تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819880800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصاویر: هولناک‌ترین جنایات آل‌سعود (18+)


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: تصاویر: هولناک‌ترین جنایات آل‌سعود (18+)
اگر تاکنون قربانی کردن کودکان و زنان را از جنایات رژیم‌صهیونیستی در غزه و لبنان مشاهده کرده‌ بودیم، امروز به مراتب جنایاتی هولناک‌تر در یمن توسط «آل‌سعود به نیابت از آل‌یهود» رقم خورده است که روح بشریت و انسانیت را آزار می‌دهد.
فارس: سیزدهمین روز تجاوز عربستان سعودی به یمن در حالی سپری می‌شود که از دو شب قبل تاکنون این حملات کودکان، زنان، و مردان بی‌گناهی را به کام مرگ کشانده است. اگر تاکنون قربانی شدن کودکان و زنان را در تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان مشاهده کرده‌ بودیم، امروز به مراتب جنایاتی هولناک‌تر در یمن توسط آل‌سعود به نیابت از آل یهود رقم خورده است که روح بشریت و انسانیت را مخدوش می‌کند. تصاویر دلخراش زیر تنها بخشی از این جنایات است که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و سکوت در برابر چنین جنایات هولناکی، فقط و فقط خیانت به بشریت محسوب می‌شود. ***مشاهده این تصاویر به بیماران قلبی و کودکان به هیچ وجه توصیه نمی شود***.  













































سه شنبه, 18 فروردين 1394 ساعت 15:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن