تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819476163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای حدود 70 درصد از برنامه تعمیر نیروگاه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تا پایان هفته نخست امسال تحقق یافت اجرای حدود 70 درصد از برنامه تعمیر نیروگاه‌ها خبرگزاری پانا : از ابتدای دوره تعمیر نیروگاه‌های کشور در شهریورماه سال‌ 93 پایان هفته نخست سال 94، حدود 70 درصد کل برنامه تعمیر نیروگاه‌ها به پایان رسیده است.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۰ فروردين ساعت 11:50

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، از ابتدای دوره تعمیر نیروگاه‌های کشور که از 15 شهریورماه آغاز شده، تاکنون عملیات تعمیر 66 هزار و 77 مگاوات ظرفیت نیروگاهی معادل 69.37 درصد کل برنامه تعمیر نیروگاه‌ها اجرا شده است.
بر این اساس، تاکنون عملیات تعمیر 11 هزار و 26 مگاوات ظرفیت نیروگاهی معادل 77.86 درصد مجموع برنامه تعمیر اساسی نیروگاه‌ها و 55 هزار و 51 مگاوات ظرفیت نیروگاهی معادل 65.88 درصد مجموع برنامه تعمیر دوره‌ای انجام گرفته است.
براساس این گزارش، هم‌اکنون 2410 مگاوات از برنامه تعمیر اساسی و 2573 مگاوات از برنامه تعمیر دوره‌ای نیروگاه‌ها در حال اجرا است.
تا پایان برنامه تعمیر نیروگاهی، 14 هزار و 161 مگاوات تعمیر اساسی و 81 هزار و 97 مگاوات تعمیر دوره‌ای بر روی نیروگاه‌ها انجام می‌شود.
برنامه تعمیر نیروگاه‌های کشور همه‌ساله با پایان یافتن پیک مصرف برق در تابستان آغاز می‌شود و تا نزدیک شدن به اوج مصرف برق در سال بعد ادامه می‌یابد.
این اقدام برای آمادگی هرچه بیشتر نیروگاه‌های کشور جهت تامین برق در تابستان و اوج پیک مصرف صورت می‌گیرد.
کل برنامه تعمیر سال‌جاری 95 هزار و 258 مگاوات است که 69.37 درصد کل برنامه تعمیر نیروگاه‌ها به پایان رسیده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن