تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805299107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمت رساني بيش از ۶۰ درصد از نيروهاي شهرداري در ايام نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۴:۱۳ب.ظ)
رئيس مرکز ارتباطات و امور بين الملل شهرداري تهران؛ خدمت رساني بيش از ۶۰ درصد از نيروهاي شهرداري در ايام نوروز موج - رئيس مرکز ارتباطات و امور بين الملل شهرداري تهران گفت: همزمان با فرارسيدن نوروز ۹۴ و برنامه‌هاي گسترده شهرداري تهران در راستاي بهره برداري از بوستان ياس، برپايي تورهاي تهرانگردي و استقرار ايستگاه‌هاي اطلاع رساني در نقاط مختلف شهر، بيش از ۶۰ درصد نيروهاي شهرداري مشغول خدمت رساني به شهروندان و مسافران عزيز بودند.
به گزارش خبرگزاري موج، شهرام گيل‌آبادي اظهار کرد: برنامه‌هاي کمپين "تهران را دوست دارم" شهرداري تهران امسال با شعار «تهران را دوست دارم» و با تأکيد بر کمپين آسمان آبي و زمين پاک فعاليت‌هاي خود را از ابتداي فروردين آغاز کرد.
وي افزود: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته، براي فضاي تبليغاتي اعم برنامه‌هاي راديويي و تلويزيوني، کتابچه‌ها، روزنامه‌ها و نشريات و ايستگاه‌هاي اطلاع‌رساني از رنگ آبي که به‌نوعي رنگ گردشگري است، استفاده کرديم تا علاوه بر زيبايي بصري، محصولات تبليغاتي در تمامي ساعات شبانه‌روز جلوه ويژه‌اي داشته باشند.
رئيس مرکز ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري تهران در ادامه با اشاره به استقرار ۱۰۰ ايستگاه اطلاع‌رساني با بهره‌گيري از ظرفيت شهرياران جوان در تقاطع‌ها و ميدان‌ها اصلي شهر تصريح کرد: اطلاع‌رساني درباره مسيرهاي تهران‌گردي، تورهاي تهران‌گردي، توزيع اقلام ارتباطي و اطلاعاتي و مسيرهاي گردشگري از مهم‌ترين اقداماتي بود که در ايستگاه‌هاي اطلاع‌رساني صورت گرفت.
گيل‌آبادي خاطرنشان کرد: امسال 32 عنوان برنامه تلويزيوني و راديويي همچون برنامه تهران گردي از شبکه ۵، عيد شرقي از شبکه ۱، ايوان بهاري، عمو پورنگ، کلاه قرمزي و... در راستاي آشنايي مردم با برنامه‌هاي تفريحي شهرداري تهران تهيه و پخش شد.
وي با اشاره به پخش زنده و روزانه برنامه عمو پورنگ ويژه کودکان و نوجوانان در ايام نوروز بيان کرد: برنامه پرمخاطب عمو پورنگ امسال با تأکيد بر کمپين آسمان آبي و زمين پاک بخش قابل‌توجهي از کودکان و نوجوانان را با خود همراه کرد. بدين معني که روزانه حداقل ۵ هزار نفر از شهروندان در برنامه حضور داشتند و بر اساس اطلاعات موجود بيش از ۱۰ ميليون نفر از طريق تلويزيون مخاطب اين برنامه بودند.
مشاور شهردار تهران با تأکيد بر نقش اصحاب رسانه در آشنايي مردم با برنامه‌هاي فرهنگي و تفريحي شهرداري به مناسبت ايام نوروز گفت: شبکه‌هاي مختلف راديويي همچون راديو تهران و راديو ايران و تمامي خبرگزاري‌ها و برخي سايت‌ها تمام اين ايام مشغول اطلاع‌رساني در خصوص برنامه‌هاي گردشگري بودند.
به گفته گيل‌آبادي سامانه ۱۳۷ نيز در ايام تعطيلات نوروز پاسخگوي سؤالات شهروندان در خصوص تورهاي گردشگري و ثبت تقاضاي شهروندان براي حضور در تورهاي تهران‌گردي پاسخگو بود.
وي با تأکيد بر انتشار اولين روزنامه تصويري تهران تحت عنوان «عيدانه» در ايام نوروز گفت: به‌منظور آشنايي مردم با نقاط مختلف گردشگري شهر تهران، هرروز يکي از مکان‌هاي گردشگري شهر تهران از طريق روزنامه تصويري عيدانه به مردم پيشنهاد مي‌شد. ما با توزيع اين روزنامه‌ها در تمامي ايستگاه‌هاي اطلاع‌رساني تلاش کرديم تا در قالب مشاور، بهترين پيشنهادها را در حوزه‌هاي مختلف گردشگري تهران به مردم ارائه دهيم.
رئيس مرکز ارتباطات شهرداري تهران افزود: علاوه بر اين، امسال مجله صوتي را به شکل لوح‌هاي فشرده قرمز ميان مردم توزيع کرديم. اين لوح‌هاي فشرده علاوه بر کارکرد سرگرمي و تفريحي با تأکيد بر کمپين آسمان آبي و زمين پاک وضعيت تهران گردي را موردبررسي قرار داده و پيشنهادهاي ويژه‌اي را براي مخاطبان مطرح مي‌کردند.
به گفته وي در اين ايام دو کتاب «تهران را دوست دارم» و «تهران شهر زندگي» که دربرگيرنده مجموعه‌اي از عکس‌هاي موبايلي شهروندان است در ميان ميهمانان ايستگاه‌هاي اطلاع‌رساني توزيع شد.
مشاور شهردار تهران ادامه داد: همچنين قبل از تعطيلات نوروز پيشنهاد‌ها تهران گردي را به زبان طنز با روزنامه پرطرفدار وقايع تهرانيه به هم‌وطنان ارائه کرديم.
گيل‌آبادي در ادامه از برگزاري تورهاي تهران‌گردي ويژه نخبگان و فعالان اجتماعي خبر داد و گفت: يکي از مهم‌ترين دستاوردهاي اطلاع‌رساني گسترده در خصوص تورهاي تهران‌گردي در نوروز ۹۴، افزايش ۳ برابري ميزان تماس‌هاي شهروندان با سامانه ۱۳۷ براي شرکت در تورهاي تهران‌گردي است. چنانچه، در تعطيلات نوروز سال ۹۳ تنها ۳۶ هزار تماس و امسال تا تاريخ ۱۲ فروردين بيش از ۱۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ به‌منظور دريافت اطلاعات براي شرکت در تورهاي گردشگري ثبت‌شده است.
رئيس مرکز ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري تهران در ادامه با تأکيد بر اهداف برگزاري برنامه‌هاي تفريحي و سرگرمي در ايام نوروز به‌ويژه تورهاي تهران‌گردي بيان کرد: شهرداري تهران با اجراي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و تفريحي به‌ويژه تورهاي تهران‌گردي به دنبال ترويج فرهنگ گردشگري بود. ما تلاش کرديم تا با اجراي برنامه‌هاي گوناگون خانواده‌ها را گرد هم آوريم و از اين ظرفيت عظيم مردمي در راستاي تغيير رفتار و فرهنگ‌سازي در قالب کمپين آسمان آبي و زمين پاک استفاده کنيم.
به گفته وي تورهاي گردشگري سفرا با خانواده‌هايشان، هنرمندان و خانواده ارتباطات و رسانه از برنامه‌هاي خاصي بود که در ايام نوروز دنبال شد.
مشاور شهردار تهران آموزش اصول کمپين آسمان آبي و زمين پاک به کودکان را يکي از مهم‌ترين گام‌هاي موفقيت در تغيير رفتار دانست و گفت: اجراي برنامه عموپورنگ و پخش مستقيم و تکرار آن از تلويزيون نقش قابل‌توجهي را در افزايش توجه مخاطبان به‌ويژه کودکان به اهداف کمپين آسمان آبي و زمين پاک داشت. حضور گسترده کودکان در اين برنامه موجب شد تا کودکان آسمان آبي و زمين پاک را حق مسلم خود بدانند و ازاين‌پس به‌عنوان حاميان کمپين و ناظران رفتار خانواده عمل کنند.
وي همچنين راه‌اندازي بوستان جنگلي ياس طي ۲۵ روز و افتتاح آن توسط شهروندان در روز طبيعت را يکي از مهم‌ترين رويدادهاي نوروز ۹۴ خواند و خاطرنشان کرد: حضور شبانه‌روزي نيروهاي شهرداري به‌منظور زيرسازي و تأمين تجهيزات لازم در بوستان جنگلي ياس درنهايت با استقبال بيش از ۵۰۰ هزار نفر از شهروندان در روز طبيعت همراه بود.
گيل‌آبادي در ادامه ضمن قدرداني از نگاه ويژه شهردار تهران به برنامه‌هاي تهران‌گردي در ايام نوروز بيان کرد: در ايام تعطيلات نوروز بسياري از مديران شهرداري ازجمله شهردار تهران، معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، اعضاي شوراي شهر تهران و نمايندگان مجلس از ستاد گردشگري ديدن کردند و از نزديک فعاليت نيروهاي پرتلاش شهرداري را مشاهده کردند.
رئيس مرکز ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري تهران در پايان ضمن قدرداني از بخش‌ها و مناطق مختلف شهرداري تهران گفت: حضور تمامي اين عزيزان و خدمت‌رساني بيش از ۶۰ درصد از نيروهاي شهرداري در ايام نوروز موجب استقبال گسترده مردم و افزايش رضايت شهروندان نسبت به سال‌هاي گذشته شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن