تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819366835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای جدید اقتصاد رسانه ملی تشکیل می‌شود/ روند اقتصادی شدن شبکه ۵


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: شورای جدید اقتصاد رسانه ملی تشکیل می‌شود/ روند اقتصادی شدن شبکه ۵
مدیر شبکه پنج سیما از تشکیل شورای جدید اقتصاد سازمان صداوسیما خبر داد که دبیرخانه آن در شبکه پنج مستقر خواهد بود.
به گزارش نامه نیوز مجید زین‌العابدین مدیر شبکه پنج سیما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه‌های اقتصادی که در سال ۹۴ به این شبکه اضافه می‌شوند، توضیح داد: برنامه «مناظره هفتگی اقتصادی» به زودی از شبکه پنج سیما در بهار ۹۴ روی آنتن خواهد رفت و همانطور که از عنوانش پیدا است مناظره بین کارشناسان و مسئولان حوزه اقتصاد به صورت هفتگی خواهد بود.


وی افزود: همچنین برنامه‌ ترکیبی جدیدی خواهیم داشت که گفتگوی چالشی اقتصادی است و به زودی به جدول پخش شبکه اضافه می‌شود تا کنداکتور شبکه پنج در بهار، برنامه‌های جدیدی داشته باشد.


مدیر شبکه پنج یادآور شد: ضمن اینکه شورای جدید اقتصاد سازمان صدا و سیما به زودی تشکیل می‌شود و دبیرخانه این شورا در شبکه پنج سیما مستقر خواهد بود. این دبیرخانه دو بخش دارد که یک بخش آن با حضور مدیران سازمان صداوسیما همراه است و به سیاست گذاری‌های سازمان در حوزه اقتصاد می‌پردازد.


زین‌العابدین در پایان گفت: قرار است مدیران اقتصادی کشور نیز به این شورا دعوت شوند تا از نظرات تخصصی آنها که برای رسانه راهبردی و کاربردی است، استفاده شود و مسائل گوناگون نیز در این شورا مورد بحث قرار بگیرد.






۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن