تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819514893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتانیاهو: ایران هرگز به تعهداتش عمل نمی‌کند!


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز:نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه با اعضای کابینه اعلام کرد بزرگ ترین نگرانی اسرائیل پایبندی ایران به همه جزئیات توافق نهایی لوزان است.

به گزارش تراز ، به نقل از هاآرتص خبر داد، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه با اعضای کابینه اعلام کرد بزرگ ترین نگرانی اسرائیل پایبندی ایران به همه جزئیات توافق نهایی لوزان است.

به گفته نتانیاهو، "در صورتی که تا پایان ماه ژوئن توافق نهایی میان ایران و کشورهای ۱+۵ به امضا برسد، بزرگترین نگرانی ما اجرای همه مفاد این توافق بدون هیچ تخلفی است."

وی در ادامه اذعان کرد، "به نظر من امکان ندارد ایران از مفاد قرارداد تعدی کند. پس از گذشت ۱۰ تا ۱۵ سال، زمانی که اطمینان حاصل شد ایران به همه تعهدهای خود پایبند بوده، همه تحریم ها علیه این کشور لغو خواهد شد. آنگاه ایران مشروعیت بین المللی خود را به دست خواهد آورد و دیگر کسی از این کشور وحشت نخواهد داشت."

نتانیاهو همچنین در ادامه افزود، "تنها راه جلوگیری از نهایی شدن توافق هسته ای ایران، کنگره آمریکا است." گفته می شود جلسه ویژه نتانیاهو با اعضای کابینه رژیم صهیونیستی در پی مکالمه تلفنی وی با باراک اوباما در خصوص توافق هسته ای ایران تشکیل شده است.
 


منبع: باشگاه خبرنگاران


يكشنبه 23 فروردين 1394 ساعت 10:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن