تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819612266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري چهار نفر از متجاوزان به اراضي ملي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۱۶ق.ظ)
رئيس کل دادگستري استان يزد خبر داد؛ دستگيري چهار نفر از متجاوزان به اراضي ملي موج - رئيس کل دادگستري استان يزد گفت: در يکي از شهرستان ها 4 نفر از افرادي که قصد تجاوز به اراضي ملي و قطع درختان را داشتند بازداشت و دستگير شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا حبيبي اظهار کرد: دستگاه قضا با متصرفان و متجاوزان با اراضي ملي و منابع طبيعي قاطعانه و با جديت بيشتري برخورد و به پرونده‌هاي آنان رسيدگي مي‌کند.
وي تصريح کرد: در ايام نوروز عده‌اي از افراد سودجو و فرصت طلب قصد داشتند با قطع درختان و تخريب جنگل‌ها از تعطيلات سوء استفاده کنند اما توسط ماموران انتظامي دستگير و به مقام‌هاي قضايي استان تحويل داده شدند.
حبيبي خاطرنشان کرد: پرونده متجاوزان به اراضي ملي در حال بررسي و رسيدگي است تا نتيجه نهايي و تکميلي آن مشخص شده و حکم لازم الاجرا در مورد اين افراد صادر شود.
وي افزود: اين افراد انگيزه خود را براي قطع درختان، بهانه‌اي براي بهره برداري از معادن و کشف طلا عنوان کردند اما هنوز براي تحقيقات تکميلي اقدامات لازم در حال انجام است.
وي ادامه داد: اين افراد فرصت طلب قصد داشتند تا با قطع و نابودي درختان ادعا کنند که اين منطقه داراي پوشش جنگلي نيست و بتوانند مجوز بهره‌برداري از معادن را دريافت کنند اما سازمان جنگل‌ها هرگز به اين افراد مجوز بهره برداري از معدن را نمي دهد.
رئيس کل دادگستري استان در پايان با بيان اينکه دستگاه قضا با افرادي که قصد تخريب اراضي ملي و منابع طبيعي را داشته باشند قاطعانه برخورد مي‌کند زيرا منابع طبيعي متعلق به همه مردم است گفت: متجاوزان به اراضي ملي 50 اصله درخت را در اين استان قطع کردند و در حين اقدامات خود توسط ماموران ناجا دستگير و بازداشت شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن