایت می‌کند، از اختلافات دوری کنید. 


وی افزود: نباید از گذشته‌ها خیلی انتقاد شود چراکه آن چیزی که در گذشته اتفاق افتاده میزان توانایی آنها بوده است. آنها هم خدماتی داشتند و نقاط مثبتی داشتند که باید آن‌ها را بیان کنیم. 


این استاد حوزه گفت: خداوند دروغگو‌ها و تفرقه‌انداز‌ها را دوست ندارد و باید توجه کنیم که دشمن همواره می‌خواهد در میان ما تفرقه بیندازد٬ اما هوشیاری ملت و بیداری دانشگاه‌ها مکر و حیله دشمنان را به خودشان برگرداند و برمی‌گرداند. 


آیت‌الله میرعظیمی در ادامه سخنان خود با اشاره به شرایط منطقه خاورمیانه و سیاست جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز برخی از ما ایراد می‌گیرند که چرا به سوریه کمک می‌کنید٬ در حالی که ما به سوریه کمک نمی‌کنیم و آنها به ما کمک می‌کنند چرا که امروز سوریه عراق و... به خط مقدم ما تبدیل شده‌اند. 


آیت‌الله میرعظیمی خطاب به دانشجویان گفت: از این فضای امنی که برای کشور ما ایجاد شده استفاده کنید و به دنبال ارتقای بنیه علمی خود و کشور باشید. چرا که امید مردم بعد از خدا و امام زمان به شما جوانان است. 


وی با اشاره به شرایط هشت ساله نهم و دهم گفت: یک عده‌ای حرف‌هایی را در آن ۸ سال گفتند اما دیدیدم که در ‌‌نهایت حق دارد به حقدار می‌رسد که از این رو نباید حرفی بزنیم که اختلاف ایجاد کرده و آتش‌افروزی کنیم؛ البته باید بحث شود تا عقلانیت رشد کند و عدالت اجرا شود اما باید به این نکته هم توجه داشته باشیم که همه یک نیت دارند. 


این استاد حوزه در پایان گفت: بدانید هر کسی دعوت به تفرقه کرد حتی اگر هم لباس ما روحانیون هم باشد دشمن ماست و از آن طرف هر کسی دعوت به وحدت کرد دوست ماست؛ بدانید در کشور ما اختلافی هم اگر وجود دارد برای سازندگی بیشتر کشور است.




تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن