تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819697414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوباما از رویکرد دیپلماسی دولتش در قبال ایران دفاع کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اوباما از رویکرد دیپلماسی دولتش در قبال ایران دفاع کرد
رئیس‌جمهور آمریکا سخنان مشهور «جان اف کندی» را که در ۲۰ ژانویه ۱۹۶۱ ایراد کرده بود، برای دفاع از رویکردی دیپلماتیک که درخصوص پرونده هسته‌ای ایران اتخاذ کرده است، تکرار کرد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه، «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا، عصر دیروز سخنان مشهور جان اف کندی، یکی از اسلافش را که در زمان به قدرت رسیدن در 20 ژانویه 1961 بیان کرده بود، در دفاع از رویکرد دیپلماسی که دولتش در قبال پرونده هسته‌ای ایران دنبال می‌کند، تکرار کرد.
اوباما در سخنانی در «بوستن» به مناسبت افتتاح مرکز پژوهشی «تد کندی» برادر کوچکتر رئیس‌جمهور فقید آمریکا و یکی از بارزترین چهره‌های حزب دموکرات، از تلاش‌های «جان کری» وزیر خارجه این کشور که در حال حاضر در «لوزان» سوئیس است و مذاکرات سخت با ایرانی‌ها را برای دستیابی به توافقی دنبال می‌کند، تمجید کرد.
اوباما در آغاز سخنانش گفت: «کری با ایران و جامعه جهانی مذاکره می‌کند و از اصلی که تد و تا حد زیادی برادرش، رئیس‌جمهور کندی به آن پایبند بودند، دفاع می‎‌کند؛ ما نباید هرگز زیر بار ترس مذاکره کنیم اما نباید هرگز از مذاکره بترسیم.»
«اریک شولتز» سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درخصوص مذاکره با ایرانی‌ها، به این مطلب بسنده کرد که «رئیس‌جمهور که عصر امروز به واشنگتن بازخواهد گشت تمام جزئیات آن را بیان خواهد کرد.»






منبع: تسنیم


۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن