تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820310514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهداي يک دستگاه آمبولانس به بيمارستان خاتم الانبياء توسط بانک رفاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ فروردين ۱۳۹۴ (۱۲:۱۸ب.ظ)
اهداي يک دستگاه آمبولانس به بيمارستان خاتم الانبياء توسط بانک رفاه موج - بانک رفاه کارگران يک دستگاه آمبولانس به بيمارستان خاتم الانبياء اهدا کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در مراسمي با حضور محقق نيا، عضو هيات مديره بانک رفاه کارگران و کوليوند، رئيس بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي خاتم الانبياء، يک دستگاه آمبولانس به اين بيمارستان اهدا شد.
عضو هيات مديره بانک در اين مراسم با قدرداني از تعاملات سازنده في ما بين بانک و بيمارستان اظهار داشت: بانک رفاه کارگران مفتخر است همراه و پشتيبان نظام سلامت و جامعه پزشکي کشور است و در اين مسير از هيچ کوششي فروگذار نخواهد کرد.
وي افزود: با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته، سعي در ارائه بهترين و مطلوب ترين خدمات به جامعه پزشکي کشور داريم.
محقق نيا برتري 8 ساله بانک در مشتري مداري را نشانه اي از تلاش بانک در ارتقاي کيفيت خدمات خود به تمامي اقشار جامعه دانست و خاطر نشان ساخت: به حمدالله بانک در حوزه سلامت اداري نيز شناخته شده و فعال است.
وي همچنين ابراز اميدواري کرد بانک رفاه کارگران بتواند رضايت حداکثري مديريت و کارکنان بيمارستان در ارائه خدمات را جلب کند.
کوليوند رئيس بيمارستان نيز با قدرداني و ابراز رضايت از خدمات و همراهي مطلوب بانک اظهار داشت: بانک رفاه کارگران مديران و کارکناني لايق و متعهد دارد که نقطه برتري آن به حساب مي آيد.
وي افزود: با تمام وجود مسووليت داريم بهترين و با کيفيت ترين خدمات را به بيماران خود ارائه دهيم، ضمن اينکه علاوه بر اين شمار بسياري از بيماران مراجعه کننده به اين بيمارستان از خانواده هاي معظم شهدا و جانبازان هستند.
کوليوند در خاتمه ابراز اميدواري کرد سطح همکاري ها بيش از پيش گسترش يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن