تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798772921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازتاب جهانی بیانات رهبری درباره بیانیه سوئیس و تهاجم به یمن


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بازتاب جهانی بیانات رهبری درباره بیانیه سوئیس و تهاجم به یمن


بیانات امروز صبح رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مداحان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام درباره مسئله هسته ای و کشتار بی رحمانه آل سعود در یمن، بازتاب گسترده ای در رسانه های مختلف جهان داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با جمعی از بانوان، شاعران و ذاکران اهل بیت علیهم السلام دیدار داشتند.   در این دیدار رهبر انقلاب سخنان مهمی را درباره موضوع مذاکرات هسته ای ارائه کردند که در اینجا به بازتاب آنها در برخی از رسانه های جهان می پردازیم.   خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت: آیت الله علی خامنه ای، رهبر معظم ایران خواستار آن شد که همه تحریم های اعمال شده علیه ایران همزمان با امضای توافق نهایی با قدرت های بزرگ درباره کاهش فعالیت هسته ای تهران، لغو شود.
این خبرگزاری افزود: رهبر معظم ایران بار دیگر اعتماد خود را به تیم مذاکره کننده حسن روحانی، رئیس جمهور ایران اعلام کردند. اما ایشان در اظهاراتی درباره نیات «شیطانی» آمریکا هشدار داد. رهبر معظم ایران در سخنانی که زنده از تلویزیون دولتی ایران پخش شد، گفتند: «من نه از این توافق حمایت می کنم و نه با آن مخالفم. همه چیز در گرو جزئیات توافق است. امکان دارد طرف فریبکار مقابل بخواهد ما را در این جزئیات محدود کند».  
همچنین موضع ایشان درباره لغو تحریم ها با اظهارات روحانی مطابقت داشت که گفته بود ایران فقط زمانی توافق نهایی را امضا خواهد کرد که همه تحریم های مربوط به برنامه هسته ای این کشور همان روز لغو شوند.
رهبر معظم انقلاب
روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» با اشاره به بخش هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه هنوز اتفاقی نیافتاده است و ایشان نه موافق مذاکرات هسته ای است و نه مخالف با آن و با تکیه بر این سخن ایشان که به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودم اما از این مذاکرات با تمام وجود حمایت کردم و اکنون نیز حمایت می کنم، بر پشتیبانی مجدد وی از دولت «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران تاکید کرد.

از سوی دیگر، روزنامه آمریکایی«بلومبرگ» نیز با اشاره به بی اعتماد رهبر معظم انقلاب به غرب و اینکه ایشان هرگز به مذاکره با آمریکا خوشبین نبوده اند، مدعی شد آیت الله خامنه ای از ادامه تائید روند مذاکرات هسته ای صرف نظر کرده است.
«واشنگتن پست»، دیگر روزنامه آمریکایی نیز دیدگاهی مشابه بلومبرگ را اعلام کرد و نوشت: سخنان امروز رهبر ایران حاکی از موضع سختگیرانه دولت جمهوری اسلامی ایران در روند مذاکرات نهایی دارد که قرار است در تاریخ ۳۰ ژوئن به سرانجام برسد.

«رادیو آزادی اروپا» هم از احتیاط رهبر معظم انقلاب درخصوص مذاکرات هسته ای سخن گفته و اینکه ارائه «فکت شیت» طرف آمریکایی که مغایر با دیدگاه طرف ایرانی است، از مقاصد شیطانی آمریکا حکایت دارد.

سایت «پولیتیکو» نیز تمرکز خود را بر روی این بخش از سخنان رهبر معظم انقلاب قرار داد که «همه مشکل پس از این است که باید درباره جزئیات بحث و گفتگو شود؛ زیرا طرف مقابل ممکن است در دوره بحث درباره جزئیات، کشور و ملت و مذاکره کنندگان را در حصار قرار دهد.»  

خبرگزاری «ان. بی. سی» نیز تیتری را برای پوشش خبر سخنان رهبری معظم انقلاب انتخاب کرد که بر تاکید ایشان بر قطعی نبودن تفاهم لوزان اشاره می کند.

همچنین پایگاه لبنانی «العهد» ضمن ارائه گزارشی کامل از فرمایشات ایشان، به نقل از معظم له نوشت: چند جوان بی تجربه امور کشور عربستان را به دست گرفته اند و جنبه توحش را بر جنبه متانت آن غالب می کنند.

برابر این گزارش رهبر انقلاب اسلامی در ادامه فرمودند: عربستان ضربه سختی در یمن متحمل خواهد شد و بینی اش به خاک مالیده می شود و آمریکا که از عربستان در حمله به بمن حمایت می کند نیز شکست خواهد خورد.
  در همین حال شبکه لبنانی «المنار» به آن بخش از سخنان حضرت آیت الله خامنه ای درباره بیانیه سوئیس بیشتر پرداخت و با انتشار گزارشی با «تیتر نبود توافق در مسئله هسته ای ایران بهتر از توافق بد است»، به نقل از رهبر معظم انقلاب بر غیر الزام آور بودن تفاهم صورت گرفته تا دستیابی به توافق نهایی، خوش بین نبودن به مذاکرات با آمریکا و حمایت از تیم مذاکره کننده تاکید کرد.

شبکه «المیادین» و پایگاه «النشره» نیز به سخنان رهبر انقلاب اسلامی درباره حمله عربستان به یمن پرداختند.

همچنین شبکه تلویزیونی «اسکای نیوز عربی» با برداشت التقاطی از فرمایشات رهبری انقلاب درباره توافق هسته ای با انتشار گزارشی در این باره اعلام کرد رهبر ایران درباره دستیابی به توافق نهایی خوش بین نیست.

شبکه عراقی «سومریه نیوز» در گزارش خود در این باره بر اظهارات ایشان درخصوص توافق هسته ای و این مسئله که هر توافقی نباید به دوستان ایران در جبهه مقاومت آسیبی برساند، پرداخت.

پایگاه «المسله» نیز تیتر «حمله به یمن یک جنایت است» را برای عنوان گزارش خود درباره سخنان امروز رهبری معظم کشورمان انتخاب کرد.


پنج شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن