تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821099962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه مدرک فنی حرفه ای به فراگیران گل و گیاه در منطقه 20


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برای نخستین بار انجام می شود:
ارائه مدرک فنی حرفه ای به فراگیران گل و گیاه در منطقه 20
معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 گفت: دوره های آموزشی ترم بهاره مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه همره با ارائه مدرک فنی حرفه ای برگزار می شود.
به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سعید شیرازی معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 با بیان این مطلب اظهار کرد: برای نخستین بار  دوره های آموزشی گیاهان آپارتمانی، گیاهان دارویی و پرورش قارچ خوراکی مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه 20 همراه با ارائه مدرک فنی و حرفه ای برگزار می شود و علاقه مندان تا پایان فروردین مهلت ثبت نام دارند.


شیرازی با اشاره به اینکه تمامی دوره ها و مشاوره هایی که از سوی این مرکز آموزشی اجرا می شود رایگان است، افزود: پیوند، هرس، سبزی کاری، کاشت گل های فصلی، فضای سبز عمودی و درخت و درختچه از دیگر دوره های آموزشی است که در ترم بهاره ارائه شده است و شهروندان علاقه مند می توانند از آن بهره مند شوند.


وی مزرعه گیاهان دارویی و سبزی های خوراکی، گلخانه های مدرن و فضاهای آزمایشگاهی مجهز را از امکانات مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 20 برشمرد و گفت: فراگیران علاوه بر آموزش های تئوری، به صورت عملیاتی نیز آموزش می بینند و در صورت تمایل می توانند در مزارع عملیاتی نیز مشغول کشت و کار شوند و از محصولات تولیدی خود استفاده کنند.


معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 ارائه مشاوره های تلفنی به شهروندان را از دیگر فعالیت های این مرکز عنوان کرد و افزود: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا استفاده از امکانات مرکز مشاوره و گل و گیاه شهرداری منطقه 20 می توانند با شماره 33394939 تماس بگیرند و یا به آدرس شهرری، بزرگراه شهید کریمی، بوستان فجر مراجعه کنند.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

محمود صلاحی سکاندار جدید سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران شد
جشن بزرگ همراز یاس در منطقه 5برگزار می شود
پیشرفت 50 درصدی طرح اتاف در تهران قدیم/ نهایی شدن ارزیابی طرح‌های 4 گانه منطقه 12 در تیر ماه سال 94




۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن