تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820550775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأثير احداث اقامتگاه هاي بين راهي در كاهش تصادفات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ فروردين ۱۳۹۴ (۹:۵۵ق.ظ)
تأثير احداث اقامتگاه هاي بين راهي در كاهش تصادفات موج - معاون پارلماني و حقوقي ميراث فرهنگي کشور با تقدير از عملكرد پليس در راستاي كاهش تصادفات جادهاي در نوروز امسال گفت: توسعه وگسترش اقامتگاه هاي بين راهي در كاهش تلفات جاده اي موثر است.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر درويش در جلسه ستاد اجرايي خدمات سفر استان زنجان اظهار داشت: در ايام نوروز امسال ميزان اقامت‌کنندگان در مراکز اقامتي، کمپ‌ها، مراکز دولتي و آموزش‌وپرورش‌هاي استان‌هاي کشور 60 ميليون نفر ثبت‌شده که اين ميزان نسبت به سال گذشته 5 در صد افزايش داشته است.
وي توسعه و گسترش اقامتگاه‌هاي بين‌راهي را در کاهش تلفات جاده‌اي مؤثر دانست و افزود: احداث و توسعه اقامتگاه‌هاي بين‌راهي از اولويت‌هاي سازمان گردشگري در سال جاري است.
معاون پارلماني و حقوقي ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري کشور با اشاره به اينکه اقامت در مدارس، خوابگاه‌هاي دانشجويي و هتل‌هاي دولتي بيشتر از ديگر مراکز اقامتي ديگر بوده است، بيان کرد: 17 درصد از اقامت‌ها در مدارس و آموزش‌وپرورش و 20 درصد از اقامت‌ها در خوابگاه‌هاي دانشجويي و هتل‌هاي دولتي بوده است.
درويش به فعاليت 500 هزار نفر از نيروهاي دولتي براي ارائه خدمات به مسافران نوروزي اشاره کرد و افزود: بين دستگاه‌هاي عضو ستاد دائمي خدمات سفر يک همدلي و همکاري حاکم بود.
معاون پارلماني و امور استان‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري با تقدير از عملکرد پليس در راستاي کاهش تصادفات جاده‌اي به ارتقا و نهادينه کردن فرهنگ رانندگي خوب در کشور تأکيد کرد.
شايان‌ذکر است در ابتداي اين جلسه سردار عليرضا صالحي فرمانده انتظامي استان زنجان طي گزارشي از عملکرد پليس در ايام نوروز به کاهش 25 درصدي تصادفات فوتي در سطح جاده‌هاي استان اشاره کرد و افزود: افزايش حضور مسافران در استان زنجان حاکي از امنيت و مديريت خوب است که باعث جذب مسافران شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن