تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805286179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسيه به تعهدات خود با ايران پايبند است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ فروردين ۱۳۹۴ (۱۵:۵۶ب.ظ)
پوتين در ديدار شمخاني؛ روسيه به تعهدات خود با ايران پايبند است موج - رييس جمهور روسيه در ديدار دبير شوراي عالي امنيت ملي کشورمان با اشاره به لغو ممنوعيت فروش موشک s 300 گفت: اين تصميم داراي پيامي مشخص در خصوص ضرورت پايبندي همه کشورها به تعهداتشان است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي شمخاني دبير شوراي عالي امنيت ملي کشورمان که به روسيه سفر کرده، پس از ديدار با دبيران شوراي امنيت ملي کشورهاي عضو و ناظر سازمان همکاري شانگهاي با ولاديمير پوتين با رييس جمهور فدراسيون روسيه ديدار و گفت‌وگو کرد.
پوتين در جريان اين ديدار با ابلاغ سلام‌هاي گرم خود به رهبري و رئيس جمهور کشورمان در خصوص لغو ممنوعيت فروش سامانه پدافندي اس300 به ايران و تاثير اين اقدام در افزايش ثبات در منطقه گفت: اين تصميم که امروز گرفته شد، داراي پيامي مشخص در خصوص ضرورت پايبندي همه کشورها به تعهداتشان است.
رئيس جمهور روسيه با تمجيد از سياست اصولي جمهوري اسلامي در زمينه تعامل سازنده با جهان افزود: همکاري نزديک ايران با کشورهاي 1+5 منشا شکل گيري اقدامات بزرگي شده است.
رئيس جمهور روسيه با اشاره به اهميت نقش و جايگاه سازمان همکاري شانگهاي در ايجاد ثبات و امنيت پايدار اظهار داشت: منابع و ظرفيت‌هاي ارزنده کشورهاي عضو اين سازمان توانمندي قابل ملاحظه‌اي را جهت ايفاي نقش فعال در عرصه‌هاي مختلف ايجاد کرده است.
وي با ابراز نگراني در مورد توسعه بحران‌هاي امنيتي دريمن، سوريه، ليبي، شمال آفريقا و اوکراين از اراده برخي کشورها براي تثبيت ساختار قدرت تک قطبي در جهان انتقاد کرد و افزود: تغيير ساختار تک قطبي روندي اجتناب ناپذير بوده و قابل توقف نمي‌باشد.
دبير شوراي عالي امنيت ملي کشورمان نيز در اين ملاقات با قدرداني از نقش سازنده روسيه در تحولات سياسي در سطح منطقه‌اي و بين‌المللي، تصميم اين کشور در موضوع لغو ممنوعيت واگذاري سامانه‌هاي پدافندي به ايران را اقدامي ارزشمند در مسير توسعه همکاري‌هاي رو به توسعه دو کشور عنوان کرد.
شمخاني با ابراز نگراني نسبت به توسعه يکجانبه گرايي و دخالت غير قانوني در امور داخلي کشورهاي مستقل که در قالب تشکيل ائتلاف هاي تصنعي و نمايشي رو به تزايد است اظهار داشت: امروز کشورهاي مدعي امنيت سازي با زير پا گذاردن کليه قوانين و کنوانسيونهاي بين المللي منشاء ايجاد ناامني درجهان شده‌اند.
وي تجاوز و حمله نظامي به کشور يمن و به خاک و خون کشيدن زنان و کودکان بي پناه را نمونه بارز بي توجهي به حقوق بين الملل و ارزشهاي انساني و اخلاقي عنوان کرد و افزود: انجام اين گونه اقدامات و جايگزين نمودن خشونت و نظامي‌گري به جاي گفت‌وگو و مفاهمه، بدون شک موجب شکل گيري تجربيات تلخ شکل گرفته در عراق، سوريه و افغانستان خواهد شد.
شمخاني بستر سازي براي ايجاد و توسعه جريان‌هاي تروريستي افراط گرا را تنها نتيجه انجام اقداماتي از اين دست عنوان کرد و اظهار داشت: تداوم اقداماتي از اين دست شک و ترديد موجود در خصوص همکاري برخي قدرت‌ها و حاميان منطقه‌اي آنان از تروريسم را تقويت خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن