تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819960411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکيل صندوق اعتبار ملي و محلي روستايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۹ق.ظ)
رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي خبر داد: تشکيل صندوق اعتبار ملي و محلي روستايي موج - رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي از تشکيل صندوق اعتبار ملي و محلي روستايي براي توسعه روستاها خبر داد و گفت: تا زماني که مردم در اين امور مشارکت نداشته باشند، توسعه روستايي موفق نمي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا تابش در مراسم سالروز تاسيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي و افتتاح حساب شماره ۱۰۰ به فرمان حضرت امام خميني (ره) که صبح امروز، شنبه، ۲۲ فروردين، در محل اين بنياد و با حضور وزير راه و شهرسازي برگزار شد فعاليت‌هاي بنياد مسکن انقلاب اسلامي را در بخش‌هاي عمراني و روستايي معرفي کرد و افزود: در حال حاضر صدور اسناد مالکيت شهرهاي زير ۲۵ هزار نفر و پياده‌سازي طرح‌هاي هادي روستايي بر عهده اين بنياد است.
رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي با بيان اين‌که صدور پروانه ساختماني در روستاها توسط بخشداري‌ها صورت مي‌گيرد، ادامه داد: اين موضوع باعث بروز مشکلاتي شده است و از وزير راه و شهرسازي درخواست داريم شرايطي را به وجود بياورد تا اين وظيفه به يک دستگاه فني سپرده شود.
وي با اعلام آمادگي براي پذيرفتن اين مسووليت گفت: بنياد مسکن انقلاب اسلامي چشم داشتي به منافع اين موضوع ندارد.
تابش سياست‌هاي کلي حوزه کاري بنياد مسکن انقلاب اسلامي را هويت بخشي براساس الگوي معماري اسلامي دانست و گفت: در همين راستا سايت‌هاي گردشگري روستايي را در روستاهاي داراي پتانسيل گردشگري فعال کرديم.
وي افزود: علاوه بر اين اهتمام به حفظ اراضي کشاورزي و باغ‌ها با تفاهم نامه‌اي که ميان ما و جهاد کشاورزي امضا شده در دستور کار قرار گرفته است، با اين حال معتقديم تا زماني که مردم در اين امور مشارکت نداشته باشند، توسعه روستايي موفق نمي‌شود. متاسفانه کمتر به شرايط روستاها توجه شده و از اين رو پيشنهاداتي براي مديريت اجرايي روستاها مطرح شده که وزير راه و شهرسازي در جريان آن قرار گرفته است.
تابش با بيان اين‌که صندوق اعتبار ملي و محلي روستايي براي توسعه و عمران روستاها از سوي بنياد مسکن انقلاب اسلامي پيشنهاد شده است، گفت: دکتر آخوندي به شدت علاقه‌مند به تشکيل اين صندوق است و در سال جاري اين طرح را پيگيري مي‌کنيم، اين صندوق با بخشي از منابع مالي روستاييان فعال خواهد شد و امکان سنجي توليد واحدهاي مصالح ساختماني کوچک هم در دستور کار بنياد است.
وي درباره وضعيت طرح‌هاي هادي روستايي در کشور گفت: اين طرح‌ها که براي روستاهاي داراي بيش از ۲۰ خانوار است تا پايان سال جاري در تمام روستاها آماده مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن