تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819670959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گاردین گزارش داد تعامل و فشار؛ رویکرد حزب کارگر انگلیس در قبال ایران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گاردین گزارش داد
تعامل و فشار؛ رویکرد حزب کارگر انگلیس در قبال ایران
در صورت کسب آرای کافی و تشکیل کابینه، رویکرد حزب کارگر انگلیس در قبال ایران سیاست تعامل و فشار است.

خبرگزاری فارس: تعامل و فشار؛ رویکرد حزب کارگر انگلیس در قبال ایران



به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حزب کارگر بریتانیا (انگلیس، ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی) در دور قبلی انتخابات سراسری انگلیس یعنی در سال 2010 گفته بود در مورد رابطه با ایران، سیاست تعامل و فشار را در پیش خواهد گرفت.
به نوشته روزنامه گاردین، هدف کارگرهای انگلیس از چنین سیاستی در قبال ایران به ادعای خودشان مقاومت در مقابل تهدید هسته‌ای ایران برای امنیت جهانی است.
گاردین ادامه می‌دهد، بعد از گذشت 5 سال و در آستانه انتخابات سراسری که تا سه هفته دیگر در بریتانیا برگزار می‌شود، حزب کارگر هم‌چنان به همان رویکرد پیشین در مورد ایران  پایبند بوده و با وجود آن‌که مذاکرات هسته‌ای ایران پیشرفت‌‌هایی داشته، سیاست حزب کارگر انگلیس در قبال ایران هم‌چنان همان تعامل و فشار است.
حزب کارگر انگلیس در حالی مدعی تهدید هسته‌ای ایران شده که چند روز پیش نامزدهای این حزب از لزوم اجرای پروژه هسته‌ای «تریدنت»  و تعهد خود به اجرایی شدن آن، خبر دادند.
پروژه تریدنت پروژه‌ای بسیار پرهزینه است که قصد دارد ناوگان دریایی بریتانیا مستقر در اسکاتلند را به کلاهک‌های هسته‌ای تجهیز کند. بسیاری از مردم انگلیس و اسکاتلند از جمله شماری از چهره‌های هنری و علمی، هم‌چنین دوستداران محیط زیست با اجرای چنین پروژه‌ای مخالف هستند.
روز گذشته نشریه «آبزرور» (ویژه‌نامه یک‌شنبه‌های گاردین) نامه‌ای از جامعه هنری و علمی انگلیس منتشر کرد که به امضای چهره‌های شاخصی از میان هنرمندان و دانشمندان بریتانیا رسیده است.امضاکنندگان از طریق این نامه خواستار جلوگیری از اجرای پروژه موشکی-هسته‌ای تریدنت  شده و خواسته‌اند انگلیس همه تسلیحات هسته‌ای خود را از بین ببرد.
کمتر از یک ماه دیگر و در تاریخ هفتم ماه می، مردم بریتانیا (انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی) به پای صندوق‌های رای خواهند رفت تا به نامزدهای احزاب سیاسی برای کسب 650 کرسی از پارلمان این کشور رای دهند.
حزبی که بتواند 326 کرسی به دست آورد با دعوت ملکه تشکیل کابینه خواهد داد. اگر هیچ حزبی نتواند این تعداد کرسی را به دست آورد، طی مذاکراتی میان احزاب سیاسی، دولتی ائتلافی تشکیل کابینه خواهد داد.
رقابت اصلی میان دو حزب دیرین این کشور یعنی حزب محافظه‌کار و حزب کارگر در جریان است. بر اساس نظرسنجی‌ها دراین دور از انتخابات، احزاب سیاسی کوچک‌تر رشد چشمگیری در کسب آرای مردم داشته و پیش بینی‌ها حاکی از آن است که نمایندگان احزاب سیاسی دیگر نقش‌های مهمی در دولت بعدی انگلیس خواهند داشت. انتهای پیام/م

94/01/24 - 10:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن