تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819881720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي موفقيت آميز طرح نوروزي نظارت بر تردد ايمن شناورهاي تفريحي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ فروردين ۱۳۹۴ (۹:۳۵ق.ظ)
در سواحل استان مازندران صورت گرفت؛ اجراي موفقيت آميز طرح نوروزي نظارت بر تردد ايمن شناورهاي تفريحي موج - معاون دريايي و بندري اداره کل بنادر و دريانوردي استان مازندران از اجراي موفق طرح نوروزي نظارت بر تردد ايمن شناورهاي تفريحي در سواحل استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سعيد کيا کجوري، معاون دريايي و بندري اداره کل بنادر و دريانوردي استان مازندران، با اعلام اين مطلب افزود: با توجه به اينکه استان مازندران يکي از قطب هاي گردشگري کشور است و هر ساله در ايام نوروز پذيراي ميليون ها گردشگر در سطح استان مي باشد قبل از شروع سفرها اين اداره کل با بر گزاري جلسات متعدد با مسوولان درياباني استان، مديران تعاوني هاي قايقراني وشناورهاي تفريحي و موسسات رده بندي و همچنين به کارگيري ابزارهاي تبليغاتي مانند چاپ و نصب بنرهاي اطلاع رساني و آموزشي در ايستگاه ها ي قايقراني و شناورهاي تفريحي سواحل استان جهت ارتقاء فرهنگ ايمني دريايي گردشگران اقدام نمود.
وي افزود: بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته گروه نظارت بر سفرهاي دريايي اداره کل بنادر و دريانوردي استان مازندران متشکل از کارشناسان متخصص دريايي، کار نظارت روزانه بر تردد ايمن شناورها را در بيش از 50 ايستگاه ساحلي به انجام رساندند.
معاون دريايي و بندري اداره کل بنادر و دريانوردي استان مازندران يادآور شد: همچنين در مدت اجراي طرح، اقداماتي نظير ارسال پيامک هاي حاوي هشدارهاي هواشناسي و آمادگي 100 درصدي يک فروند شناور تندرو ناجي در راستاي پشتيباني ايمني نيز به انجام رسيد.
کياکجوري خاطرنشان کرد: نظارت مستمر همکاران و همچنين همکاري خوب مسافران و قايقرانان در زمينه رعايت نکات ايمني و توجه به الزامات دريايي سبب گرديد تا عليرغم فعاليت حدود 1500 قايق ،شناور و جت اسکي و ثبت نزديک به 230 هزار نفر سفر دريايي، نوروز 94 بدون هيچگونه سانحه اي براي گردشگران در سواحل استان به پايان برسد و اميد است با پيشرفت ايستگاه هاي تفريحي– دريايي و ساخت اسکله هاي ويژه درسال هاي آتي نيز تداوم داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن