تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820945788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بار عظيم برخورد با آسيب هاي اجتماعي بر دوش پليس است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۲:۵۸ب.ظ)
بار عظيم برخورد با آسيب هاي اجتماعي بر دوش پليس است موج - رئيس کل دادگستري خراسان شمالي با بيان اينکه بار عظيم برخورد با آسيب هاي اجتماعي بر دوش پليس است، افزود: حضور مقتدرانه نيروي انتظامي در مأموريت ها ستودني است.
به گزارش پايگاه خبري پليس،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمين نورالله قدرتي روز گذشته در ديدار با فرمانده انتظامي خراسان شمالي گفت: حضور به‌موقع نيروي انتظامي و قضات دستگاه قضائي در کليه عرصه‌ها باعث شده که تعطيلات ايام نوروز بانظم و امنيت کامل و مطلوب به پايان برسد و مردم نيز ابراز رضايت از عملکرد اين دو دستگاه داشته باشند.
اين مقام مسؤول در ادامه ضمن تقدير و تشکر از عملکرد خوب پليس‌راه و راهور در ايام نوروز، افزود: با توجه به اينکه در ايام نوروز سال جاري حجم تردد و مسافرت‌ها در محورهاي مواصلاتي خراسان شمالي بيشتر بوده لذا با حضور خوب پليس در محورها شاهد کمترين تلفات و حادثه‌هاي جاده‌اي بوده‌ايم.
وي خاطرنشان کرد: با تمهيدات خوبي که نيروي انتظامي با همکاري دستگاه قضائي در رابطه با پيشگيري از سرقت‌هاي احتمالي اتخاذ کرده بود، در ايام نوروز شاهد کاهش بالاي 50 درصدي بعضي از جرائم بوده‌ايم که اين امر موجبات اعتماد و اطمينان هر چه بيشتر مردم به اين دو دستگاه را فراهم مي‌کند.
رئيس‌کل دادگستري خراسان شمالي در ادامه بابيان اينکه بار عظيم و سنگين برخورد با جرائم و آسيب‌هاي اجتماعي بر دوش پليس است، يادآور شد: نيروي انتظامي باقوت و اقتدار درصحنه برقراري نظم و امنيت ايام نوروز وارد عمل شد که اين اقتدار پليس ستودني است.
حجت‌الاسلام قدرتي با اشاره به برقراري نظم و امنيت مطلوب در استان افزود: برخورد با متعرضان امنيت اجتماعي اولويت کاري پليس و دستگاه قضائي در سال جاري است و اين دو دستگاه همواره در احقاق حق مردم و تحقق عدالت با مخلان نظم و امنيت برخورد جدي مي‌کند.
وي در پايان خاطرنشان کرد: به فضل الهي حمايت و همگرايي خوبي بين تمام نهادهاي خدمتگزار مردم وجود دارد و اميدواريم که بتوانيم در شعار سال جاري «دولت، ملت؛ همدلي و هم‌زباني»که با کلام مقام معظم رهبري مزين شده است خدمتي مضاعف در جهت برقراري نظم و امنيت داشته باشيم.
سرهنگ عليرضا مظاهري فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي نيز در اين ديدار گفت: استقرار امنيت در جامعه با تلاش پليس در سايه حمايت‌هاي دستگاه قضائي در جامعه ممکن شده است.
وي افزود: دستگاه قضائي و پليس، مکمل همديگر در توليد امنيت هستند و اگر در کار هرکدام از اين دو نهاد خللي به وجود آيد تأثير مستقيمي در توليد امنيت خواهد گذاشت.
فرمانده انتظامي خراسان شمالي در ادامه بيان داشت: فلسفه وجودي دستگاه قضائي و نيروي انتظامي خدمت‌رساني به مردم و توجه ويژه به آرامش و امنيت جامعه براي رسيدن به آرمان‌هاي انقلابي است.
سرهنگ مظاهري در پايان با اشاره به کاهش سه‌درصدي وقوع سرقت در ايام نوروز، خاطرنشان کرد: از ابتداي طرح نوروزي در سال جاري تاکنون تعداد تصادفات فوتي در خراسان شمالي نسبت به مدت مشابه نوروز سال قبل 21 درصد کاهش‌يافته که اين کاهش به خاطر رعايت بيشتر قوانين راهنمايي و رانندگي از سوي مسافران نوروزي بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن